Monday, October 4, 2010

Flowers grow in autumn too!

If you want to have flowers in your garden in autumn, you will need: one floral maxi dress, one cardigan, one scarf,  boots and one bag. and you will have success i promise! :) I've got this beautiful dress as a gift from my aunt, and i love to wear it even when its cold weather. It matches great with flat boots, and some cardigan or even better some short leather jacket. Put some jewelery on, and you are ready for one stylish day in downtown!



                                                                   bag: Zara, 
                                                                   boots: Zara, 
                                                                   cardigan: no name,
                                                                   dress: from Turkey, 
                                                                   scarf: pashmina shawl from Turkey
                                                                   photographer: Olja S.

Evo jednog predloga kako nositi duge lepršave haljine i kada je napolju hladnije. Preko nje obucite neki  džemper, kraći možete da zavežete kao ja, a one malo duže pokušajte da savijete  u struku i stavite neki kais. Obujte svoje omiljene ravne cizme i spremne ste za šetnju. Uz ovakve haljine se super slažu i kratke kožne jakne,  nakit  u srebrnoj boji, i kao obavezan detalj dodajte neku ešarpu! :)

26 comments:

  1. Svidja mi se kada ovakvu kombinaciju vidim na drugim devojkama :), ali mislim da meni nikako ne stoji.

    ReplyDelete
  2. Zasto Cipelice, ovo je sigurno nesto sto moze da stoji svima!? drago mi je da ti se svidja! :) Hvala za follow! :)

    ReplyDelete
  3. jaoooooo hocu ja ovakvu haljinu :)!

    ReplyDelete
  4. ee super ti si od onih koji redovno postuju :)
    lajk za to, a bome i za kombinaciju
    thumb up! :)

    ReplyDelete
  5. Zato sto sam niska i sitna, pa mislim da bi ovako nesto "pojelo". :/ :)
    Nema na cemu, hvala tebi. ;)

    ReplyDelete
  6. Divno! Inspirirala si me, moram probati ovo :)

    ReplyDelete
  7. Thanks Serena! :)
    E.Gardens:jedva cekam da vidim tvoju varijantu! :)

    ReplyDelete
  8. Pardon, da bi mi* .
    Ako se ukaze prilika, naravno! ;)
    Nemam ni jednu dugu haljinu jer imam osecaj da u njima izgledam kao dzakcic. :D

    ReplyDelete
  9. Hvala za comment na mom blogu :) Kao prvo divno se oblacis, kao drugo dopadaju mi se narukvice, kao trece, sta bih ja dala za onakve poklone za diplomiranje ^^ Eh... Imas novog follower-a :)

    Citamo se :)

    xoxo

    Venoma

    ReplyDelete
  10. Prelepo draga, vec sam komentarisala na LB-u, mnogo mi se dopada ta haljinica.

    ReplyDelete
  11. Predivna haljina / suknja!!!!!

    ReplyDelete
  12. darlingggggg...is that you???you look soo beautiful!!!!!!
    stunning dress!!!!!

    ReplyDelete
  13. beautiful dress, dear! and flowers also look good in autumn, I really like it. (:

    ReplyDelete
  14. Hvala vam devojke puno, drago mi je da vam se dopada!Hvala Venome, Marta, Moky, Marina....jeee koliko komentara! :)

    ReplyDelete
  15. Thank you Vikaki!blush... :)
    My lovely Flavia, thank you dear! mwuaaaah :)

    ReplyDelete
  16. supeeeeeer!! odlični savjeti, predobra kombinacija! :)

    ReplyDelete
  17. Svaka cast haljini, ali ova torba je diiivna :D Hihi :)

    ReplyDelete