Sunday, October 3, 2010

Yes, they are mine!

I don't know how it all started,  but  my mom found out for decoupage hobby. She was painting and decorating beautiful pieces  such as flowerpots, vases, bowls and other things. And i saw it that i can use those acrylic colors even for a wood. So i bought simple wooden bracelets and began to paint. All those bracelets are painted by me, and were my ideas, i hope that you like it, cant wait to hear your opinions! :)

 Narukviceeee, obožavam ih, ne znam ni sama koliko ih imam, ali sam ovim samo proširila svoju kolekciju!  Moram prvo da se zahvalim mami jer da nije bilo nje, ne bih ni znala da mogu da uradim ovako nešto! :) Hvalaaa! :) Kad je počinjala da se zanima za decoupage tehniku, nisam imala čak ni želju da pogledam šta je to što je toliko zainteresovalo, malo po malo sakupila je sve potrebne stvarčice i započela da ukrašava razne predmete iz grnčarskih radnji. Za one koji ne znaju u pitanju je tehnika bojenja grnčarije ili predmeta od nekog drugog materijala a kasnije i lepljenje salveta specijalnim lepkom za tu istu podlogu. Efekti su neverovatni, neke stvari su ispale kao da su rukom crtane! Ponovo sam se vratila u detinjstvo sakupljajući razne salvete! :) Ako budete zelili mogu da postavim i par sličica svega što je napravila !
E sad o narukvicama...ko je bio kod Kineza video je da u nekim radnjama postoje razne drvene narukvice, pored tih u boji postojale su i obične drvene koje nisu imale ni boju a ni lak. Kupila sam par komada kako bih probala, i onda sam videla da je moguće svašta uraditi sa njima. Nekoliko narukvica sam prodala, nekoliko poklonila i onda sam rešila da ostale zadržim za sebe kako bi ih samo ja imala! :) hehe...Boje koje sam koristila su akrilne, marke Americana koje se mogu koristiti na raznim materijalima. Prvo sam želela da budu mat, ali kada sam shvatila da su osetljive i da bi se boja lako skinula, morala sam da ih premažem i zaštitnim slojem. Tako da su sada mnogo sigurnije od ljuštenja . Mada ih ja i dalje pazim.Crtala sam običnim četkicama, a linije ni sama ne znam kako sam izvukla, znam da nisu najsavršenije ali sam se trudila da budem što preciznija :) Neke sam uslikala više puta, kako bih vam pokazala moj izbor kombinacija i koliko ima mogućnosti!I ne mogu da vam kažem koja mi je omiljena sve su mi divne!!! I da ...moje su! :)  Mogu da se šepurim sa njima! :) Jedva čekam da čujem vaše mišljenje!

23 comments:

  1. PREPRELEPE SU! Ma savrshene... Sto tako jako zelim bar jednu! trep_trep! :))))
    bravo srcko!

    ReplyDelete
  2. Vanja, super su narukvice! I hocemo i neke mamine radove :)
    Ja trazim da ih kupim i hvaaaala OVOLIKO za info da ih ima kod kineza.
    (Marina te je toliko nahvalila, a sad kad sam procunjala kroz tvoj blog vidim i zasto, citamo se!)

    ReplyDelete
  3. Pa draga dogovoricemo se nesto! :) Pocrvenecu zbog tebe! :)
    Leyla, Hvala ti puno , drago mi je da ti se svidja ipak si ti ovde ekspert za nakit! Naravno da se pratimo i citamo, i prikljucujem se ovakvom divnom drustvu! Nema na cemu, samo ostavi i meni neku kad budes kupovala! hehehe

    ReplyDelete
  4. hihihi
    hocu hocu ;)
    nego sam prosle zime pravila neke narukvice koje su vunene i pre neki dan vidim iste takve na Diesel reklamama (pokrali me, dusmani :P), pa sam resila da ih opet pravim ove zime.

    Tako da mi ti kinezi super dodju. A gde? U bloku 70? U starim ili novim kinezima?

