Wednesday, March 9, 2011

Where to buy pashmina scarves....

                                                                                               CLICK TO SEE MORE


















                                                                                         
                                                                                      Recommendations for summer:


                                                                                               My new colors :) 



Many of you asked me how im buying my pashmina scarves, and this is my new way! Finally i met the girl, who is selling them in my town, so i just pick one color from this great catalog and make the order!Im not waiting to travel to Turkey, or chase people who are going on their vacations, and avoiding me beside that! ;) Not so much important or interesting for you, but for my girls it is! :) How do you like my new colors? Neon pashmina scarves?
Ne možete ni da zamislite koliko sam se radovala kada sam saznala da moje omiljene pašmine, mogu konačno da kupim i u Beogradu, i to po odličnoj ceni! I cilj je, ništa manje, nego sve boje iz kataloga! ;) Možete videti jedan deo boja od 97 koliko ih i ima, i ne mogu da odlučim ni sama koju bih pre! Na jednoj fotografiji možete videti preporuku za leto, a na poslednjim moje nove boje! Fluorescent peach&yellow, pink koju ste videli u prethodnom outfit postu, i ova šarena safari!
Da li vas zanima kako da dođete do njih????Ništa lakše, olovka i papir u ruke i brzo zapišite, sigurna sam da će vam kad tad zatrebati! :)
Ime: Marija
kontakt telefon: 063/ 899 32 33
email: zivkovic.marija81@gmail.com
cena jednobojnih ešarpa: 1.000 dinara
šarene: 1.200 dinara.
Koja je vaša boja? :)

43 comments:

  1. jeeeeeeeeeee....hvala na informaciji...prelepe su....

    ReplyDelete
  2. Toliko salove imas??? Znam da imas jos vise, vidjela sma ih na drugove postove..Bravo!!!

    ReplyDelete
  3. Wow, pored tebe cu i ja da nabavim neku ako nastavis ovako xD P.s. onaj post o nacinima na koji nosis esarpu sam trazila milion godina pre neki dan, trebas da ga stavis u 'omiljene postove' ili tako nesto, stvarno je jedan od najboljih <3

    ReplyDelete
  4. Marija nema na cemu! :)
    Anooo, pa donecu ti neku, samo naruci! ;)
    Drenka, nisu ovo sve moje, ove je od devojke koja ih prodaje, moje su u prethodnim postovima, a moje nove su sa poslednje dve slike! :)
    Venoma, ako, ako! sad znas gde da trazis! :)

    ReplyDelete
  5. Vanja hvala ti!:) Sad si me bas obradovala!:) Pišem:)) Jupiii jeee!

    ReplyDelete
  6. Konacno sve (da li su sve?:))nijanse na jednom mestu. Nema vise lutanja. Hvala na informaciji, a i ceo blog je divan.

    ReplyDelete
  7. Ajmeeeeeeeee, ovo je pašminsati raj :)
    DIvota... :)

    ReplyDelete
  8. hvala draga za ovo, bas trazim lepe esarpe, ali nikako da nadjem ono sto trazim... diiivno!

    ReplyDelete
  9. Ne znam kako si uspela da se odlucis, od toliko boja? :D

    ReplyDelete
  10. Redovno citam sve sto napises, ali nikada ne stignem da prokomentarisem! E ovo moram!!! PUUUNNNOOO hvala za kontakt i cene su zaista super, skoro kao na Kapalı bazaar! Pozdrav i puno lepih postova!!!

    ReplyDelete
  11. ah divno divno, hvala na informacijama.

    ReplyDelete
  12. vanja brej kakvo je ovo carstvo....ha...pisem naravno...!!!:)))

    ReplyDelete
  13. Ovo izgleda divno,jos kad bi ih podjedovale bilo bi super..Drago mi je za Beogradjanke sto imaju gdje kupiti ovo blago...Bravo za post!

