Monday, October 22, 2012

I'mma touch the sky ...

                                                                                               CLICK TO SEE MORE


                                                                                             shoes: zara,
                                                                                             pants: bershka,
                                                                                             t-shirt: stradivarius,
                                                                                             blazer: new yorker,
                                                                                             bag: thanks to Oasap (here),
                                                                                             necklace: bijou brigitte,
                                                                                             ring: lovely,
                                                                                             sunglasses: ray ban,
                                                                                             ph. Masa


First of all, i need to apologize for not giving you any update the last ten days. I caught a cold, and i was in my bed for most of the time. My migraines were in visit too and turning on my laptop was the worst nightmare. Hope you will understand! Today, i will try to answer on every email that you sent and comments that you left in the previous post. Also, i wanna thank you for giving me such a nice compliments about the look and make up. Glad that you like it! During this week, magazine will be out and i will show you the final results!
Regarding my outfit, i wanted to create something that can be worn in many occasions: at work, cocktail party, reception or even for a night out! Total black look with bicolor high heels. Ring, necklace and red lipstick were the only accessories. Jacket with texture and chains was the cherry on top in this case.
Now, tell me, what do you think?

Have a nice Monday!



68 comments:

  1. Savrseno..Classy and fabulous! Crveni karmin i blejzer <3

    ReplyDelete
  2. prelijepo, karmin, ogrlica, blejzer... sve! :)

    ReplyDelete
  3. Beautiful and classy look!! xo, Christina

    www.styleclouds.de

    ReplyDelete
  4. hlače su odlične ;) dobila sam inspiraciju za današnji look! woman in black <3
    pozz iz mostara

    ReplyDelete
  5. Svidja mi se all black look. :) Sjajno!

    ReplyDelete
  6. ti si nasa najlepsa i mozda nastilizovanija blogerka.
    odmerena si i elegantna, ali pre svega pristojna, nenametljiva i presarmantna.
    imas svj fazon i daleko si ispred ostalih blogerki, koje isto pazljivo pratim.
    ti si klasa.
    mislim da bi mogla da budes samo malo kreativnija i zanimljivija, i da bi tako tvoj blog nesumnjivo bio broj 1.
    zorannah je to uspela i ako ja tebe ne bih ni poredila sa njom, ali i pored toga njenom postu se vise radujem nego tvom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pre svega hvala na javljanju, lepim recima i komplimentima!
      Pokusacu da objasnim, nadam se da ces razumeti ... :)
      Nikada sebe nisam smatrala za osobu koju "slepo" treba pratiti, ciji je stil neprikosnoven, niti da sam "trendsetter". Svoj blog sam zapocela samo sa jednom mislju, da prikazem pravu sebe, ono sto zaista nosim, i ukoliko neko u tome pronadje inspiraciju , da prati, i lista blog uz prvu jutarnju kafu, eto toliko. Oblacim se zaista na osnovu raspolozenja, prilike, godisnjeg doba, ali naravno da i ja crpim inspiraciju iz nekih stranih blogova, lookbook-ova odredjenih brendova i slicno. Mozda je nekom ovo moje dosadno, nezanimljivo, drugima pak previse nakindjureno, u svakom slucaju zbog toga i postoji toliki broj blogova i razlicitih devojaka, te osobe koje uzivaju u njima mogu uvek pronaci nekog shodno svom ukusu.
      Nikada ne bih nosila nesto samo zarad bloga a da se u tome ne osecam lepo, i da ne odgovora mojoj licnosti, a mislim da biste i vi kao citaoci uvek primetili kada je nesto neiskreno. A poenta bloga je upravo iskrenost autora u onome sto radi.
      U svakom slucaju, hvala jos jednom,
      Nadam se da ces nastaviti da pratis,
      Veliki pozdrav,
      V.

      Delete
    2. Meni je samo utisak da bi mogla mnogo vise da postignes da si malo vrednija. Mislim da si jako talentovana i da bi mogla da budes uspesna i prepoznatljiva i van nasih prostora da se malo vise trudis. Eto to ne razumem. Mislim da jako volis ovo i ne razumem zasto se ne potrudis da ti to bude full time job.

