Monday, January 17, 2011

Walking on a good side....



                                                                                                 CLICK TO SEE MORE


















                                                                                                 cape: P...S... fashion,
                                                                                                 boots: zara,
                                                                                                 bag: mona,
                                                                                                 hat: h&m,
                                                                                                 gloves: accessorize monsoon,
                                                                                                 scarf: pashmina,
                                                                                                 dress: no name,
                                                                                                 cardigan: no name,
                                                                                                 watch: guess,
                                                                                                 bracelet: silver,
                                                                                                 Photographer: Sonja Z.

Hello girls ( and boys if you are there)! :)  I got this gorgeous cape, on the day of receiving my diploma! Yaaay! :) It was really cold and i couldn't wait the day to show you! Finally, i grab some time, great weather of course, and i made these photos, thanks to Sonja! I was looking to find a hat like this, but i couldn't , so i needed to borrow just to finish this look! Maybe, i will find someone to make me similar! Last week i bought those leather gloves on sale in Accessorize, and i love them! Hope that you will like it!!!
This photo was great inspiration for my outfit, i love it! http://www.facebook.com/photo.php?fbid=177842745572549&set=a.157582467598577.29420.157537540936403
 Konačno je došlo  lepše vreme, i naravno da sam odmah iskoristila priliku za slikanje, ali i prvo pojavljivanje u mom divnom cape-u ( pelerina, pončo, ogrtač, zovite ga kako god)! :) Kupila sam ga  odavno, tačnije, onog dana kada sam dobila i diplomu ( još jedan od razloga u nizu za dobijanje poklona)! ;)
Ono što mi je nedostajalo bile su rukavice, koje sam ( ko je pratio na FB stranici) uzela prošle nedelje na sniženju u Accessorize-u , kao i ovaj prelep šešir, koji sam morala da pozajmim, jer ga nigde nije bilo u gradu!:( Nadam se da ću pronaći nekog ko bi mi napravio što sličniji, jer ih obožavam! Kao neverovatna inspiracija za ovu kombinaciju  mi je poslužila savršena fotografija sa dobro nam poznatog bloga Stockholm street style ! http://www.facebook.com/photo.php?fbid=177842745572549&set=a.157582467598577.29420.157537540936403
 Želim da se zahvalim i divnoj drugarici Sonji, koja je imala toliko strpljenja i koja je zaslužna za ove odlične fotografije! ♥♥♥
Nadam se da će vam se dopasti!!!
Utisci? :)

74 comments:

  1. savrseno, izgledas totalno divno i sik,fotke su odlicne

    ReplyDelete
  2. hahah olivia! preluda si
    kako li su te samo gledali prolaznici... olivia P. sheta bgdom ;)))

    ReplyDelete
  3. Hvala Chic!!:)
    JK, samo sam gledala kada ces me videti , bila sam bukvalno ispred pp-a! :) Vala, nagledali su se! svi su pokusavali da vide ko je ispod sesira! :) hehe

    ReplyDelete
  4. Čarobna si!
    Najdivnije fotke i stajling ikad!
    APLAUZ!

    ReplyDelete
  5. Hvalaaaa B!!! :) evo sve crvenim!!cmookic za tebe!!!

    ReplyDelete
  6. Vanja, stvarno fantasticno! Za svaki outfit mislim da mi je najbolji, a ti me onda narednim razuveris :) I, da, kosa je stvarno za 10ku! Joooj, vec jedva cekam sledeci look :D

    ReplyDelete
  7. Prava si ljepotica Vanja!!!
    Fotke me asociraju na Sofiju Loren i njen poseban look,sve pohvale!
    Kiss.

    ReplyDelete
  8. Hvala Majoo :) pa to sam se specijalno sredila! ;) nije mala stvar setati gradom ovakva! ;) hehe, hvala ti punoo!!! sledeci je vec u sredu! ne verujem da ce ga premasiti, ali ce biti nekako vise sweet! :)

    ReplyDelete
  9. Hvala Zondra!!! :) kako su to divni komplimenti!terate me svi da crvenim!hvalaaa!!!

    ReplyDelete
  10. Slazem se da je ovo najbolji outfit do sada, najomiljeniji. :)
    Fotografije vise nego odlicne!
    Bravo Vanjac. :*

    ReplyDelete
  11. WOW SJAJNO!!!
    isplatio se onoliki trud oko ovog outfita!:)
    I da, zaista podsecas na Oliviu P.! hehe
    ljubac ''it girl''!;)

    ReplyDelete
  12. Prva asocijacija na prvu fotku: Grace Kelly! Otmjena, tajnovita, elegantna i decentna istovremeno...Ma sjajna si!:D Šešir je divan, i ja ih obožavam (i dobro mi stoje što je još bitnije :))) tako da držim fige da ga nabaviš! Ljubac!