    ReplyDelete
  5. U bloku, u starom delu!gore na spratu! :) Molim samo za zahvalnicu kasnije! :) salim se!
    Eto, to tako biva, bude ti bas krivo, oni zgrnu milione a mi za Kineze! :) srecno u potrazi! obrati paznju na kutije ispred radnje!
    Inace honorarno radimo drugarica i ja kao vodici tamo pa mozda bas naletis na turu!hehehehe, salim se naravno!
    Ja te pratim , preko cega ne znam , ali sam se nekako snasla! :)sutra gledam pomno!ali sam vec snimila neku ogrlicu!
    :)

    ReplyDelete
  6. Nema sta da molis, zahvalnica ce biti odstampana, uokvirena i okacena na zid! ;)

    jaaaaooo pa kad su te ture? :D
    (btw ja skoro pa mrzim kineze, ukrali mi tamo novcanik sa svim dokumentima pa kad god idem stegnem torbu, hodam pogrbljeno i trudim se da sto pre pobegnem; ali cu zbog narukvica da se zrtvujem)

    ReplyDelete
  7. Pa subotom, ponedeljkom i cetvrtkom! :)
    Uh to je bas lose iskustvo, zao mi je sto ti se to desilo! ali je stegni najjace sto mozes i probijaj se kroz redove! :) Ne daj se! :)
    heheh "hodam pogrbljeno" :)

    ReplyDelete
  8. skroz su supish! posebno ove sa zlatom.
    joj bre, vi svi neshto pravite, a ja beskrajno smotatna :/

    ReplyDelete
  9. Hi gorgeous!!! You've a blog :D I'm very happy for this!!! Thanks for your lovely comment!!!I follow you immediately darling :D Happy monday!!!

    http://anyannachiara.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nemoj tako Jelena, devojka koja ima oko za onakve stvari ne moze da bude tako smotana! :) a mozemo i mi da ti pokazemo! :) drago mi je da ti se svidjaju! :)

    ReplyDelete
  11. Prelepe su, pogotovo one u roze/kajsija nijansama sa zlatnim. Mogla bi i da počneš da ih prodaješ. :)

    ReplyDelete
  12. Ne mogu da verujem da gledam ovaj post, a letos sam nameravala da se bavim bas pravljenjem ovakvih narukvica ali nisam znala gde da nabavim te drvene modele i morala sam da odustanem...

    Prelepe su! :D Najvise mi se dopada kako 'im stoji' zlatna boja :P
    Pink-zlatno-zuta i plavo-crveno-bela = najdivnije! :)))))

    Pozzz

    ReplyDelete
  13. Hm da ih prodajem :) mnogo vremena izgubim, a umetnike i njihov rad ovde retko ko ceni, sve im bude skupo! :) hehehe, pola sale/pola istine! :) baas mi treba dosta vremena, a u svaku se zaljubim kad je zavrsim , tako da na kraju sve ostanu meni! :)
    Lara drago mi je da ti se svidjaju!ako napravis neku, odmah ubaci slike! :)

    ReplyDelete
  14. NISAM CITALA KOMENTARE A NI TEKST, VIDELA SAM IH UZIVO.. PRELEPE SU !! SAMO JEDNOG DANA KADA BUDES OSLIKAVALA NEKE MALO VECE NARUKVICE MISLI NA MENE!! PFERDE MIT LOCKEN!!

    ReplyDelete
  15. zaista su predivne...sve pohvale za ideju i realizaciju jer su savrsene i jedinstvene....svaka je lepa na svoj nacin i mogu da se kombinuju na bezbroj nacina...:*****

    ReplyDelete
  16. Cim naidjem na jednu veliku, bojim je specijalno za devojku mit Locken! :) i to da biras kako! :)
    Hm,...svidja ti se Maki kad ih i ti imas! :)

    ReplyDelete
  17. Predivne su...:) You have a gift, oh yeah :)

    ReplyDelete
  18. slažem se s Moky! ;) narukvice su ti fantastične, svaka čast!! morat ću malo istražit tu tehniku ;)

    ReplyDelete
  19. Slobodno, videces da je zabavnoo!ako treba neka pomoc znas koga da pitas! :)
    Hvala MOky!!! :) divne ste obeee!moje polivorke! :)

    ReplyDelete
  20. Draga moja ovo je PREDIVNOOO!!!
    Zaista vrlo unikatno i originalno,
    a najljepši osjećaj donosi radost nošenja nećega što sama napraviš zar ne?
    PUSA VELIKA!!!!

    ReplyDelete
  21. Divne su, jako originalno, i, sto si i sama rekla, samo ih ti imas :))

    ReplyDelete