Tuesday, June 12, 2012

Ombre nails ...

                                                                                               CLICK TO SEE MORE












                                                                                              ph. Olja and me


 Two weeks ago, i run out on this Ombre nail tutorial, and i immediately knew that i wanna test it and share it with you! So i grabbed all the stuff and started with it. Clean nails and you are ready to go. Just follow the instructions from the photos or from the original link above, and you will achieve the Ombre nail look very soon. Top three advices are:
- be patient and let it dry completely before the next step,
- use plastic sheet (or cellophane)  instead of some paper or kitchen foil, due to paper fast absorption,
- choose sponge with small holes because of the dabbing ...

I`m not into nail art at all, i like to keep them short and even painting them is a pretty hard-non liking thing for me! ;) But i gotta admit, i really like this Ombre, dip dye effect, especially with these ocean shades, and it`s perfect for summer!
If you make your own version, i would love to see it! Upload it on FB page, or leave a link in your comment! :)

p.s. my nails are not perfect, so don`t judge them too hard, i love to bake and to clean my bathtub! ;)


57 comments:

  1. cool idea a i ti si to odlicno uradila! moracemo da probamo odmah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okacite slicicu kada budete probale, bas me zanima koje cete boje izabrati! :)

      Delete
    2. coool ideja za post, svak cast, mada moram priznati da nemam strpljenja za ovo, u poslednje vreme nemam kad ni obican lak da namazem, uzas...:)

      Delete
  2. Baš je lepo, stvarno odlično izgleda u ovim tonovima :)

    ReplyDelete
  3. bello!!

    http://sisters-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jako lepo, svidja mi se ovaj post, svakako cu pokusati da odradim ovo :)))

    ReplyDelete
  5. Pokusala sam i ja nesto slicno,mnooogo je slatko! Super ti je ova kombinacija boja :) Bravo!
    http://popitout.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Strava su ispali, imam isti Gabrini lakic, super je i stoji mi dugo na noktima! :)

    ReplyDelete
  7. Sompaticno ali bolje je raditi ih sa sundjerom za nanosenje tecnog pudera!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz si u pravu! Sto manje rupica, to je lepsi efekat na noktu prilikom tapkanja, tekstura bude skroz drugacija! :)

      Delete
  8. super super :) jedan tip: ako premažeš nokat topcoatom dok se ombre još nije posušio, lijepo ćeš spojiti boje skupa i bit će glatki, ne znam kako da to bolje objasnim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumela sam sta si htela da pojasnis! :) Hvala na savetu! Pozz

      Delete
  9. I love it!! looks nice!

    kiss!

    ReplyDelete
  10. Probala sam ovo prije par dana i super je!

    ReplyDelete
  11. Mene zanima jel za svaki nokat ponovo umaces sundjer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da bi efekat bio sto bolji, pozeljno je da se umace svaki put, ali pretpostavljam da ce moci dva do tri nokta sa jednim tapkanjem ... Sve zavisi od kolicine laka koju si stavila na podlogu ... :) Javni ako probas! :)

      Delete
  12. This is AWESOME!!! I wish I could do this DIY, but I'm so messy and clumsy with
    the nail polishes :P

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. kakav dobar efekat :D odlicno je! jos samo da nadjem malo vremena za eksperimentisanje...

    ReplyDelete
  14. Fantasticno!!! Neverovatno mi je da sam jutros, dok sam na terasi lakira nokte, pomislila da vama devojkama-blogerkama predlozim tutorijal o ovome...kad evo-ima sta i da vidim, misli su mi procitane :)))). Hvala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neverovatna slucajnost! :) Nema na cemu! Drago mi je da ti se dopalo!

      Delete
  15. Jao, odlično. Ovo ću baš isprobati. :D

    ReplyDelete
  16. Super! Vidjela sam ovo na thebeautydepartment.com i odmah mi se svidjelo! Još samo i da probam u praksi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. one su super, ali moram priznati da ih ne pratim redovno, uvek nekako zaboravim da cekiram sta ima novo! :) ostavila sam gore link gde sam ja videla i njihova koralno candy varijanta je odlicna! :)

      Delete
  17. Bas kul!Hoces da mi napravis;))??:**Povescu mimi:)

    ReplyDelete
  18. hvala za tutorial,sjajno izgleda!

    ReplyDelete
  19. Mislim da je pravljenje celog tutorijala bilo nepotrebno,s obzirom da je manje-vise isti kao originalni tutorijal. Bilo bi dovoljno da si stavila samo sliku gotovih noktiju,link ka originalnom tutorijalu i napisala sta si uradila drugacije, preporuku kako da se nesto uradi lakse ili sta vec. Tebi bi to oduzelo manje vremena,a efekat bi bio isti. Mozda bi moje misljenje bilo drugacije da si prevela na srpski onima koji ne razumeju engleski,a ovako je bespotrebno. Ipak, verujem da si se potrudila da ovo ispadne sto bolje, i to je za pohvalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jovana, hvala na savetu, za svaku pohvalu je tvoje izdvojeno vreme da napises duzi komentar za tako, po tvom misljenju nepotrebnu stvar! Verujem da svako kreira svoj blog onako kako zeli! Zao mi je sto si svoje vreme gledajuci isti tutorial dva puta izgubila!

      Veliki pozdrav!

      Delete
  20. Slatko je:)Ja sam se odusevila kad sam videla ali sam i dalje u potrazi za pravim sunđerčićem:)

    ReplyDelete
  21. Mora da probam , meni je ovo predivno .

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. Great! I'm definitely gonna try this!
    Thanks for sharing!

    X Petra
    www.styleyourimage.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Super ideja i naravno odlicno si uradila post!!!

    ReplyDelete
  25. Radila sam sa istim Gabrini lakom, ali sam uzela tamniju nijansu tirkizne Maybelline. I bolji je sundjer za sudove, jer se manje razmazuje i vidi se lepse razlika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo sam htela da napišem otprilike isti comment :) Koristila isti Gabrini lak i Rimmel tirkizni i sundjer za sudove :))) Prezadovoljna rezultatom!

      Delete
    2. ostavite link za slicicu! :) mozete je upload-ovati na http://tinypic.com/ nije potrebno da se ulogujete, samo je ucitate! :)

      Delete
    3. Nisam baš sigurna da se lepo vidi, al evo sličice :) A i kod mene je obrnuti redosled boja jer su mi nokti već bili tirkizni. http://img198.imageshack.us/img198/8027/20120613165634.jpg

      A već duže vreme hoću da probam ovo, al nikako da se nakanim, pa evo još jedne ideje za neki budući tutorial (doduše možda neke druge boje :)) http://www.youtube.com/watch?v=D9A_9FH7e-A

      Delete
  26. The result is stunning :)
    http://www.etsy.com/shop/BaleaRaitzART

    ReplyDelete
  27. Znam da će me sada svi popljuvati;ovo je gradient manikura(prekrasna),ombre je kada je svaki nokat prelakiran istom bojom u u nijansama od svjetlije prema tamnijoj ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. naravno da nece niko :) upravo sam "guglala" oba termina i gledala fotografije i sve se svodi na isto ... moglo bi se reci i da je ovo svetlija nijansa zelene koja ide do nekog njenog tamnog tona koji vuce na teget ... :) kao i kod kose, neko pravi drasticnu razliku u bojama, dok je kod nekog primetno samo blago nijansiranje! :)

      Delete
  28. puno pooosla, ali mooooram probati... sjajno ste odradile tutorijal curicee :*

    ReplyDelete
  29. Moram to probati sutra! <3 Super je ideja Vanjice! <3

    ReplyDelete
  30. Amazing tutorial! I'm gonna try this TODAY! SO cool! Thanks for sharing!

    Kisses.

    www.pollysboudoir.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Great! I have done that and looks beautiful! :) Love that style!

    ReplyDelete
  32. Predobro!!!!Probacu odmah!Hvala puno!!!!xx


    Style-Squared by Z&M
    style-squared.blogspot.com

    ReplyDelete