    ReplyDelete
  13. Hvala Cipelicee!!! :)
    Branislava, hvalaa, radujem seee!! :)
    Lilly, dopadaju mi se sva vasa poredjenja jer se ne zna koja je od njih imala, i ima stila! :) hvala jos jednom!!!
    cmook za sve!!!!

    ReplyDelete
  14. I want that hat! Looooooooooveee it! Super look!!!

    ReplyDelete
  15. I am now officially your fan. I fell in love with your style the minute I saw this outfit. :)

    Your new follower,
    http://fashioninsouciance.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. I love your outfit <3
    http://www.fashiongeeksta.com.ve

    ReplyDelete
  17. Vau, ovo izgleda kao photo shoot za neki fensi časopis, čak bi prije rekla Elle, nego Cosmo na primjer. Divno izgledaš i definitivno ti treba takav šešir, po mogućnosti u više boja ;)

    ReplyDelete
  18. prelepa si, posebno na drugoj na f, izgledas just like a star :)

    ReplyDelete
  19. Stasha, i ja want! :)
    Hvala Anoo!!! :)
    Thank you Marinela!
    Thanks ZahaGc!
    Hvala devojcice! :) ovo mi se svidja, u pravu si , vise je za Elle! ;) ne da su mi potrebni, nego ne znam kako cu bez njih!!! :)
    Hvala Jovanaaaa!!!! :) #blush

    ReplyDelete
  20. So chic and classy! You're stunning!!

    xxx

    ReplyDelete
  21. Wow, wow, wow.... izgledas predivno. Kombinacija je fantasticna, a sesiric i loknice su preslatki :)

    ReplyDelete
  22. divan ti je postic... kao za neki modni casopis :)))) i naravno predivna ti je kosa....ne brini cuknula sam u drvo da je ne ureknem :))))
    jovana

    ReplyDelete
  23. you look like a model!! gourgeaus as always!
    :)
    xoxo
    kia

    ReplyDelete
  24. Savrsen outfit, ali bas skroz savrsen, bas po mom ukusu! :-)

    ReplyDelete
  25. Fantastično. Otmeno, elegantno i šik u isto vreme.
    Prelepa si, i kosa je svtvarno za 10.

    ReplyDelete
  26. heh, ovo je baš onako, po mom ukusu, profinjeno, stilski dotjerano do detalja, slike su vrhunske, ma, ostala sam bez riječi :D

    ReplyDelete
  27. SAVRSENOOOOO!!!! I jeste,ovo je najbolji post do sada,najbolja kombinacija,a ti si prelijepa...Ne moze svako da iznese ovu garderobu ovako,tebi savrseno stoji sve...Svaka cast!!! :-**

    ReplyDelete
  28. ah tvoja kosa! inspiracija je savrsena, ali ti si na ovim fotografijama itekako dala svoj pecat, a cinjenica da je sve fotografisano u jednoj od najlepsih ulica Bg stvara neku potpuno novu pricu. i u pravu je Jelena, od sad te zovemo srpska OliviaP.
    sofisticirano, damski, divnooooo! :)

    ReplyDelete
  29. Opa mala, nemam reci...savrseno!!!
    Kakav fiiin sesiiiir :))

    ReplyDelete
  30. Nestvarno dobro!!! opet si me odusevila

    ReplyDelete
  31. Auuuu kako si mi fensi, svaki komad na tebi mi se svidja, a moram ti priznati da sam krenula ( opet ) u pohod na salove otkako pratim tvoj blog. Nikad mi ih dosta. Rukavice su ti sjajne, a tek loknice.... :)

    ReplyDelete
  32. Ja odusevljena! A posto se slazem sa svim komentarima reci cu samo: potpuno nestvarno! Svaka cast!

    ReplyDelete
  33. PREDOBRO! lajkam najvishe. od svih! :)))))))
    sve sacuvane skoro!

    ReplyDelete
  34. OMG,predivno,ne znam sta mi se vise svidja i sta prvo da pohvalim,tvoju kosu,sesir,cizme,torbu...sve je savrseno!Ove fotke su prava uzivancija:)

    ReplyDelete
  35. Vanja divnooo!!!Perfect look....!!!;))

    ReplyDelete
  36. Vanjco...razbila si!!! predobro je! fotke, kompletan stajling, scenografija...odlicno!!! Stvarno nemem reci! odusevila si me! :) Cuvam fotke...i volim ih najvise od svih! :)

