Thursday, January 6, 2011

Pashmina...

                                                                                            CLICK TO SEE MORE
















                                                                                Photos: made by me

Hello sweeties, how are you doing? :)
Today, i wanna show you my lovely pashmina shawls/scarves, my real treasure! I simply adore them! They were bought in Turkey, and their quality is the best! You can wash them, as many times you wont, and the color remains the same!I would love to have even more than this, so you i wouldnt come down with this number! :) I will post the photos soon, in how many ways i wear them! Which is your favorite color, can you decide?!
 I dok se polako pripremamo za  Božić, danas sam odlučila da konačno uslikam sve pashmine koje imam i pokažem vam ove divneee boje! Osim dve koje su kupljene u Accessorize-u, i jedne koja je stigla kao poklon iz Tunisa, sve ostale su iz Turske..Šta mislite koliko je kofer bio težak? :) Zaljubljena sam u svaku boju, i ne nameravam da se zaustavim na ovom broju
Dream: imati svaku boju iz kataloga, nikada se ne zna kada će zatrebati baš ta nijansa! :)
Bilo Sunce ili ne, kiša ili sneg, toplo ili hladno, uvek ih nosim, skoro da ne izlazim iz kuće bez nje! Ponekad stavim i dve! Neophodne su u svakom ormaru! :)
Odavno želim da vam pokažem na koje sve načine ih ja nosim, i uskoro ću to uraditi, obećavam!
 Da li možete da izdvojite neku boju?! Ja ne! :)

47 comments:

  1. predivne suu!! jedva cekam taj post sa nacinima kako ih nosis (jedan koji sam kod tebe prvi put videla sam vec primenjivala :)) )

    ReplyDelete
  2. hehe, hvala Jovana!! :) ubrzo, samo da nadjem zrtvu koja ce me slikati! :) eheheh

    ReplyDelete
  3. Kakva kolekcija...
    Obožavam ešarpe skoro kao naočare za sunce.Popravljaju i ispravljaju raspoloženje i prikrivaju manjak inspiracije ,a opet sa njima se možeš igrati na mnogo načina u napadu inspiracije i kreativnosti...
    Želim ovakvu kolekciju...
    Moja novogodišnja odluka je da unesem življih boja u svoj život, ove godine sam bila previše siva.Počinjem sa ešarpama :))

    ReplyDelete
  4. Takoo je Biljana, reci im! :)
    Ma stvarno su savrsene, tako upotpune izgled da je to neverovatno, ja sam kao gola bez njih ;) Sada znas gde ces na letovanje ove godine, Marmaris, Bodrum, Antalija,...Istanbul tura... :) javi da i meni uzmis koju, fale mi neke nijanse! :)

    ReplyDelete
  5. Woooooooow, kakva kolekcija! Moram priznati da ti u ovom trenutnu zavidim na njoj :D prelepe su, a boje savršene, ne znam koju bih izdvojila, čak ne mogu da izdvojim ni grupu boja :) definitivno si u pravu da su neophodane u svakom ormaru!!!

    ReplyDelete
  6. Da Dubravka, potrebne , nego sta! :) evo ni ja ne mogu da ih izdvojim, zbog toga zelim jos! ;)
    Oljooo, hehehe, yu tu, yu tu!!! a volis ih i tii, znaam!!!♥♥♥

    ReplyDelete
  7. wow, zavidna kolekcija!
    sretan božić!

    ReplyDelete
  8. Ma ja ih sve obozavam... Ne znam smem li da izdvojim ovu senf boju, a da se druge ne naljute... Uglavnom bas ti zavidim na kolekciji... :)

    Ako me neko posalje u Tursku zeznuo se... muhahaha

    divni fotosi dear! :*

    ReplyDelete
  9. ma idemo da pokupujemo sveee! poslednji put je katalog imao 98 boja, a verujem da su ga prosirili! :) jeeee...ormar/soba/pashmina!!!!
    Hvalaa!!! :)

    ReplyDelete
  10. Hvala Vanja:)
    Kiss!

