Monday, July 25, 2011

Afternoon delight ...

                                                                                                  CLICK TO SEE MORE

















                                                                           i was too serious so .... :)
                                                                                         sandals: non branded,
                                                                                         jeans: pull&bear,
                                                                                         shirt: mango,
                                                                                         strapless top/bra: oysho,
                                                                                         bag: mona,
                                                                                         necklace: vintage,
                                                                                         rings: no name,
                                                                                         sunglasses: aldo,
                                                                                         ph: Ceca


Hello lovelies, how are you? Is it already September or what? We are having five days of real summer and in the next few day you have to wear your jacket and rain boots! This weather is really crazy! Last week i made tons of great photos and i can’t wait to show you! So shall we start? :) You are looking at photos from Friday, easy downtown walk, and then my great, great friend Ceca and I went to visit this beautiful place stable  Ljubicevo, they have gorgeous park and nature, and of course divine horses! I took some photos of them, they were too far, but don’t worry, i’m planning to visit this peaceful place again!
I was wearing simple black skinny jeans, with non branded flats, white Mango shirt which reminds me of my mom’s old blouses, vintage necklace, look a like Chanel flap ( its from our famous brand that produce leather ), my favorite sunglasses from Aldo, rings from Chinese store, the most comfortable bra/top  and dark red lipstick, that i love to wear! Do you like it?  
               
Da li je već septembar ili se to samo meni pričinjava? Nedostaje mi ono pravo leto ...
Ovog vikenda sam bila vredna, jurila sunce i napravila odlične sličice koje jedva čekam da vam pokažem! :) Pa da počnemo ...
Petak, popodnevna šetnja gradom sa Cecom a onda i obilazak predivnog mesta koje se zove Ljubičevo, na svega par kilometara od Požarevca. Ovo je najstarija ergela u Srbiji osnovana daleke 1853.godine i ukoliko vas nekad put nanese u ovom pravcu, obavezno svratite, uživaćete u miru koje  mesto pruža. Sada imate priliku da vidite samo deo parka, ali će biti još toga u narednim postovima jer je mesto kao stvoreno za fotografisanje! :)
Crne farmerke, košulja koja podseća na one iz maminog ormara, vintage ogrlica, moje omiljene naočare  i bordo mat karmin da začini sve.... Nadam se da će vam se dopasti! :)
Velikooo hvala mojoj divnoj drugarici koja uvek ima toliko strpljenja dok me fotografiše! ♥
p.s. da li sam vam nekad pričala o najudobnijem bra/top-u iz oysho-a? obavezno ga probajte prvom prilikom bićete oduševljene! :)




42 comments:

  1. Divno izgledaš!
    Košulja i ogrlica su mi fav!;)

    ReplyDelete
  2. bar da je spetembar, danas je već novembar :D
    kako su lepe slike, sunce, milina za gledati! klasika, crno belo,obožavam! a košulja, ekstra, baš je super što ima taj rad na sebi, daje joj neki poseban pečat. jedva čekam sledeće fotke :)

    ReplyDelete
  3. Košuljica je stvarno predivna!!
    Super fotke ;)!

    ReplyDelete
  4. Jaooo ova kosulja me podsjeca na djetinjstvo,imala sam od istog platna...Preslatko!Naocale su mjauuu;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  5. I meni nedostaje leto. :(
    Kosuljica je predivna.

    ReplyDelete
  6. Košulja mi se svidja !!! a mjesto prema ovim slikama izgleda predivno :)

    ReplyDelete
  7. supericka izgledas !
    bluzica je bas naj :)

    ReplyDelete
  8. WOW!Prestylish kombinacija. Odlicno izgledas, i sve je perfektno!Cvike su mi pun pogodak na sve ovo!

    ReplyDelete
  9. oysho bra-top će biti moj.. čim mi istekne radno vreme-pravac ušće..odličan outfit..košuljica je najjjjjj...

    ReplyDelete
  10. Preslatka ogrlica! Lepa torba i kosulja! :)

    ReplyDelete
  11. Cista desetka! :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. lijepa košulja :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. SAVRSENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

    ReplyDelete
  14. Mesto je stvarno odlicno za fotografisanje. Kosa ti je prelepa i mnogo ti lepo stoji pundjica. Mnogo lepa kombinacija!

    ReplyDelete
  15. wooow...jednostavno savrseno! kosulja ima tako dobar vintage shmek! <3

    ReplyDelete
  16. super ti stoje ove naočale i daju poseban touch cijeloj kombinaciji. lijepo!

    ReplyDelete
  17. takav bra sam trazila godinama i na kraju odustala..a evo ga sad! super kombo, retro kosulja i crne farke, koje su mi najomiljeniji deo outfita!

    ReplyDelete
  18. Prelepa kosulja... I mnogo mi se dopada frizura i kako ti stoji karmin, bas izgledas otmeno:)

    ReplyDelete
  19. Super outfit! Mnogo su lepe sandale,a i torba! :D
    Super ti je blogic! Bilo bi mi drago da posetis i moj,nova sam u ovoj blog sveri..xaxaxaxa.... :D

    http://fashionworldbymoi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. The sunglasses are awesome!! Love them!!

    http://somestylestories.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Dobar autfit!
    Naocari savrsene! :)

    http://paradiseforyoureyes.blogspot.com/2011/07/fashion-show-smotra-mode-kotor.html

    ReplyDelete
  22. omg! I love your sandals! you look pretty!

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. haha bice zanimljivo kada izbacim sutrasnji post u crno beloj varijanti sa ovim naocarima i mat crvenim karminom :DDD ludilo!
    nego, kosa sjajna, kosulja bozanstvena, a o sandalicama znas vec sta mislim.
    btw, pripadam i grupi oysho bra/topa ljubitelja i posednika pomenutog ;)

    ReplyDelete
  24. Vreme je baš bzv..
    Ali je tvoj outfit extra!!
    Posebno mi se dopada ogrlica!!
    ***

    www.amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. prelepa je kosulja. i top/brus ispod super izgleda. odmah sam se setila kako je jos na pocetku blogovanja marina kukala za tako nekim, samo sto je njen biio skroz prekriven sljokicama

    e da, ove naocare na skupljenu kosu izgledaju jos divnije <3

    ReplyDelete
  26. Lepo ti stoji vezana kosa, ne vezujes je cesto pa mi i neobicno istovremeno :)

    ReplyDelete
  27. These photos are gorgeous, I adore your shirt :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. LOVELY AS ALWAYS!!! PERFECT!

    XX

    ReplyDelete
  29. cool look, i love this style, jeans, sandals and a special shirt, it looks vintage.

    ReplyDelete
  30. Vanja sve si ljepša.
    Košuljica i ogrlica.
    Izgledaš tako njegovano.

    ReplyDelete
  31. <3 kosulja, naocare, torbica savrseno!

    http://www.lilmiss-milica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. nek samo viri... moda je to! VISOKA! :*

    ReplyDelete
  33. neeeego, nikako da dodjem na ovaj "nepristojni" post :) i pogledam ga ljudski. za mene jedan od tvojih najboljih- savrsena kosulja, divna kosa... ma faaaaab!

    ReplyDelete