    ReplyDelete
  37. predivno <3 baš jeste!!!
    pozdrav :*

    ReplyDelete
  38. Unspeakable:thank you!!! :)
    Hvala Tasiceeee!!!
    Jovanaaa, cmoook!!!!
    Thanks Kia! :)
    Jelena, Ivana, Astrid...hvala vam punooo!!! :)
    Hvala Jelenam.... :)
    Ivanka, onda da krivim JK sto ceo dan crvenim!!hvala ti punooo!!! :)
    Hvala Hipiiii!!!!cmokiiiic!!!
    Hvala Ivana!!!
    Hvala Heels!!!
    Hvala Minni, samo ti kupuj, hehehe!!! :)
    Marinooo, Jecka, Anjac....hvala vam punooo, radujem se sto ste ih sacuvale!!! :) hehe, ja u tamo nekom folderu, hehe! :)
    Hvala Mimi, Marija, Bonjour, Tonia...!!!
    Hvala svima na ovako divnim komentarima!!!♥

    ReplyDelete
  39. Predivna si mi! Nikad lepša! Obožavam tvoj stil ali ovo što si napravila je pravo umetiničko delo! Šešir, cape, rukavice, torba, ma sve je savršeno! Baš ti pristaje ovaj elegantan i damski stil!

    ReplyDelete
  40. P:R:E:D:I:V:N:A: !!!! :D :))) <3

    ReplyDelete
  41. PREDIVNA! vec znas sta ja mislim o photoshootu :)

    ReplyDelete
  42. Baš savršeno! Jedan od meni osobno najboljih tvojih outfita! divan mi je šešir! a ti djeluješ totalno pariški! <3

    ReplyDelete
  43. tako damski i sofisticirano.....odusevljena sam....

    ReplyDelete
  44. Hvala Dubravka!! :) mogla bih ovako svaki dan da budem obucena!;)
    Hvala Juliet!!!
    Ljupkaaa hvala!!
    Dragana, hvala!!
    Ludmilaa, jeeee , komentarrr!!! :)
    Hvala Missy!!
    Hvala Josephine!!!
    Hvala Marija!
    Kaooo papagaj sam, strasno, ali hvala svakoj devojci koja je ostavila komentar, bas sam srecna sto vam se toliko dopada!!♥

    ReplyDelete
  45. predivna Vanja :)
    šešir je savršen!

    ReplyDelete
  46. Najlepse slike do sad, a outfit je jedan od boljih koje sam skoro videla! svaka ti cast, sve ti stoji!Volela bih da te sretnem nekad po bg kad tako slikas outfite :P

    ReplyDelete
  47. Opet ja :) Moram samo da dodam da je torba fantasticnaaaaa :*

    ReplyDelete
  48. a real lady! Do sada najbolje od ex Yu blogerki:))

    ReplyDelete
  49. Odlicna je cela kombinacija, ali me je torba posebno odusevila :) Da li mozes da mi kazes kada si je kupila? (i ako je skoro bilo koja joj je cena?) HVALA :)

    ReplyDelete
  50. Hvala Matea! :)
    Hvala Bamby! :) najavicu ti lokaciju sledeci put! ;)
    Heheh Tasice... :)
    ISTID, hvalaaa! :)
    HVala isoDo! :)
    Hvala Ivana! :) torba je kupljena pre tri meseca otprilike, i bila je oko 6-7 hiljada, tako nekako!Svrati i pogledaj, sigurna sam da je imaju, ili se raspitaj da narucis! :)

    ReplyDelete
  51. Ovako moras stalno setati Vanja! :D
    Divna si, a sesir je fantastican!
    xxx

    ReplyDelete
  52. Hvala puno Vanja za info za torbu :)

    ReplyDelete
  53. hehe Matea, ja bih vrlo rado! :)
    Nema na cemu Ivana! :)

    ReplyDelete
  54. v-r-h-u-n-s-k-i

    predobar mi je ovaj kaput il što je to već

    ReplyDelete
  55. Your outfits are amazing love!

    http://classy-and-sassy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Pončoooo konačno!!! Predivan outfit, ne mogu ništa da izdvojim jer je sve savršeno.

    ReplyDelete
  57. G.Plevna, ni ja mu ne znam bukvalni prevod, uglavnom ga zovemo na engleskom! ;) Hvalaaa!!!
    Hvala Emiceee!!
    Thanks Rizzi!!!
    Hvala Marta punooo!!!:*

    ReplyDelete
  58. I'm in looooooooooooooooooooooove!!!

    ReplyDelete
  59. wow, this is a truly gorgeous outfit! Im in looove too!

    ReplyDelete
  60. prava si dama sa sesirom :)))
    super ti stoji. Volim tako kosu kad uvijes.
    figaro fiiigaro hehe

    ReplyDelete
  61. cute outfit!! :)

    xx Melody

    http://onedayinapril.wordpress.com

    ReplyDelete
  62. omg taj stajling mi je vrh!! mnogo se mi svidja! <3

    ReplyDelete