    ReplyDelete
  11. Svaka je prekrasna na svoj način! I ja obožavam pašmine i nosim ih zima-ljeto tako da jedva čekam post sa načinima na koje ih vežeš jer možda naučim nešto novo! :))) Kisssss my darling! :D

    ReplyDelete
  12. Joj ovo je predivno!:)

    ReplyDelete
  13. photo by Vanja
    svidjaju mi se slike jako i ove sve boje ;) lako je tako kad imaš super uber fotić :D

    ReplyDelete
  14. 98 boja!! Postoji li taj katalog online?
    Znam ja jednu butikašicu koja je redovna u Turskoj. Zašto ne donose ovakve stvari?

    ReplyDelete
  15. Hvala Lilly, Jovanaa!! :)
    Dinoo, aparat je istoo pravo blagoo! volim i njegaa!! :)
    Ima, pronasla sam neke slike, skinula ih, uradila, i tako sam neke narucivala ljudima koji su isli! :) heeh, svaka boja ima svoj naziv verovala ili ne, inace ima i ovde tih esarpi, kod mene kostaju u buticima oko 2000, a u uscu i na jos par mesta kostaju oko 2800 i vise, zavisi od sare, boje, procenta pashmine!! A ja ih placala po 5 i 5.5 evra!

    ReplyDelete
  16. Pa nije fer...to je više nego bezobrazna razlika u ceni.
    Ako ugovorim neki posao, javljam vam :)ahahah

    ReplyDelete
  17. javljaj, javljaj, meni je zelja bila da imam radnju sa pashminama, i da bude slozene po nijansama! :) #loodazena

    ReplyDelete
  18. Nema problema, ti drži zastupništvo za Bg... :))

    ReplyDelete
  19. Ja mislim da ti sada zavide sve djevojke,ali stvarno...Svaka cast na kolekciji,predivne su sve..I istina stvarno doprinose izgledu,i savrseno stoje uz sve...I ja ih obozavam,ali jos uvijek nemam tako divnu kolekciju :-D Samo nastavi,pa kad otvoris tu radnju da znamo gdje su najbolje esarpe..:-D

    ReplyDelete
  20. Biljana, dogovoreno! ;)
    Hvala Jelena, polako, jedna po jedna, i bicee ih punoo!! :) hm.hm...radnjaa!! :)

    ReplyDelete
  21. Wow! Kakva kolekcija!
    Meni se najviše sviđaju ove crno/sivo/smeđe, pri dnu :)

    ReplyDelete
  22. Huh, kakva kolekcija !
    Prvo sam pomislila kako je to previse, ali sam se onda setila da svi imamo slabu tacku za skupljanje odredjenih stvari :)
    Marame su divna stvar, tako prakticne, da ugreju, da ukrase, a ako trenutno ne trebaju mogu lepo da se spakuju u torbu. Nijanse koje ja volim su toplo-sive, zelene, a imam i par sarenih, i naravno, moj hand-made :). Mada, nijedna nije Pashmina, ali tvoj post inspirise :)

    ReplyDelete
  23. Tesko da se moze izdvojiti samo jedna boja. :D
    Zavidna kolekcija, vredelo je vukljati kofer. ;)

    ReplyDelete
  24. Obozavam pasminu ali kod nas su bezobrazno skupi! Zavid na kolekciji, sve su prelepe. Onaj ko prvi kod nas otvori butik a po prihvatljivim cenama obogatice se, prijavljujem se unapred za musteriju, stalnu ;)))))

    ReplyDelete
  25. ajme, zavidna kolekcija! ja imam samo par i isto stalno posežem za njima kad ne znam što bi obukla ili kad mi treba nešto da podigne stvar. stvarno su praktične! ;)

    ReplyDelete
  26. Diiiiivne su!!! svaka cast na kolekciji!

