Tuesday, April 5, 2011

I don't care!

                                                                                                 CLICK TO SEE MORE






























                                                                                               t-shirt with scarf: thanks to 7MOODS,
                                                                                               jeans: zara,
                                                                                               shoes: stradivarius,
                                                                                               bag: aldo,
                                                                                               earrings and bracelet: breil,
                                                                                               bracelet with charms: vintage,
                                                                                               rings: six and no name.
                                                                                               nail polish: "vintage blue", avon,
                                                                                               Photographer: Marina A.

Last week i received small package from Italy, and i was really happy when i saw what was inside. Gift from 7MOODS brand, this t-shirt that im wearing!Oversized, with  studs on the shoulders, great quality, with perfect detail on the back, and small scarf...Love it!I wanna thank to 7MOODS team for this, i was really surprised!
And i wanna thank to lovely and kind Marina for making these beautiful photos with her great camera!We had so much fun while we were doing this! :*
How do you like it? :)
Da li se sećate posta o 7MOODS brendu?
Ljudi iz 7MOODS  tima su želeli  da iskažu svoju zahvalnost te je na moju adresu stigao paket iz Italije, a u njemu ova divna majica! Savršena za leto, oversized , odličnog kvaliteta, udobna, sa originalnim detaljima, uz koju ide i tanak šal...Oduševljena sam! :)
Želim da se zahvalim divnooj Marini, koja je napravila ove fotografije sa njenim novim fotoaparatom. Znam da ih ima možda i previše, ali nisam mogla da se odlučim!To govori o tome koliko mi se dopadaju! :) Čekam vaše reakcije!:**

69 comments:

  1. Baš si mi slatka, preslatka!
    Pusa.

    ReplyDelete
  2. seksi!!! ovaj autfit je mozda moj omiljeni ikada sa tvog sajta! volela bih vise da te vidim u ovom izdanju. je l' sam rekla seeeeksi??? :)

    ReplyDelete
  3. Auu, predobar outfit, predobar.
    I fotke sjajne... sve mi se svidja :)

    ReplyDelete
  4. Hvala Marina, Zondra! :)
    Ivankaa, ups, ode ta rec! ;) :*** hvalaa tiii!!!

    ReplyDelete
  5. Majca je divna, ceo outfit mi se zapravo dopada :)

    ReplyDelete
  6. Prelijepa.
    Odlican mi je outfit. Posebna majcica :))
    M.

    ReplyDelete
  7. Vau, kako si lijepa! O.O Odličan outfit, makar cipelice tako iskaču da poželim ući u sliku i ukrasti ih. <3 Pratim te, odličan blog! :)

    www.zivotiznadsedmogoblaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. super su slicice :) cipelice su divne :*

    ReplyDelete
  9. Ne sasvim je dovoljan broj slika...Perfektno mi je..Skroz a la C...:)I volim sto te vidjam u uskim farmerkama...:))Divna..:**

    ReplyDelete
  10. Fotografija nikad previše...
    Predivno!:D

    ReplyDelete
  11. Jedan od najomiljenijih do sada , ne mogu reći i NAJ zbog onih zimskih oduševljenja , ali lajk...
    Cipele su odlične , majica super. Bravo!!

    ReplyDelete
  12. Jeeeeeeeeeeeeee super su slike, outfit i sveeeee!! Bravo za Marinu, vidim ja da ces da me zamenis uskoro !! :)))

    ReplyDelete
  13. ovo je predobro! oduševljena sam totalno!majica je bombonica, jako mi se sviđa :) a ti si kao i uvek predivna! što se mene tiče možeš da staviš još 100 slika, pravo je uživanje gledati ih, ne znam koja je bolja! svaka čast!

    ReplyDelete
  14. vanjce cetvrta fotka ubija ,odusevljenaaa sam :)
    ps. Lada je

    ReplyDelete
  15. Ovo je najbolji outfit koji sam videla na tebi, izgledaš super sexy..farke ti stoje neverovatno!

