Tuesday, March 1, 2011

Say Hello....


                                                                                               CLICK TO SEE MORE






                                                                                                Photographer: Olja S.

After we made photos with camel , i just wanted to try Olja's fur winter hat, and this is how it all ends,with lots of photos! :) Now, i want one for myself.This will be the first thing on my list for the next winter season! :)
Nakon što smo napravile fotografije sa šeširom, imala sam veliku želju da probam Oljinu šubaru, i tako su neplanirano nastale ove sličice. Znam da su poneke i previše svetle na pojedinim delovima, što zbog snega i sunca, što zbog našeg umeća, ali mi se ipak dopadaju!:) Za sledeću sezonu, šubara je prva na listi za zimsko opremanje! ;)

46 comments:

  1. aaa...divno ti stoji i subara i corci...:))

    ReplyDelete
  2. stunning (and adorable faces)!

    ReplyDelete
  3. <3
    meni divne
    ko zna koliko si ti divnih fotki ljubomorno sacuvala samo za sebe
    perfekcionisto! (ovo te ja vredjam! :D)

    ReplyDelete
  4. really lovely pictures, you're right, u should get one urself!

    xXx

    ReplyDelete
  5. HVala J.! :) :*
    HVala L.! :) :*
    Jecka, pogodila si! ;) ima jedna, ne dam je nikome! :) ee bas si me uvredila! ;) hehehe

    ReplyDelete
  6. Uuu, dobre... ona gde gviris iza drveta mi je nekako najkul :)

    ReplyDelete
  7. Hello beauty!! Meni su fotke savršene!!

    ReplyDelete
  8. reci toj tvojoj Olji da cu da joj ukradem subaru. ne znam kako cu je naci, jos manje kako cu je ukrasti ali hocu! :-)))

    ReplyDelete
  9. Preleeeeeeeeeeeepa si V!!!

    ReplyDelete
  10. Moracu da uzmem staru maminu subaru!:) I ja se slikala u njoj za onaj vintage post, ali je jos uvek nisam ukrala, hehe!:) A ja se jos pitam kada si stigla ponovo da se slikas?:) To je ona slika sa twittera kojom sam odusevljena, i sve ostale su super!

    ReplyDelete
  11. drago mi je da vam se svidjaju, a bas sam imala tremu, nekako sam sama sebi prestrasna na tim gde mi je lice u prvo planu! :) ali ovee volim, Olja je genije! :)
    Zorannah, trazimo za sledecu zimu, ima radnji koje prodaju sigurnoo!

    ReplyDelete
  12. ju što lepe slike. :)
    exxtra olja :D
    i exxtra vanja :*

    ReplyDelete
  13. Pre pre preslatka! :* Za sledecu zimu subara je obavezna! ;)

    ReplyDelete
  14. ova subara i svidze su me jos kod olje odusevile!!!presjajne fotke!!!

    ReplyDelete
  15. predivno, druga mi je favorit ;)))

    ReplyDelete
  16. divno ti stoji ovaj model naocara! A subare nikad nece izaci iz mode!

    ReplyDelete
  17. :)) hehe kako su mocne slike!:) jaoooo obozavam ovaj post!:)

    ReplyDelete
  18. Odlicno mi izgledas, i ovaj oblik naocala ti savrseno stoji!

    ReplyDelete
  19. Ma super je skroz! I odlično ti stoji, i šubara i naočare! Ova gde viriš iza drveta je superiška skroz, sviđa mi se jako!:)

    ReplyDelete
  20. Preslatko....Subara je divna i objema super stoji,sad hocu i ja jednu takvu :-( :-*

    ReplyDelete
  21. hello!
    supish je kombinacija shubare&naochara
    u r like a movie star ;)

    ReplyDelete
  22. diiiiivne fotke & divna ti! :*

    ReplyDelete
  23. Prelepa si Vanjo! ja uvek moje *police* cvidze iz subare nosim. To je ta kombinacija! :*

    ReplyDelete
  24. Samo mogu reci AMAZING!Tako mi se svidja ova kombinacija subare i naocara,predivno!

    ReplyDelete
  25. love your sunglasses Vanja and you look gorgeous as always!!
    kisses:*

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Kako su vesele slike!:) Prelepe su naocare!:) Lepaaaaaaaaaaaaaa Vanja <3

    ReplyDelete
  27. Šubara ti slatko stoji.
    Ja stavim šubaru kada se dotjeram :) hehehe ne znam zašto.

    ReplyDelete
  28. suuuuuuper! fotke su wow, a cini mi se da kombinacija subara+reflektujuce rejbanke daju neki specijalni winter filing... zima zima e pa sta je... :))

    ReplyDelete
  29. amazing!!

    I follow you from chicisimo
    love your blog and your outfits
    follow you, follow me on http://notwithoutmyheels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Vanjoooo, ulepsala si mi dan :) Predivne slike, divota je gledati ih :)

    ReplyDelete
  31. https://lh6.googleusercontent.com/-915t2epc6WU/TWm5MhBKA6I/AAAAAAAAAzo/2_NjsDKYJfM/s1600/John-Galliano-Homotography-35.jpg

    i ja hoću šubaru :)

    ReplyDelete
  32. You look great!

    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Super ti stoje šubara i naočare. Preslatko.

    ReplyDelete
  34. so so pretty!!!!!!!!!!

    xx Marina

    ReplyDelete
  35. I keep chasing for your blog.. You did really good that every girls would dream wearing heels and looking beautiful everyday! Keep it up!(:

    ReplyDelete
  36. OVO SU TI NAJJACE SLIKE DO SADA UBEDLJIVO !!!!!!!

    ReplyDelete
  37. Nikako nisu presvetle, prelepe su ili je to zbog tebe... Svakako, bravo za obe! A i za subaru! ;)

    ReplyDelete