Wednesday, March 30, 2011

Belgrade Fashion Week- 3 ....


                                                                   CLICK TO SEE MORE











Belgrade Fashion Week already started, and this is a small part of what we saw last night. You have chance to see our young designers : Ines Jankovic, Marta Miljanic and Viktorija Dzimrevska.
Nakon otvaranja BFW-a u Choomich-u, izložbe poklona u Delta City-u koju je dizajnirao Darko Kostić, na red je došao i Belexpocentar. Program je izgledao ovako:
19:30h B-underwear (Vesna Matijević)
20:00h Novi dizajneri ( Ines Janković/Marta Miljanić/Viktorija Džimrevska)
21:00h Suzana Perić
22:00h Tamara Radivojević
A moj favorit večeri je Ines Janković, koju nam je Jelena predstavila još u decembru prošle godine ( ukoliko niste pročitali možete OVDE)! :)
Kompletan izvestaj sa fotografijama možete pogledati na BFW sajtu.
A mene, pa da li mi verujete da se nisam slikala?! :) Potrudiću se večeras! :***
Nadam se da će vam se dopasti ovo sa kratkim video zapisima!
p.s. ne zaboravite da kod Leyle imate priliku da učestvujete u liveblogging-u dok traje nedelja mode!

28 comments:

  1. Pravo sa lica mesta. Odlicno! Slažem se za favorita. SupSupiš!:)

    ReplyDelete
  2. Super je ovo sa videom. I meni je koliko sam videla Ines favorit.
    Nije fer što se nisi fotkala :)

    ReplyDelete
  3. sviđa mi se što si postavila video, kao da sam bila tamo!

    ReplyDelete
  4. Vidim da je Ines razbila... Super su video klipovi, svidja mi se, ma kao da sam bila... :)

    ReplyDelete
  5. wow!!! this looks amazing!!!!! :)

    ReplyDelete
  6. Super izgleda. Kaj je i kod vas fashion week? Kod nas Croaporter pocinje sutra :))
    M.

    ReplyDelete
  7. Dobre slike i klipovi.Kao da sam bila...:)

    ReplyDelete
  8. svi hvale tu ines sad mi je zao sto nisam isla al nisam mogla da se nateram nikako..

    ReplyDelete
  9. ines jeste super kad bi se sve ovo pogledalo, ma da mi je i marta dobra ;) šteta što nisi slikala lokne ;)

    ReplyDelete
  10. nisi morao ni da dodjes da bi skontao da je ines definitivno bila no.1! azurne ste, nema sta..:))) :*

    ReplyDelete
  11. Kao da smo se dogovarale. Ti video, Jelena tekst, ja liveblogging.

    A ko je bio, razume sto se nisi fotkala, jer onolika guzva stetno deluje na ljudsko zdravlje :/

    ReplyDelete
  12. Kreativno, elegantno i s mjerom! SLažem se s tobom, divna koekcija! :*

    ReplyDelete
  13. I ja sam snimala, bas mi je to cool ideja! Super izvestaj, i bravo za fotke!:)

    ReplyDelete
  14. Ines je fenomenalna, baš sam se oduševila kreacijama! Super za video :)

    ReplyDelete
  15. Krasni modeli i fotke!
    Kiss i veliki pozdrav:)

    ReplyDelete
  16. Sjajne fotke i još bolji video zapisi!!!

    ReplyDelete
  17. Super za video? Jesi to u prvom sedela... suuuperishka. Evo, kao da nisam zakasnila... Bravo Vanja, Jelena, Jecka i Ines!

    ReplyDelete
  18. Super su fotografije, kao i video :)

    ReplyDelete
  19. Sjajan video i divne i sjajne slike, bravo Vanja! Ines je prekrasna:)

    ReplyDelete
  20. ovaj zadnji video i revija su meni ubjedljivo najbolji po ovome što se da vidjeti a opet vi ste tu bile pa nije ista perspektiva:)

    ReplyDelete
  21. Odlicni su video zapisi.Kao da sam bila prisutna.:)Ines je odusevila!

    ReplyDelete
  22. hej,super je! :) prenela si nam mali delic atmosfere! novi vidovi izvestavanja...jecka bloguje uzivo, Vanjac snima filmcice...jej...svidja mi se!:) ljubac :*

    ReplyDelete
  23. Ma milina, sta drugo da kazem...

    http://messinmycloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. zaista sjajno! divno sto imamo snimak! (:

    ReplyDelete