Wednesday, October 13, 2010

Jacobs Fashion Selection ( 2nd day)


Laguna fashion show













                                                                         Suzana Peric






                                                           Aleksandra Melnichenko 











                                                              blazer: Zara,
                                                              dress: no name, 
                                                              leather belt: vintage,
                                                              tights: calzedonia, 
                                                              boots: zara, 
                                                              earrings: breil, 
                                                              bracelet: breil and vintage
                                                              ring: no name, 
                                                              photographer: Olja S. ( all pictures were taken by Olja S.)
Ok, this was one great night, with lots of things, but not so many fashion! First show was the show of publishing house Laguna, and they tried to make connection with fashion and characters from their books! Those people on the runway are Serbian celebrities, and there were here to support our writers! This was in one way lovely but not so fashionable! :)
The second show was the show of Suzana Perić , she is well known designer here and in Germany too! Our famous and rich people love to wear her clothes! This period of night was a little bit more interesting because of the audience , and people who were sitting in  front row! :) So many famous people from Serbia, singers, actors, writers, athletes, businessmen, etc. We even got that great shoot of  Aleksandra Melnichenko, who was there for couple minutes, and she left after she found out that someone took her place! :)
I don't have pictures from last show of young designers Dragana Dosen and Sanda Simona Jankovic, because the battery was too low! But that girl Sanda has great pieces, and i would love to wear them! I would try to find pics from this show and post them! Thank you for reading! :)

Uh..odakle da počnem....Sve tri revije su održane u prelepoj balskoj dvorani Doma garde, za prvu reviju smo imali takozvana vip mesta, i zbog toga su slike tako dobre! :) Bilo je simpatično, po meni više događaj za sajam knjiga, jer mode skoro da nije ni bilo, ali  je to naravno  moje  mišljenje! Može da prođe kao zabavno!
Poznate ličnosti su pokušavale  da što bolje i vernije prikažu knjige naših pisaca, svako od njih je prošetao pistom, dok je pisac tog dela koji se predstavlja čitao njemu zanimljivi odlomak! Da me neko pita, da li sam zapamtila nešto...hm....možda  kada je Ružica Sokić čitala deo koji je posvećen njenoj majci.
Početak druge revije, obeležilo je što je Aleksandra M. proletela dvoranom, sa svojim telohraniteljima i kada je shvatila da je neko drugi na njenom mestu, odmah odjurila u nepoznatom pravcu ( verovatno u neki skromni dom) !U prvom redu je bilo dosta poznatih ličnosti, koji poštuju, cene, kupuju SP odeću,bla, bla, bla,  bilo je tu od svih brendova po malo LV, Chanel , Hermes, što se može i videti na slikama....uh... Sama revija mi se ni malo nije dopala, po neka dobra kožna jakna, jedne pantalone i to je to!Pamuk, čipka, bukle, koža, krzno, saten, saten, saten.....ranije kolekcije su mi se više sviđale! I naravno revija je morala da kasni!
Mislim da ni ne znam kada je počela treća, ali daleko od predviđenog vremena, i pošto skoro nikoga nije zanimalo od estradnih ličnosti da ostani i isprati mlade kreatore, dobila sam mesto za prvi red! :) Jeee...samo nigde kamere da to i zabeležim! :) Revija Dragane Došen mi se nije svidela, bilo je takođe dosta satena, sa nekim čudnim performansom, devojke su nosile padajuće/klimajuće štikle ( svaka im čast kako su to izdržale) ali sve u svemu ličilo je barem na reviju, a ne na zabavu za masu! Sanda Simona Janković me je oduševila sa nekoliko komada, odlični sakoi/jakne, i par haljina ulepšalo je veče! Vredelo je ostati do samoga kraja!
Da li vidite još nekoga u publici?! :)
E sada, jedno veliko, veliko, najveće hvala mojoj divnoj drugarici Olji i njenom umeću za fotoaparatom jer da nje nije bilo ja ne bih imala sve ove fotografije!!!!! Ljubiiim te punooooo! hvala i ostalima koji su bili sa nama! :)

23 comments:

  1. mala i love you, kupuj aparat i ne vukljaj me vise sa sobom!! :))

    ReplyDelete
  2. Hehehe! ne menjam te ni za najbolji fotoaparat! :) cmooooooook

    ReplyDelete
  3. Kako nisam ljubitelj domace modne scene, moj komentar ce se odnositi iskljucivo na tvoj outfit u kojem mi je favorit ovaj diiiivni sako!!
    Imam slicni crni i trazila sam novi bas u ovakvoj nijansi, ali bezuspesno:(
    xoxo

