Thursday, August 16, 2012

As long as you love me ...

                                                                                              CLICK TO SEE MORE





                                                                                           dress: thanks to Sheinside (here),
                                                                                           shoes: mango,
                                                                                           bag: parfois,
                                                                                           earrings: moschino,
                                                                                           sunglasses: ray ban,
                                                                                           ph. Jasna, Masa



Last week i went to my cousin`s wedding which was held in the restaurant at the racetrack. I picked totally black outfit, with gold details, and my favorite Moschino earrings ...
Do you like it?



52 comments:

  1. Very classy and feminine outfit!

    http://lartoffasion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jednostavno savršena! :-) Pozz iz Hrvatske :-)

    ReplyDelete
  3. wow .. assolutamente perfetta!!!

    ReplyDelete
  4. http://www.youtube.com/watch?v=R4em3LKQCAQ
    Savrsena si! :D

    ReplyDelete
  5. Savrseno! Haljinica i mindjusice su preslatke :)
    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ne mogu da vjerujem kolika ti je kosa!A tek kako izgleda!To nisam ja,to je moja Schauma;) Jos si pocrnilaaaa!
    xx
    B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kad ce neki blog kako negujes kosu

      Delete
    2. Ne verujem da ce biti u skorije vreme, a posto koristim svega dva proizvoda nemam ni materijala ;) Sampon od koprive i balzam koji stignem!

      Delete
  7. Ladno sam mislila da je zara haljina, kad ono...
    Lepa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haljina i jeste Zarina.

      Delete
    2. posto su identicne, verujem da jeste, cini mi se da Sheinside nastupa kao retail online prodavnica ... :)

      Delete
  8. Lepa. Obozavam konje, divni su.

    ReplyDelete
  9. Jedino sto mi se na tvom blogu ne sviđa su ove haljine koje izgledaju kao da si ih pozajmila od mame. Možda bi i ova kombinacija izgledala bolje da si obukla neke elegantne sandale sa visokom potpeticom. Minđuše i naočare su mi super i detalji pozadi na haljini!
    Iznenadi nas nekim postom u boho stilu, tu si neprevaziđena! Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja mama ne nosi haljine ;) Salom na stranu, ne mislim tako, jer je ravan kroj u pitanju, a velicina haljine je S, a mislim da imam dovoljno godina da mogu ponekad da izgledam i ozbiljnije. Sto se boho stila tice, to je nesto u cemu se mozda i najbolje osecam, ali nije za svaku priliku :)
      Veliki pozdrav i hvala na javljanju!

      Delete
  10. Jako lepo i elegantno, crno zlatna kombinacija bez greske! Detalji su super, a Parfois torbe smo nedavno otkrile, odlicne su! Divna !

    ReplyDelete
  11. Divno ti stoji crna!!! ;)
    A haljina je predivna!

    ReplyDelete
  12. Svaki post sve bolji i bolji, predivno! :)

    ReplyDelete
  13. Mindjuse su predivne, mislim da sam to vec negdje komentarisala :))
    A ja sam uvijek za jednostavne kombinacije u kojima se izgleda fantasticnoo :)

    ReplyDelete
  14. Lepa je haljina i divni su konji! :)

    ReplyDelete
  15. Draga Vanja, zanima me da li si narucivala odecu preko sajta Sheinside.com?
    Kakva su ti iskustva? Da li se placaju carina i shiping?
    KOliko je potrebno vremena da posiljka stigne u Srbiju?
    Na sajtu pise da se placa preko pay pal-a, a to koliko znam jos uvek ne funkcionise u Srbiji?
    Hvala na odgovorima

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga A,
      do sada nisam nista narucivala sama, sve sto ste mogli da vidite kroz postove dobijala sam kao poklon, sto sam i navodila svaki put, tako da ti u tom smislu ne mogu pomoci ... Sto se tvojih ostalih pitanja tice, mislim da je shipping za sve sajtove ciji se baneri nalaze na mom blogu besplatan, s obzirom da proizvodi nisu skupi, ne bi trebalo uopste da bude ocarinjeno ... Moj savet ti je da posaljes mejl, imaju sluzbu za potrosace, redovno odgovaraju na pitanja, i zaista su jako ljubazni, kazes im da si iz Srbije i oni ce ti reci na koji drugi nacin ces moci da porucis nesto ... Probaj sa necim jeftinijim, vidi kako ces proci i vodeci se tim iskustvom odluci da li ces nastaviti dalje da porucujes ili ne. Sto se vremena tice, posiljka stigne izmedju 7-15 dana, ponekad 20 ukoliko je potrebno vise da se odredjeni proizvod dopremi iz skladista do logistickog centra ... Ukoliko se budes odlucila da nesto porucis konkretno sa Sheinside.com sajta, prilikom checkout-a , ako budes ukucala Vanja20, ostvarices 20% popusta! :)
      Veliki pozdrav

      Delete
  16. went TO a wedding.

    ReplyDelete
  17. krasna si! :)

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Amazing !!!

    xoxo
    http://ysophisticates.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. predivna je haljina :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Love your dress!