      Delete
    3. draga vanja,
      hvala na odgovoru.
      iskrenost je nesumnjivo vidljiva u svakom tvom postu.
      imas najveci potencijal, najzgodnija si i def.najlepsa, i ja cu naravno nastaviti da te pratim, to je bila samo mala sugestija.
      poljubac

      Delete
    4. Morala sam i ja da se javim ovde jer mi je jako zanimljiv pocetni komentar i donekle se slazem s njim. Kada sam pocela da pratim nase blogerke Vanja me je jednostavno osvojila svojom neposrednoscu, iskrenoscu, stilom i lepotom. Zoranin blog mi je oduvek bio zanimljiv s tim sto mi se njen stil s pocetka bloga nije previse dopadao jer je dosta podsecao na taj neki uniformisani fazon koji vlada medju nasim devojkama (izblajhana kosa, ten iz solarijuma, gomila pudera koji se ocrtava na licu i sl.). Danas je ona jedna od najboljih jer je njen stil dosta napredovao i ide u korak s mnogim svetskim blogerkama. Naravno, treba uzeti u obzir cinjenicu da ona ima dosta para i moze sebi da priusti mnoge stvari o kojima ostale devojke mogu samo da mastaju. Upravo u tome se ogleda ta razlika. Neko ce reci da novac ne cini stilizovanu osobu i slazem se s tim, ali ukoliko imate stila novac ce vam pomoci da ga nadgradite i idete u korak s trendovima. Nije lako praviti raznorazne odevne kombinacije s ogranicenim brojem odevnih komada i zbog toga Vanji skidam kapu. Uverena sam da bi njen blog, ukoliko bi imala mnogo vise stvari ili para, bio jedan od najboljih na svetskom nivou. Njen stil je fantastican, to se vidi i steta je sto ona nije npr. Italijanka poput Chiare, jer bi se tada modne kuce utrkivale koja ce joj poslati svoje stvari. Ako pratite Chiarin blog, primeticete da ona nije preterano bogata devojka (materijalno) i da njen blog na pocetku nije bio isti kao sada tj. nije imala toliko brendiranih stvari. Sve je to doslo kasnije. Zorana se tu razlikuje jer moze da nabavi trendi komade pa samim tim i da ide korak ispred ostalih. Treba ceniti razlicitosti, svako je lep i interesantan na svoj nacin i svaka od ovih devojaka daje svom blogu deo sebe zbog cega im se veoma divim. Vanji zelim sve najbolje, njen blog me je kupio u startu i uvek cu ga pratiti. Jedina kritika koju imam je ta da bih volela kada bi malo cesce ostavljala postove. Znam da to nije lako i zahteva dosta truda ali s druge strane, citaoci i zele da vide taj trud i nece im se desiti da tokom prelistavanja ostalih blogova pomisle: "jao da...zaboravila sam na Vanju".
      Puno pozdrava od Jelene

      Delete
    5. Uh, al' sam se raspisala, tek sam sada primetila. :) Zaboravila sam da kazem da mi se danasnja kombinacija jako dopada, jedina kritika je frizura. To mi inace ne bi zapalo za oko ali Vanjina kosa je nesto savrseno i steta je kada ne izgleda onako kako znamo da moze. :)

      Delete
    6. zoranu pratim ali po mom misljenju ona ima para ali nema stila... najlakseje uci u radnju videti aha to se nosi kupicu i to je to... vanja nosi stvari sada koje je nosila u prvim postovima i to je stil, njene beskonacne ideje kako da kombinuje isti odevni predmet i ljubav koju ulaze u svaku kombinaciju neko vidi neko ne... pa pogledajte samo njen odgovo na naredni post za sako iz NY ona jednostavno ume! svaka cast vanja

      Delete
    7. ja sam zoranin blog pogledala dva puta kad sam i pochela da pratim sve druge blogerke, a onda sam videla blajhanu kosu i iskvarcani ten i bela usta i ispisala se sa daljeg pracenja. pre neki dan sam ga prvi put ponovo otvorila jer sam videla da su druge blogerke bile na nekom eventu u njenoj radnji i videla odvratne marantice patike, i to mi je bilo dovoljno da vidim da riba jednostavno ima stil koji mi se ne svidja, a to su te blajhane cice koje samo kupuju ono shto vide da svi nose pa josh ako je skupo super. te marantice su mi odvratne i imam osecaj da se nose samo zato shto su svuda trend. nju su devojku neshto negativno komentirali jer je nosila patike na otvaranju radnje, ali meni je to ok, ako voli, kakve veze ima, moze lepo da se obuche i u patikama pogotovo nekim neobichnim, i pogotovo shto joj kako je rekla shtikle prave problem, pa shto bi se patila i izgledala veshtachki. samo eto taj stil marantice i sve drugo meni ne odgovaraju, i ne pratim je, a pratim ovih drugih par. mislim da je to sasvim ok, chiji stil ti vishe lezi to i gledash.

      Delete
    8. To da li sam ja vredna ili ne, i da li je ovo trenutno maksimum koji mogu da pruzim ili ne, vi ne mozete da znate, daleko od toga da ne bih volela da blog postane nesto od cega bih mogla sebe da izdrzavam ali je to za sada jos uvek nemoguce kod nas, smatrali vi drugacije ili ne. Postoje i druge obaveze i stvari kojima se bavim, tako da se ne mogu u potpunosti okrenuti samo i iskljucivo blogu ... Svi oni koji tvrde suprotno , neka slobodno probaju, zelim im svu srecu .. A da ne govorim o tome da je vecina ubrzo i odustala jer su shvatili da ovo ipak oduzima dosta vremena i nije samo puko slikanje, ozbiljni i kvalitetni blogovi nisu fejsbuk profili ...