    ReplyDelete
  14. JAOOOOOOOOOO ... ja bi sve, ... sve od reda ... :)
    ove sam sezone totalno poludjela za šalovima, maramama i pašminama

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ja sam presrecna :)))
    stalno sam se pitala hoces li nam pomoci kako da dodjemo do njih! a uvek si pisala da su iz turske.
    pa sam ja samo duboko uzdisala ahhhh
    sada konacno mogu da ih kupim :))))
    juuuuuhuuuuuuu

    ReplyDelete
  16. hvala na informaciji :))))
    mislim da ce devojci da se usija telefon :))))

    ReplyDelete
  17. cena je odlicna za ovakve komada,divno :***

    ReplyDelete
  18. pa ovo je savrseno!!!!! Ja imam gomilu donela sam ih iz Tunisa,cak imamo i dosta istih boja,ali uvek ti treba neka nova boja zar ne?:))))) Bas me je obradovao ovaj post,a moram da priznam i da cena nije visoka,jer sam ja moje placala posle dugoooog cenkanja oko 7 eura,a jos ako ti garantujes kvalitet odma zapisujem broj u tefterce:)))

    ReplyDelete
  19. fantastichni! koliko bojaaaaaa
    ja ne mogu da se odluchim. a hocu. hocu sve!

    ReplyDelete
  20. Tako su divne da stvarno ne bih znala da se odlucim. Prelepe su boje! Mnogo je dobra ova tvoja nova zuta:D

    ReplyDelete
  21. super post! odlicna je ova "ton karta"! :)

    ReplyDelete
  22. Vanja zvana pašmina! Svaka ti cast za post, sve su prelepe, i ja bih sve, ako hoces iskreno, ne zna se koja boja je lepsa. Volim i sarene i jednobojne podjednako!:)i da, blago tebi na tvojoj kolekciji!:)

    ReplyDelete
  23. :) prelepe... ja ih imam oko 20 ali treba mi jos.... zarazila me Vanja :)

    ReplyDelete
  24. Boje su stvarno neverovatne!!! Čovek prosto ne zna koju da izabere ;)! Super post!!!

    ReplyDelete
  25. Predivno! Koliko samo divnih boja na jednom mestu, ne znam koju bih izdvojila, sve su odlične, a i ove šarene, neročito sa druge slike, ma savršeno! a pošto mi se bliži rođendan, mogla bih da pošaljem ovaj tvoj post na nekoliko adresa defivnitivno, hihihi :D

    ReplyDelete
  26. jaooo divno!
    ova poslednja sarena jel krem ili siva boja, jel puniji materijal ili tanji?
    slikaj se sa njom :))))))))))))))))

    ReplyDelete
  27. sjajne su <3. letnje boje koje su izabrala su prekrasne.

    imaš nagradu kod mene :*

    ReplyDelete
  28. Jeij. Sad zelim u Tursku po svojih 20ak komada...

    ReplyDelete
  29. I ja sam se baš pitala gde iz nabavljaš :)
    Imam dve Pashmina marame..jedna je tamno maslinasto zelena a druga neka tamnije bordo-roza...kao da ima dva lica :)
    Dobila sam ih od sestre iz Dubaija. Znači ima ih i kod nas :) super...
    Svima ih toplo preporučujem jer je zaista neverovatno kako su mekane i prijatne za nositi.
    Ovaj tvoj post kao da priziva proleće...obožavam ove vesele boje :)

    ReplyDelete
  30. Predivno.. hvala ti mila što nas ovako razveseliš predivnim postovima i nesebično dijeliš info :))

    ReplyDelete
  31. 60, moja omiljena za ovo proleće:)Neki kažu da je previše drečava i štipa ih za oči....mene ništa ne štipa:)Osim moj novčanik...ponovo...za koji dan:)

    ReplyDelete
  32. Vanja! These are beautiful! ... I am traveling to Belgrade this year & I will make sure to get in contact with this seller! Thank you for sharing!

    Love,
    FiercePretty from Aus!

    ReplyDelete
  33. Postovana Biljana,

    trenutno ne vazi, ali ako se desi da devojka ponovo pocne sa prodajom, napisacu u okviru nekog posta!

    ReplyDelete