    ReplyDelete
  27. Wow, pa ja ne znam da l' ja ovoliko cipela imam koliko ti esarpi :D Ja nemam ni jednu jedinu, razmisljala sam o tome da kupim leopardastu u Stradivarijusu, al' kad sam videla da ih ceo grad fura, odustala sam x)

    P.s. koji foto aparat je u pitanju, zaista je dobar?

    ReplyDelete
  28. Hvala ISTID!!! :)
    Hvala Magrit!! :) ee da volim samo njih da skupljam, nego sam kao mali hrcak, sve zivo skladistim! ;)
    I te kako jeste Cipelice, malo kod mene , malo kod Tosice! :)
    Heheh, Ivana, racunacu na tebe, ako se to ikada desi! :)
    Jesu Josephine, za svaku priliku su bukvalno! :)
    Hvala Heels&V. !!! :)
    Veonama, pa nema veze sto ih svi furaju, svako to radi na svoj nacin, ne treba da ti bude vazno kada ti se nesto toliko dopada! :) Sto se aparata tice, nisi pratila ;) Canon G12 ! savrsen jeee!!! :)

    ReplyDelete
  29. I brojem pashmina, onda logicno i bojama si me toliko premasila :) Ja sam ih prestala kupovati mada sam totalno zaludjena. Sada mi nedostaje samo tamno siva, nabavicu je uskoro :) Divni su, i odlican post :)

    ReplyDelete
  30. ajme ja sam ocarana tvojom kolekcijom! mozes otvoriti ducan, hehe :)
    ma sve boje su predivne, ali naravno da mi se u ovom trenu najvise svidjaju krem i leopardaste, sto ces :)
    hajde, hajde, pokazi kako ih sve nosis, jedva cekam :)

    ReplyDelete
  31. predivne fotografije! odlicne boje...zavidim tiiii... ova fotka sa plavim nijansama i senf-zelenom mi je favorit! ah ta senf-zelena...zeliiiim! ;)
    i ove sa printom su predivne!
    sve su stvarno divne...da se neka slucajno ne uvredi...shshsh...:)
    odlican post! jedva cekam kombinacije!
    cmok

    ReplyDelete
  32. Wow, kakve boje, predivne slike :)

    ReplyDelete
  33. Minni nemooj da prestajes, trk negde po sivu!! :)
    heeh Hvala Matea!!! cmook
    Anjaac, ma ja ne mogu ni jednu da odvojim, samo ih slazem, gledam, pakujem..volim.. :)
    Hvala Tasice!!!!

    ReplyDelete
  34. ajmeeeee pašmine :)) ma sve su divne i posebne...sigurno nisu bile skupe :) joj što bi voljela otići u tursku :)

    ReplyDelete
  35. Kako li sam uspela da izostavim tako vaznu informaciju (u vezi aparata) ;) A inace imam neku averziju kad vidim da svi nesto nose, ono, masovno. Onda i da mi se svidjalo, prestane da mi se svidja. Takav sam covek, sta da radim O.O

    ReplyDelete
  36. Ja mogu da izdvojim jednu, onu intenzivno plavu (želim ju), ali samo zato što već ih već imam povelik broj i stvarno ih obožavam.

    ReplyDelete
  37. Hvala Jelena, nina, Dstorbicama!!! :)
    hhee Venoma, ako, ako ne daj se! :)

    ReplyDelete
  38. Ne znam koja mi je bolja ...boja lososa i ona senf zelena mi se posebno sviđaju. Blago tebi, imaš zavidnu kolekciju. Prelepe fotke. <3

    ReplyDelete
  39. Hvala Marta!! :) daaa, divneee suuu!!! :)

    ReplyDelete
  40. Prelepi su zaista, pashmina je nesto specijalno, i ja sam u Istanbulu pazarila jednu...

    ReplyDelete
  41. Ivanka, jednu?? pa gde ce ti dusa :) bez pet nista! :)

    ReplyDelete
  42. obožavam pašmine, a tvoja kolekcija je stvarno impozantna! Malo sam ljubomorna! :-)

    ReplyDelete