Saturday, February 26, 2011

Decoupage & shabby chic...

                                                                                           CLICK TO SEE MORE





















Decoupage & shabby chic home decorations.....
U pitanju su decoupage i shabby chic tehnika, a moji favoriti su kutije za nakit! :) mada, kako odoleti i ovim ramovima, i poslužavnicima za donošenje kafe sa stilom!? :)
Svi oni koji su zainteresovani za cene i porudžbine mogu da se raspitaju preko mejla : vesnam64@gmail.com
Da li vam se dopada?
 ♥

35 comments:

  1. Vanja meni se mnogo sviđaaa, ali SVE!:) Najviše bih volela da imam ove kutije za nakit, ali poslužavnici i ramovi su mnogo lepi..:)

    ReplyDelete
  2. Prelepo....Onaj ljubicasti ram mi se najvise svidja, jedva cekam da vidim kako moj izgleda :)

    ReplyDelete
  3. Divno, ja obozavam posluzavnike, a kutije za nakit su mi slabost!:)) Sve je jako lepo i romanticno!:)

    ReplyDelete
  4. Vanjooo prelepo je sve!! Ali kutije za nakit su definitivno najlepse!!! A mojaaaa :))))

    Samo trebala si da je otvoris da ljude vide tu lepotu!! :))

    ReplyDelete
  5. Dasooo, slobodno pitaj na mejl za sve sto ti se dopada, bices prijatno iznenadjena! ;)
    Cecili, tvoj je na slici! ;) heheh, trazila si braon/bez, ne diraj sad ljubicasti! ;)
    Stashoo prenecu mami! :) :*
    Oljooooooo ♥♥♥ to je tajna, cvet je samo tvoj! ;)

    ReplyDelete
  6. Jaooo predivne su:) Ramovi su mi najnaj!

    ReplyDelete
  7. jao bre divno je V!
    ja vec obozavam moj tirkizni ramic, taman za letnje slike sa mora ::))

    ReplyDelete
  8. Sivo-srebrni ram i kutija..... mmmhhhmmmm... :)

    ReplyDelete
  9. Krasni radovi, nisam znala da se baviš decoupageom!
    Sve pohvale, kiss!

    ReplyDelete
  10. Hvalaaaa! :)
    Zondra, mama radi, ja vise gledam! :) ali sam se ispraksovala za ramove! :)

    ReplyDelete
  11. jao divne su stvarcice pogotovu posluzavnik i kitice za nakit sa cvecancema.....ovo je tvoje mame delo...cvaka cast za kreativnost..
    ljub jovo

    ReplyDelete
  12. Prelepo, najlepša mi je kutija za nakit sa rozim ružama!Stvarno prelepo!

    ReplyDelete
  13. Majkici svaka cast! stvarno je divotno! :* za obe!

    ReplyDelete
  14. Bravo za mamu! :D Svaka joj cast!
    Moj favorit ali definitivno - ram i kutija za nakit sa ruzom! Deveta slika odozdo! :D Savrseno!

    ReplyDelete
  15. u ramovi su extra :-)) sad cu da probam da namestim slike, ne znam zasto mi onako ispadaju male :-(

    ReplyDelete
  16. Stvarno svaka cast mami,sve je predivno i svaka djevojka i zena mora pozeliti nesto od ovoga u svom domu...A sad vidimo i na koga je kcerka,koja nam iz posta u post pokazuje svoju kreativnost...Veliki pozdrav za vas dvije iz Banja Luke...

    ReplyDelete
  17. Prelepo je sve pogotovo ova bež kutija sa ružom i ram, tako u kompletu,perfekcija! Divan mi je taj shabby fazon...

    ReplyDelete
  18. Hvala svimaaa, mama cita i raduje se! :) :****

    ReplyDelete
  19. Kutija sa ''bastom'' je fantasticna, kao i bez kutija u kompletu sa bez ramom!Divno! Veliki pozdrav za kreativnu mamu!!!:)))

    ReplyDelete
  20. Prekrasni radovi, uistinu! Sve pohvale kreativnoj mami! :))

    ReplyDelete
  21. sve mi se dopada. jel to maminih ruku djelo? :)

    ReplyDelete
  22. Prelijepe su! Imam hrpu kutija za nakit u Decupage tehnici i nikad dosta! Svaka čast umjetnici! :)

    ReplyDelete
  23. JA tek sada ovo vidim! Svaka cast za mamu, kakav divan talenat! Odlicno je! I bravo za tebe jer to tako divno fotografises.

    ReplyDelete
  24. P.S. I moja mama se zove Vesna, a devojacko prezime je joj je bilo na M :)

    ReplyDelete
  25. Ja sam opsednuta sa svime sto ima veze sa organizacijom prostora, ulepsavanjem i dekoracijom....Tako da mi je ovo sve predivno <3

    super blogic ;)

    ReplyDelete
  26. Prelepo, obožavam ovakve stvarčice. :)

    ReplyDelete
  27. wow, mama moze svoj blog da otvori sa svojim artom !!svaka joj cast, e da je moja upola tako kreativna...

    ReplyDelete
  28. Love the boxes and the tray, tulips are my favourite flower!

    xXx

    ReplyDelete
  29. Divno je, posebno mi se sviđa kako fino neobrađeno drvo deluje, baš je sa stilom! Najlepše su mi kutije za nakit! :)

    ReplyDelete
  30. želim sve ovo..dosta inspiracije..divan post !

    ReplyDelete
  31. uf uf! meni su divne ove kutije za nakit, toga nikad dosta... narocito ova sa ruzama, jaaako lepo...

    ReplyDelete
  32. diiiivne su kutija za nakit ah i ramovi....
    mada i volim ja i tvoje narukvice koje pravis :)))

    ReplyDelete
  33. Divnooo, kutija za nakit pogotovo.

    ReplyDelete