    ReplyDelete
  4. hahah boooze pa deluje mi kao joosh veci pakao nego proshle godine, ne mogu da verujem da nisam stigla! :/
    i jel ja to vidim neshu clicka u publici ili haluciniram od ranog jutra? :)

    ReplyDelete
  5. Hvala Branislava! :)
    Heheh Jelena znala sam da ces ti to primetiti, zbog toga sam i napisala da li vidite jos nekog u publici! :) da, da, slikali smo i njega!!! :) ne haluciniras!a ostalo necu ni da komentarisem! :) hehe

    ReplyDelete
  6. Izgleda nas domaci kic, ali ja bi ipak volela da idem na neku reviju :)
    a ti si se ko po obicaju super obukla :)

    ReplyDelete
  7. Vanja, hvala na izvestaju. :)
    I meni si ti najlepsi deo ovog posta. Bas mi se dopada kombinacija.

    ReplyDelete
  8. odlicno. hvala. Sve i svasta. Aleksandraa i sin dragan.... iju!

    ReplyDelete
  9. kad malo razmislim baš je tužno biti modni kreator u Srbiji! pitam se kako se slažu balska dvorana i ova "dama" sa druge slike?:)
    jeste da je već sto puta rečeno, ali ako je neko zablistao na ovoj reviji onda si to definitivno ti!
    i da, moram da pohvalim ovu fotku sa Gocom,baš pun pogodak!
    baš me zanima kakve su to padajuće-klimajuće štikle, da mi je to videti, ali deluju kao dobar alibi manekenkama ako se već desi da padnu na pisti, uvek mogu da kažu upravo mi se otkačila štikla :D

    ReplyDelete
  10. Sjajan izvestaj :D Volela bih da sam bila tamo :)

    ReplyDelete
  11. super, jos jedna nasa bloggerka sa stilom :-)))

    ReplyDelete
  12. WOwo great freakin photos, so much people! I love your zara blazer!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. Jelena, Cipelice bilo je zabavno biti tamo, i bar na trenutak osetiti kako je to biti u celom tom modnom svetu, pa makar i na ovaj nacin! ne moze se sigurno uporediti sa svetskim revijama, ko zna mozda jednog dana sve dobijemo neku priliku da budemo na nekoj! :) Hvala na komplimentima! :)

    ReplyDelete
  14. Cmok za Marinu :)
    Hvala Dubravka, iskreno sam mislila da ce barem jedna pasti zbog te obuce, ali na srecu nije ni jedna! :)
    Hvala Venoma!:)
    Hvala Endzy! :) lepo je to cuti! :)
    Thanks Marcia! :)

    ReplyDelete
  15. Zavidim ti, želela bih to da vidim!

    ReplyDelete
  16. D: mozda ti se nekad i ukaze prilika , nikad se ne zna! nadam se da sam barem dobro prenela atmosferu, i kako je sve izgledalo! :)

    ReplyDelete
  17. Slucajno sam nasla Vas clanak na netu. Bila sam prisutna na ovom modnom dogadjaju i u potpunosti se slazem sa iznesenim impresijama. Medjutim, malo bih vas dopunila, zadnja revija mi se apsolutno svidela, bas sve, moj dozivljaj. Prijatno sam bila iznenadjena jer je i umetnicki i zanatski bila odlicna. Samo nastavite sa modnom kritikom koja kod nas ne postoji.

    ReplyDelete
  18. Hvala Snezo! :)Ukoliko mi se ukazu prilike da prisustvujem ovakvim dogadjajima sve vise, vrlo rado cu praviti slicne postove i iznositi svoje utiske!

    ReplyDelete
  19. Žao mi je što nema slika sa zadnje revije, revije Sande Simone jer su svi objavili samo slike sa revije SP i tzv. VIP-ovaca. Hvala na vasem vremenu i komunikaciji.

    ReplyDelete
  20. Oho, vidi male, postala celebrity haha :))
    Bas me zanima nova kolekcija od Suzane Peric.

    ReplyDelete
  21. Snezo, ispravicu tu gresku uskoro, baterija se istrosila na aparatu i meni je zao, jer bas vredi da se prikaze! :)
    Jecooo nisi nista propustila veruj mi! :) necu ovde da ti pisem, ali na pm na poliju hocu! :) heheh

    ReplyDelete
  22. A joj o_O, nadam se da si se bar lepo provela. A ako nisi, nema veze bar si izgledala fenomenalno. :)

    ReplyDelete