    ReplyDelete
  16. Sve mi se jako dopada!
    Štiklice su savršene ;)!

    ReplyDelete
  17. Ma FANTASTIK!Majica je savrsena!Prelepa si!

    ReplyDelete
  18. bas su ti super fotkice i super look :-) a narukvica posebno :-)))) (Dont touch my Breil bas mi se svidjala ta njihova kampanja ):-))

    ReplyDelete
  19. Hey! I really love your t-shirt, your bag and complements!
    Cool look!=)

    ReplyDelete
  20. Wao ekstra, ali ekstra fotke.
    Samo nastavi tako :))

    ReplyDelete
  21. oooo da sječam se tih majica :) ima i takva slična muška i crna sa zakovicama super su :)izgledaš kao neka onako punk girl a opet s ovim štiklama slatko ;)

    ReplyDelete
  22. majica je bas po mom ukusau,ali taj sal mmmmmmmm superiska,a i ti si naravno opet bila kreativna i pokazala kako se nosi na nekoliko nacina!cipele=bombona!

    ReplyDelete
  23. I fotografije i post fenomenalno :)

    ReplyDelete
  24. Prelepo, super fotke. Mozda jedan od najboljih outfita. Cipele <3 A majica je boli glava, lepo od njih sto znaju da cene pohvalu.

    ReplyDelete
  25. Eee pa tako se to radi u inostranstvu. Kao što je Dijana rekla u onom prilogu a ispostavilo se kao tačno. Vidiš kako oni shvataju važnost bloga. Svaka im čast!
    Ovo je neki rock style outfit..još ti fale bodljikave narukvice hehe :)
    Kao što rekoh, tebi sve sjajno stoji!!!!

    ReplyDelete
  26. najvise mi se svidja majica + narukvice, fotke su sjajne!

    ReplyDelete
  27. Majica je najnajbolja!:) kako mi se sviđa!:) znači Lajk!:) a fotke...odlicno!:)

    ReplyDelete
  28. najlepse do sada...SAVRSENO....toliko razlicith stilova i sve ti stoji...imas nevoravtnu moc transformacije....jedva cekam novi post....:****jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  29. Mnogo je dobra majica i super ide uz stikle. Odlicne slike! :*

    ReplyDelete
  30. woooow draga divan cijeli outfit! veliki lajk za majicu :)

    ReplyDelete
  31. Vanja, ima da mi budeš novo lice za ljetnu kolekciju! :) Super su fotke, i ti si mi preslatka! Šaljem pusu! <3 :*

    ReplyDelete
  32. Svidjam svee!!!Mnogo volim ovaj stil, i majcica kao i cipele su fantasticne!!

    ReplyDelete
  33. Odusevljena!!! Majica je predivna i super si smislila kombinaciju uz nju! Bas mi se svidja sve,torba je odlicna,kao i detalji. I super ti stoji ova marama na glavi :-)) Fotografije su bas dobre i razumijem sto nisi mogla da se odlucis :-)) :-**

    ReplyDelete
  34. Meni je karmin extra. Volela bih da vidjam takav make-up.
    Pozz Vesna

    ReplyDelete
  35. Kako si ti lijepa :))) Pratim ti blog već neko vrijeme, divna si i super stil imaš. Ti nosiš odjeću, a ne ona tebe i to je odlično. Volim gledati tvoje fotkice, pogotovo otkad sam posjetila napokon Beograd (i zaljubila se u njega)prije par mjeseci, baš mi je super kad prepoznam neku lokaciju s fotki :) Samo tako nastavi, ovo mi je jedna od boljih kombinacija, a ja te i dalje pratim. Pozdrav iz Splita :*

    ReplyDelete
  36. Vanja divna si :* Majica je tdf, kao i cijeli outfit ;)
    Najdraža si mi blogerica s ovih naših ex yu prostora :) Samo tako dalje

    ReplyDelete
  37. Ja bezuspesno pokusavam da ucim i opet zujim blogovima i morala sam da se vratim da pogledam jos jednom :)
    Definitivno mi je ovo naj post.

