Saturday, February 12, 2011

Wedding Weekend...

                                                                                                CLICK TO SEE MORE


























Hotel Hyatt Regency and 10 th. Wedding Weekend show , enjoy in photos! :)
Verujem da je dosta vas čulo za Weeding Weekend koji se održava u hotelu Hyatt. Otišla sam zbog drugarice koja se uskoro udaje, ne bi li videle šta je to što oni nude, i moj zaključak je da je ovakav tip prezentacije firmi jedino dobar radi prikupljanja informacija, i dobijanja evenutalno nekih manjih popusta, inače zaboravite na obavljanje svih  poslova na jednom mestu zbog gužve, donošenja važnih odluka za kratko vreme i slično, a kamoli isprobavanje haljina... I moram vam priznati da u toj gomili venčanica nisam videlu ni jednu za koju bih mogla da kažem da mi se dopala, a možda je problem u meni i mom ukusu... :) Zbog toga vam predlažem da sve same pronađete, internet je čudo! ;)

29 comments:

  1. i kod nas je bio prosli vikend, slazem se sa svim napisanim. ja ih volim obici zbog informacija i popusta i to je to. razgledavanje osim nekog brzinskog, a kamoli nesto vise od toga-ne dolazi u obzir :)

    ReplyDelete
  2. Mnogo volim ovaj svadbarski kic :D Torte su prelepe, tada je jedino vreme kada sme da se preteruje :)

    ReplyDelete
  3. Jooooooooj, meni se skoro ništa ne sviđa... cveće na prvoj fotki i šampanjac. Toliko.
    Svega mi je previše :)

    ReplyDelete
  4. Ljudi ne shvataju kolika je moc jednostavnih stvari, pa samo trpaju, neka je sto vise kamenja, sljokica, tila, tilaaa, tilaaa, pufova, cipke, cirkonaa, masnii... :) ja sam samo isla,slikala i cudila se cudu... ;)

    ReplyDelete
  5. Hvala ti sto si nam priblizila atmosferu :)
    Meni se dopada black&white kombinaija na stolu :)

    Je l' pala neka degustacija ;) hehe

    ReplyDelete
  6. Divan je post, slike su fenomenalne, stvarno profi!:))

    ReplyDelete
  7. Sljokica ima za sve pare :))) ali gotivna mi je ideja sa krivom tortom.

    ReplyDelete
  8. Ovaj vikend je ubedljivo najbolji za venčanja koliko vidim po tvom i sestrinom postu :)
    Sve izgleda tako elegantno!:)
    Slike sa venčanicama su mi sjajne!:) Bravo Vanja!

    ReplyDelete
  9. Predivan post Vanja :) I ja sam danas sva romantična. Fotografije su vrhunske. Jedno veliko bravo <3

    ReplyDelete
  10. uh, vidim da se vecini svidja ali meni je i dalje skoro sve grozno :/

    jedino pozitivno su tvoje fotografije :)
    a ovo sto je na njima... no comment

    btw razmisljala sam da idem sutra, ali sam sad definitivno odustala

    ReplyDelete
  11. e da, simpa mi je cvece na prvoj (da ne budem totalni hejter), ali samo cvece, bez ovih martini casa koje glume vazu

    ReplyDelete
  12. Diiivno je!!! Slicice su prelepe!

    ReplyDelete
  13. e pa deluje mnogo bolje od onoga u continetalu
    onako simpa
    nisam odushevljena, al' aaaaaae ::))

    ReplyDelete
  14. meni su torte skroz supis!:)
    i svidja mi se dekoracija stola sa crnim elementima...mada bas crno za venacnje i ne ide mi, ali dobro!:)

    ReplyDelete
  15. zasita majstorski uređen stol. haljine nisam uspjela detaljnije vidjeti. inače hit su haljine sa crnim detaljima. bijelo i samo bijelo je neinteresantno

    ReplyDelete
  16. Slike su čarobne! Svaka čast na izboru.

    ReplyDelete
  17. I absolutely love this post!
    the photo are beautiful!!
    thank u dear for your comment ;)
    love
    kia

    ReplyDelete
  18. Od celog posta izgleda sam samo primetila torte :D
    baš me zanima kako izgleda mlada koja naruči tortu sa crnim perjanicama :) a ova blesava torta je baš blesava,definitivno mi je izmamila osmeh, skroz me podseća na Alisu u zemlji čuda i ludog šeširdžiju, skroz simpa! inače, nije mi uopšte jasna fora sa ogledalom ispod tanjira, ali ni malo, razumem da daje svetlosne efekte i tako to, ali mislim da je u praksi čist promašaj, naročito kada se završi ručak pa ostanu mrvice na sve strane i prljav tanjir, čudna ideja....

    ReplyDelete
  19. ništa vanja još malo pred oltar :)
    očekujem ovako nešta i naravno post o svemu hehehe ;)

    ReplyDelete
  20. Vec sam pomislila da se ti udajes :))
    Bas mi je super ova nakosena torta, hehe :D

    ReplyDelete
  21. Mozda je meni malo previse...Ja bih cvece Vardu....Umirem:))
    Vanja,nije problem u tebi..Nazalost to traze buduce mlade,pa je takva i ponuda...:)

    ReplyDelete
  22. nesto mi se i svidja,a ponesto mi je ipak too much!ali mi je definitivno sjajna ova vencanica na lutki!

    ReplyDelete
  23. Totalno odlicne fotke. Kvalitet!
    Sadrzaj sajma manje. Mnogo!

    :) presladak si na poslednjem fotosu!

    ReplyDelete
  24. hehe moje drugarice su inace u pozadini ove slike :)))) spremamo se za vencanje....

    ReplyDelete
  25. If you want to take a great deal from this post then you have to apply such techniques to
    your won web site.
    My page: photo labels

    ReplyDelete