    X Petra
    www.styleyourimage.blogpspot.com

    ReplyDelete
  21. Too cute! Love the back of the dress and how it has studs as buttons! Too fun!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    ReplyDelete
  22. ljep ten i lepa kosa..ali mislim da si mogla da razbijes ova crnina sa nekim detaljem.Deluje pretesko za ove vruce dane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahvaljujem :) Haljina je od tankog materijala tako da nije bilo vruce, a zaista volim da nosim crno, mislim da je dobar izbor bio za ovu priliku, bilo je dovoljno zlatnih detalja, sve ostalo bi bilo suvisno po mom misljenju :)
      Pozdrav

      Delete
  23. ma da li si uvela anonymous :) shvatila si da je ovo public :) divno.
    gde si kupila mindjushe, u inostranstvu ili online?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog je i ranije bio public ;) Bilo je potrebno da upisite bilo koje ime i moglo je da se komentarise, ali mi je zao onih koji ne umeju ili se cesto javljaju da imaju problema pri registraciji te eto vas ... :) Mindjuse su kupljene ovde, u Uscu, S&L jewelry & watches, oni drze Moschino nakit :)
      Pozdrav

      Delete
    2. nije moglo pre, believe me. mozda ima veze s tim shto kucam sa meka, mada ne verujem... i nemoj da ti nas bude zao shto ne umemo, molim te :)
      thnx za info, nisam znala da ih oni drze ;)

      Delete
    3. Samo da dodam, kad kazem "zao" zaista mislim na osobe koje ne umeju, a vise puta su se preko mejla javljale da su pokusavale, cak su isle i po instrukcijama koje smo Marina i ja davno ostavile, ali da im nesto jednostavno ne dozvoljava ... Mada se dobar deo zbuni jer Google uvek pita "zelite li da napravite blog" i verujem da to ponajvise utice da odustanu, a potrebno je samo preskociti taj korak ... Bilo kako bilo, sada mogu i anonimni, tako da ih registracija vise nece sprecavati da podele svoje misljenje ili upitaju nesto ... :)
      Nema na cemu,
      Veliki pozdrav,
      V.

      Delete
    4. moj humor je umotan u foliju, ne moze to svako da razume :)

      Delete
  24. Prekrasna si, haljina je baš u mom fazonu... :D

    ReplyDelete
  25. Cao, Vanja. Divan outfit, zaista. Verovatno je bilo ovo pitanje nekad, ali nadam se da ces mi odgovoriti... Mozes li da otkrijes svoj ritual nege kose? Imam problem sa ispucalim vrhovima, a vidim da je tvoja kosa preprezdrava pa bi mi jako znacilo kada bi mi otkrila neke tajne :) hvala unapred. D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo A.
      hvala puno! :) Bilo je vise puta, ali nije nikakav problem da ponovim ... Nema neke mudrosti a ni specijalne tajne oko rituala,koristim sampon od koprive ili breze (najobicniji) i balzam koji stignem, biram ih najcesce po mirisu, nekad je to Avon regenerator, nekad Garnier, kako koji uzmem ... :) Kosa mi nije hemijski tretirana, pa pretpostavljam da je to jedan od razloga sto je zdrava iako se ne sisam cesto, vec jednom godisnje ...
      Veliki pozdrav!

      p.s. volela bih da se potpisete kako bih vam se obratila imenom, da ne budete sve A.! ;)

      Delete
    2. ma da li je moguce da koristish koprivu i shishash se jednom u godinu dana! pa to nije zdravo :)
      mada podrzavam to shto ne bojish kosu, i nemoj nikada, predivna ti je nijansa, bolju i prirodniju ne bi postigla sa svim najboljim frizerima sveta :)
      ali stavi bar ponekad neku kvalitetnu masku ako nishta drugo, ili shishni pola cm na svakih nekoliko meseci, da bi duze ostala zdrava i kvalitetna, ovako ce biti lepa samo dok si mlada, ali ulozi malo u buducnost kad imash vec tako lepu kosu :)
      pozdrav, i btw poshto ja nisam napisala ovaj gore post nego se samo ubacujem, neka moj potpis bude NN :)

      Delete
    3. Draga NN,
      hvala na komentaru, i savetima! :) ali ovako odrzavam kosu vec godinama, kvalitet joj je takav da se zaista slabo krza, naravno poslednja dva, do tri meseca neposredno pre sisanja nije najidealnije stanje ali je to moj neki ustaljen nacin ... Moram priznati da sam ranije bila zaludjena preparatima (tokom srednje skole), i cesto nove isprobavala ali sam pocela da koristim koprivu/brezu i to slucajno, jer tata svakodnevno pere kosu, pa zbog toga koristi te obicne sa manje hemikalija, kako on kaze ... :) I bila sam zadovoljna rezultatom. Dugo sam koristila onaj cuveni Top balsam u zutom pakovanju, koji je iz nekog razloga nestao iz svih prodajnih objekata ili je jednostavno prestao da se proizvodi, i onda sam nakon toga pocela nasumicno da ih biram i kupujem ...

      Sto se maske tice, dogodi se da mozda jednom u 4, 5 meseci stavim ali je to zaista retkost ... Posto nije hemijski tretirana, ne koristim previse ni presu a ni figaro, mislim da sam ipak dobra prema njoj! ;)

      Sto se sisanja tise, nista mi ne bi znacilo jer bih sisala zaista zdravu dlaku nakon par meseci, i nisam od onih koji veruju da je to jedini nacin da ostane zdrava, kvalitetna i da brze raste jer poznajem dosta devojaka koje je tako skracuju na mesecnom nivou, a nema rezultata ...

      Jos jednom hvala na javljanju, eto i ja se sad raspisah ;)
      Veliki pozdrav,
      Vanja

      Delete
  26. Pravi mali strelac preslatki :) Pozdrav, Milena

    ReplyDelete