    ReplyDelete
  38. OCI MI ISPADOSE ZA TU TORBU!!!!!! aaaaaa IDEM ODMAH DA JE NADJEM,,, PRESLATKA SI!!!

    ReplyDelete
  39. Aaaaaw, divne slike. Cini mi se da ih ima najvise do sada u jednom postu, ali ja bih joooos :) Mogu samo da zamislim koliko ti je bilo tesko da izaberes omiljene :)

    ReplyDelete
  40. Jeeee Vanjac u stiklicama. Cesce da ih nosis!
    Sve mi se dopada. Svaka im cast za poklon.
    :***

    ReplyDelete
  41. Super za stikle! Aldo je zakon kad su torbe u pitanju!:) A sta si ovo uradila sa usnama na poslednjoj slici?cool!:)

    ReplyDelete
  42. ma devojke sta da vam kazem, majstori ste :)

    ReplyDelete
  43. torba je divna! zaljubila sam se!

    ReplyDelete
  44. very cool Blog!! Found you via lookbook.nu!! Amazing pics up there!

    ♥♥Style-Roulette

    xoxo,
    Luísa

    ReplyDelete
  45. Ogroman plus za štikle, nosi ih češće odlično ti stoje...obožavam ih u kombinaciji sa uskim farmerkama i jednostavnom majicom:)

    ReplyDelete
  46. Sviđaa mi se ovo gde su ti usta plava :D
    A torbuu samo gledaaam *.*

    ReplyDelete
  47. Lak je preprepreprepreeedivan!!
    Slike su fenomenalne, mislim da je ovo tvoj najlepsi outfit post do sada, ne samo zbog stajlinga neko i te energije koju si prenela preko foto-aparata nama :))
    bravo!

    ReplyDelete
  48. :))) Sexy bre skroz. Sto bi Ivanka i Justin rekli: You are bringing sexy back!" kekekek

    Nema na chem! :*

    ReplyDelete
  49. FENOMENALNO!!!
    i fotke i outfit...sve

    http://unikatnenarukvicesr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Jedan od omiljenih tvojih postova :) super stvarno .. :*

    ReplyDelete
  51. Ah ta tvoja kosa!!!!!!! Fantasticne slike,odusevljena sam!!!!!!!

    ReplyDelete
  52. eeeeeej, predobra kombinacija! super spoj boja, cool t-shirt, ma sve!

    ReplyDelete
  53. Ajme što si slatka!!! Torba je divna, majica isto tako! Ma bonbon!! :D I kratki rukaviiiii, valjda ću i ja uskoro moći uskočit u njih! Pusa!

    ReplyDelete
  54. :))
    daj mi molim te malo pojasni tak "vintage blue" avonov lak, ne mogu ga pronaći u katalogu!?

    ReplyDelete
  55. Savršeno. Odlično ti stoji jeans. Slike su baš profi.

    ReplyDelete
  56. Vanjco, ovo je prekrasno!!!
    Mozda mi je ovo omiljeni outfit post! Ne mogu bas da se odluciiiim, ali mi se mnooogo svidja... :) da se ostali outfit-ici ne uvrede!:) Slike su diiivne, vidi se da si bas bila raspolozena za fotkanje, vesela, prelepa... ljubac :*

    ReplyDelete
  57. Lovely shirt.
    Shtikle i ruz!

    Preslatka Vanja.

    ReplyDelete
  58. Mislila sam da ću biti jedina koja će reći da mi je ovo možda najomiljeniji outfit ikada. Jednostavan, a super. Jedino ne znam čemu baš služi taj šaloliki dodatak :D ali kontam da može da se izbegne.

    Sve u svemu - supish (da citiram jednu odbeglu plavušu :D)

    ReplyDelete
  59. super je majca, ali cipele su best :D

    ReplyDelete
  60. divno je.

    http://soffisinglesstyle.blogspot.com/2011/04/jedan-od-onih-piknika.html

    ReplyDelete