Wednesday, February 9, 2011

Camel hat...

                                                                   CLICK TO SEE MORE


Hey girls, hope you are doing fine, im busy these days, so i wanted to show you my new hat , before you can see it in outfit post! :) This is a part of a new collection in Bershka, and i had a huge dilemma which one to buy, camel or brown, and this is my choice! :) Love this beautiful hat, cant wait to wear it! :)
Nadam se da vam nedostajem, koliko i vi meni,  ne mozete ni da zamislite kako se osećam kada jedan dan ne objavim nešto!To je dokaz da sam se odavno pridružila grupi zavisnika! :)Ovih dana sam bila  zauzeta i više nego obično, ali biće novih sličica uskoro! Eeee sada... nove kolekcije su već stigle a sa njima i moj šešir iz Bershke!Divan je, zar ne!? Postoji još u braon boji, i moram vam priznati da je bila velika dilema za mene, ali je na kraju camel pobedio! :) Htela sam da vam ga pokažem u nekom outfit postu, ali sam bila nestrpljiva... :)Verujem da će nekoga i cena zanimati, pa evo odmah odgovora 1590dinara, a napravljen je od čiste vune!
:* za sve!

27 comments:

  1. Prekrasan šešir, mogu misliti kako ti divno stoji, jedva čekam fotku!
    Kiss.

    ReplyDelete
  2. xexexe!
    pribeleženo prisustvo! :)))

    Jedva čekam da vidim outfit post sa šeširom.

    ReplyDelete
  3. Hvala Zondra, nadam se da cu uskoro imati vise vremena za slikanje! :)
    Bixy, pa nisi ni svesna kako mi nedostaje blog kad me nema samoo jedan dan! :)

    ReplyDelete
  4. Kao med je, mogu da zmislim kako tek izgleda u nekoj kombinaciji, jedva čekam! :)

    ReplyDelete
  5. Videla sam sesir u Bershki i nesto me uzivo nije kupio :/
    Ali mi je sad na fotografiji opet lep :D
    Zene.....

    ReplyDelete
  6. hvala Dubravkaaa... :)
    ma ja ga kupila jos u nedelju, al vidis sto sam strpljiva! :) mene je kupio odmaah! hocu i braaon!!smrc...

    ReplyDelete
  7. ma kupi i braon nije skuuuuup a lep
    i volecesh ga. znash vec sve za ljubav
    (e a ja josh na tviteru pitam odakle je. eeeee curka sam, nemam vremena za blog shvrljanje :/)

    ReplyDelete
  8. Aaaa Vanja imam ja braon....Perfect je...Cekam slidze...:)

    ReplyDelete
  9. JK...ne nagovaraj! :) imam ja jos ljubavi i po drugim radnjama! :) mmm...svasta sam videla, a rekla sam necu...
    Bonjour, ja sam pored decka i druga koji su rekli braon, aktivirala i celu radnju, kada su svi rekli da mi braon lepse stoji znala sam da treba da kupim ovaj! :) kontras! heheh..vidim u ovom veci potencijal!

    ReplyDelete
  10. You've made the right choice dear.. I would have chosen the camel one too ;)
    Love it..can't wait to see it on your beautiful head :))

    ReplyDelete
  11. Divan je. Jedva cekam da ga vidim u nekoj od kombinacija. ;)

    ReplyDelete
  12. Uslikala sam ga kao deo nove kolekcije - ipak je Bershka u pitanju, mislila sam da je Stradivarius X) Cekamo jos jedan 'sesir outfit' post :)

    ReplyDelete
  13. Mmm super je..još kad je tu i mašnica...kao višnjica na torti :)
    Mislim da si napravila dobar izbor. Imaš onaj crni..pa je super da imaš i neki svetliji :)
    Iii opet da ponovim..mislim da će lepo ići uz onaj predivan Mona cluch koji sam već komentarisala.

    ReplyDelete
  14. thanks Carola!:* i will make some photos soon, i promise! :)
    Hvala Cipelice, nadam se uskoro slicicama, vec i ja kriziram! ;)
    Venoma, divaan jeee, jel da! :)
    Marina, ma ici ce uz sve! ;) a ta torbica, zasluzuje ponovo slikanje! ;) bas je volim!

    ReplyDelete
  15. Prelep prelep... Ide mi uz tvoj stil..:)))
    Kad bih bili crni zvala bi drugaricu u Bg-u da mi kupi ali neka ima vremena! :)))

    ReplyDelete
  16. Daaa, nedostajes!:) Divna, predivna boja.:) Jedva cekam novi post. Kiss

    ReplyDelete
  17. Iskreno ni ja ne bih znala koji bih uzela od ta dva,jer je sesir bas divan a te dvije boje mi u zadnje vrijeme zauzimaju veci dio u ormaru. ;-D Jedva cekam post ...:-***

    ReplyDelete
  18. Prelep je, baš u toj boji mi odgovara :)

    ReplyDelete
  19. vec sam okolisala oko njega... macka ce zgrabiti misa uskoro!!!! :P

    ReplyDelete
  20. Divan je!!! Postala si prava hat-girl!;)

    ReplyDelete
  21. Divan, divan :) Sigurna sam da ce ti super stajati ;)
    I naravno da i ti nama nedostajes i jedva cekamo da se vrate outfit postovi ;)

    Inace, sesiric i nije skup, s obzirom koliko je divan i od kog je materijala :)

    ReplyDelete
  22. preedivan ti je, jedva cekam kombe s njim

    ReplyDelete
  23. Can´t belive is bershka I need to get one immediately!!! is so beautiful!!!
    Sofia
    http://philosophie-my.blogspot.com

    ReplyDelete