Thursday, December 1, 2011

Autumn/Winter favorites ...

                                                                                                CLICK TO SEE MORE





Here are my favorites for this season:
1. Aura Inches - 317 Ixx Away All My Money ( last year i was using this S-he nail polish),
2. Aura Inches - 316 Now ... What Are You Gonna Do?,
3. Rimmel - 359 Little Brown Dress and
4. Golden Rose lipstick - 119 ( dark burgundy/brown/plum shade) .

Which one do you like the most?

p.s. Thank you so much to all of you who have been congratulating me through Twitter, Facebook and here, it means a lot! You really made my day! Once again, thank youuu! :)

32 comments:

  1. Prvi lak je čista fantazija...već dugo tražim takvu nijansu ali je ne mogu naći, mislim da mi nemamo tu marku ovdje.

    ReplyDelete
  2. Srecan Rodjendan sa zakasnjenjem!!
    Videla sam ove Aurine u Lillyju ali nemam bas dobro iskustvo sa aurinim, u roku od 24h pocnu da se ljuste, nadam se da su ovi "inches" bolji...
    Inace sve 3 nijanse su predobre, dodje mi da odem odmah da ih uzmem :)

    ReplyDelete
  3. odlicne su boje, ovaj braon je savrsen!

    ReplyDelete
  4. favorit broj 3 - skoro-crno-ali-nije-crno nijansa! :}

    ReplyDelete
  5. boja karmina mi se bas dopada, zanima me kako stoji na usnama?

    ReplyDelete
  6. Prvi je prelep!:)Ja sam kupila bordo inches i baš mi se svideo,a sad vidim da i ovaj bežičasti super stoji,moram da ga uzmem:)

    ReplyDelete
  7. kako je divan ovaj bordo, prelepa nijansa, moracu da ga kupim :)

    ReplyDelete
  8. najvise volim ovakve postove kada se predstavljaju lakovi za nokte, jer se najbolje vidi tacna nijansa ... super su sve tri boje :)

    ReplyDelete
  9. little brown dress is my favorite :)

    ReplyDelete
  10. Mmmmmm, moram ove Aura inches probati. Nekako sam lenja, a DM mi je bliži od Lilija i uopšte nisam u toku sa Aurinim proizvodima.
    Da i ruž deluje zanimljivo.

    ReplyDelete
  11. sva tri su prelepa a poslednji najvise po mom ukusu

    ReplyDelete
  12. Lak na slici pod broj dva mi je divan, obožavam bordo boju, pogotov sad zimi!

    Lijep pozdrav draga:)

    ReplyDelete
  13. sto tamnije to bolje.. i na ustima i noktima!

    ReplyDelete
  14. ne znam zasto, ali izuzetno mi prijaju jesenje nijanse
    sta je sa mojim letnjem raspolozenjem, nestade :))

    ReplyDelete
  15. Odlican izbor!Trula visnja i pretamno braon oduvek i zauvek!Znas to;):**

    ReplyDelete
  16. Divni su lakici! Krajnje je vreme da privremeno odlozim one jarke letnje... :)

    ReplyDelete
  17. MOram da probam ovaj GR 119, pre neki dan sam uzela 65, oduševljena sam kako je dobra crvena nijansa.

    ReplyDelete
  18. divne jesenje boje... samo bih se mazala ja... mi zene... :)

    ReplyDelete
  19. Great colors!

    XO Charlotte
    www.thefashionguitar.com

    ReplyDelete
  20. odlicne boje za jesen i zimu, i ja slicne koristim!

    ReplyDelete
  21. i am into neutrals colors, but that deep red look fantastic !

    ReplyDelete
  22. vrlo slican izbor boja i kod mene! veliki like! :)

    ReplyDelete