      Delete
    9. Draga Jelena,
      hvala na tako velikom i iscrpnom komentaru, kao i lepim recima koje si uputila ... Sto se dela o Zorani tice, ja mogu samo reci da sam i sama nekada imala predrasude o devojkama sa izrazito plavim kosama i tamnim tenom, ali sam se mnogo puta uverila u suprotno, pa s`toga godinama unazad ne podlezem generalizovanju. Zorana je jedna divna mlada devojka, uvek nasmejana i spremna za salu, ciji se stil (kao i kod svake od nas) razvijao i menjao tokom ovog perioda koliko ima blog. Jednim delom si u pravu kada je i novac u pitanju, ali ne bih rekla da sam ja "ogranicena" komadima, jer sam tip koji voli da kombinuje vise puta stvari koje joj se mnogo dopadaju, i nosi u razlicitim varijacijama nego da pokusavam svakodnevno da to bude u potpunosti razlicito ... Sto se nekih skupljih komada tice, smatram da zivim nekim normalnim nacinom zivota, ali sam i misljenja da takve cenovno velike komade ne bih kupila nikada novcem od svojih roditelja vec iskljucivo onim koji sam ja zaradila jer imam godine kada mi to nikako ne bi pristajalo ... A cini mi se da bi i osecaj bio mnogo lepsi ... Sto ne znaci da imam nesto protiv kada je situacija kod nekoga drugacija, daleko od toga ... Svako zivi onako kako zeli ... :)
      Da ne idem i ja sad u sirinu,
      jos jednom hvala na javljanju,
      Pozz

      Delete
    10. NN,

      Zorana je vise puta objasnjavala da voli nude izgled na svojim usnama, a i po sebi znam, da kada mi se nesto dopada ma koliko ljudi mi govorilo da nesto ne ide ili ne stoji, necu od toga odustati ... Rekla bih da je to sve stvar ukusa ...
      Sto se patika tice, meni su one odlicne, super izgledaju, tako da ne delim misljenje sa tobom ... :)
      Svojom poslednjom recenicom si sve rekla i apsolutno se slazem :) "ciji stil ti vise lezi to i gledas" i to je ono sto je kljucno kod pracenja blogova ... :)
      Hvala na javljanju,
      Pozz

      Delete
  7. Mozes li mi reci da li si skoro kupila ovaj sako u NY i koliko je? Divan je, hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene to zanima! Divna si skroz! Jelena

      Delete
    2. Drage devojke,
      sako sam uzela pre dve godine, nosila sam ga par puta vec :) :
      http://chicisimo.com/fashion/outfit/touch-of-burgundy/
      http://chicisimo.com/fashion/outfit/b-day-girl/

      Ali ima slicnih u ponudi trenutno, npr Mango:
      http://shop.mango.com/CS/p0/mango/clothing/jackets/blazers/chain-trimmed-boucle-jacket/?id=71903357_XB&n=1&s=prendas.cardigans&ie=0&m=&ts=1350900742959
      http://shop.mango.com/CS/p0/mango/clothing/jackets/blazers/zipped-boucle-jacket/?id=71104352_10&n=1&s=prendas.cardigans&ie=0&m=&ts=1350900742959
      http://shop.mango.com/CS/p0/mango/clothing/jackets/blazers/frayed-chains-boucle-jacket/?id=73103554_02&n=1&s=prendas.cardigans&ie=0&m=&ts=1350900742959

      Pozz

      Delete
    3. "rokerice" ala chanel :) su ove sezone totalni hit a i meni lichno su super. ova vanjina je super, prosto ne mogu da verujem da je newyorker to izbacio pre dve godine. sjajno za poluposlovni a moderan i cool izgled.

      Delete
  8. Super sako i hlace! Prekasan i sofisticiran outfit!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Svaki put me odusevis! Odlicnooo!!!

    ReplyDelete
  10. Da me vodish u New Yorker da iskopamo i meni ovakav blejzer! :))))

    ReplyDelete
  11. love the pop of nude on shoes. very chic! like it

    http://mancinasspot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. da li postoji neka inostrana blogerka ciji post jedva cekas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najveci deo postova pregledam na instagramu, ne bih to definisala kao da "jedva cekam" ali zaista volim da pogledam postove od Caroline i Song of Style ...

      Delete
  13. Aw Sweetie hope you are all better now. I love this outfit, amazingly chic. The textures and proportions are stunning sweetie, I especially love your trousers! :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  14. Vanja, ne znam da li si bila u migrena centru (drzavna ustanova), mojoj sestri su veoma pomogli...

    Super mi je tvoj danasnji outfit, a posebno to sto se moze nositi u vise razlicitih prilika.

    Pozdrav! Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Ana,
      nisam bila, ali sam pogledala na internetu i procitala nesto vise o tome, hvala sto si mi rekla! :)
      Moje u najvecoj meri nastaju zbog kostane devijacije sto bi se resilo jedino operacijom, za sta ja jos uvek nisam raspolozena ... Nadam se da nece ni biti potrebe u buducnosti ...
      Hvala jos jednom na savetu,
      Veliki pozdrav,
      V.

      Delete
  15. Draga Vanja, sve ti je oprošteno jer si se vratila u velikom stilu! ;) Veliki poljubac, samo nastavi tako! :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek se vracam kao Britney! ;)
      Hvala puno!

      Delete
  16. Draga Vanja, veliki like... zanima me čiji ruž koristiš..prekrasna mi je nijansa?

    ReplyDelete
  17. Très jolie ce petit look :)
    Bisous
    Yu'

    ReplyDelete
  18. Lijepa kombinacija, torba ti je odlicna :D

    ReplyDelete
  19. Odlično i zaista može da se nosi u raznim prilikama. Posebno mi se sviđaju hlače. Sve odlično uklopljeno, svaka čast!

    http://trysomethingoldandsomethingnew.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Draga Vanja, veoma mi je drago videti te opet ;) sjajna kao i uvek! Pre svega sam htela da ti napisem da te apsolutno razumem za lap-top vs. migrena situaciju. Ako ih imas cesto i imas migrenu s komplikacijama tj pracenu raznim nus-pojavama, savetujem ti da probas Amigren. Mada, verujem da jesi ili si bar cula. Ja sam naravno, pored toga, promenila potpuno nacin ishrane i pijem dosta vode, i magnezijum je obavezan "saveznik" ishrani. Lek ce ti pomoci u trenucima kad osetis mali bol u glavi tj predznaci migreni. Meni zaista pomaze. Ali, kazem ti, nacin zivota i ishrana na prvom mestu moraju da se promene.
    Nije bas neki komentar, ali nadam se da ce ti koristiti moj savet. :)

    Zelim ti sve bolje postove i sve redje migrene ;)


    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Melle, hvala ti na ovim dobrim savetima, moram priznati da nisam jos uvek probala Amigren, ali cu ga uzeti prvom prilikom ... Sto se tice ishrane bas je raznolika i najvecim delom zdrava, osim slatkisa kojima ne mogu da odolim . :)
      U svakom slucaju, hvala ti puno a lek obavezno isprobavam!
      Veliki pozdrav za tebe! :)

      Delete
  21. jel si skoro uzela ove pantalone? divne su, bas mi takve trebaju. hvalaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene najvise interesuju pantalone, mada je cela kombinacija presavrsena:)

      Delete
    2. Uzela sam ih pre dve godine, nosila ih nekoliko puta ali vise u nekim zimskim varijantama :)
      http://chicisimo.com/fashion/outfit/hot-n-cold/
      http://chicisimo.com/fashion/outfit/belgrade-street-style/

      Pozz

      Delete
  22. Pozdravi Masu!Lepa si kao i uvek.Veliki pozdrav iz Grocke. :D

    ReplyDelete
  23. tako svjetski i prekrasno, divna divna divna :)

    ReplyDelete
  24. blejzer je predivan, iz new yorkera?:O ooh. super izgledas i super mi je ta torba :)

    chicnova giveaway♥blog

    ReplyDelete
  25. prelepa si ,nikome ne stoji bolje crveni karmin! :) mima

    ReplyDelete
  26. I love your little black jacket. Hope you're feeling a lot better.
    xo
    Ev

    ReplyDelete
  27. fantastično sve ! samo ak mi možeš pliz reći, tvoje naočale, wayfarer 54mm?

    ReplyDelete
  28. Prekrasno! Savrseno! Prava dama! Drago mi je da si ozdravila, bas si nam nedostajala!

    Puno poljubaca,

    Tatjana Bg

    ReplyDelete
  29. konacno post! suuper izgledas Vanja ;-)

    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/ citaj nas. xxo

    ReplyDelete
  30. Cute look! Loving those pants!! Glad you're feeling better!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    ReplyDelete
  31. Lovely look! The jacket is so beautiful. Kisses honey
    http://crazyheelsblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. predivan look, tako elegantno i nosivo, prekrasno :)
    kiss
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/

    ReplyDelete
  33. Such a wonderful outfit.

    You look so fab and stunning!

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete