Monday, December 5, 2011

Call it what you want ....

                                                                                                CLICK TO SEE MORE





                                                                                                flats: primark,
                                                                                                jeans: zara,
                                                                                                t-shirt: primark,
                                                                                                jacket: terranova,
                                                                                                shawl: mango,
                                                                                                bag: mona,
                                                                                                sunglasses: aldo,
                                                                                                bracelet: breil,
                                                                                                ring: thanks to Rajf&ŠLUS! ,
                                                                                                ph. Jasna


Spring in December? Me likey!
Ballet flats, with biker jacket and big chunky scarf? Oh yes, please! This weekend was great , both aunts have visited me, also my grandmas, sister ... Saturday was a perfect day for shopping ( don't you just love birthday gifts ?;)) , and i bought so many things, this jacket is one of them! I also got one beautiful dress - click HERE ( if you are following me on twitter you could see). Sunday was reserved for family lunch, and lazy walk through downtown.... Temperature was really high for this time of year. How was your weekend?
Last week, i also received this gorgeous ring, from two lovely girls ( their brand is Rajf&ŠLUS) and i love it already! ;) Thank you girls!


68 comments:

  1. Prelepa Vanja kao i uvek!!!
    Divno prstenje! :*

    ReplyDelete
  2. Teranova je objasnila par stvari ovom jaknom,ustvari ti si..Jer sve je u onom ko je nosi!Balentanke,cesceeee na bose!:)Divna si bre V!:)):***

    ReplyDelete
  3. A lijepo, što drugo reći :)
    Nego da te pitam.. koliko si visoka?

    ReplyDelete
  4. Hvala Ico :) :*
    Bonjour, nosicemo, nosicemoo, cekaj samo sneg! ;) ahahha
    Hvala Marta :) 164 cm :)

    ReplyDelete
  5. kako je dobra jakna! ček, teranova? wooow, ne verujem!a prsten je prlep!

    ReplyDelete
  6. divna si Vanja! :) jaknica je odlicna.

    ReplyDelete
  7. Me likey ceo look :) Jaknica je super!

    ReplyDelete
  8. bonjour je rekla ono sto mislim,sve je u onome ko garderobu nosi!!

    ReplyDelete
  9. ne mogu da verujem da je jakna iz terranove, super je kombinacija :)

    ReplyDelete
  10. Prsten je odličan, a i ta biker jakna mi se strašno sviđa! Terranova?! Genijalna!

    ReplyDelete
  11. Prelepo:)) imam jedno pitanje,koju farbu koristis ?ili je prirodna

    ReplyDelete
  12. great jacket, love the mix of wool, leather and flats!

    ReplyDelete
  13. Super jakna!!
    A vikend je bio pravi prolećni ;))

    ReplyDelete
  14. prsten je mnogo dobar :) a ti super izgledas!

    ReplyDelete
  15. au, koznjak je savrsen! ja zicam jedan slican iz zare..:*

    ReplyDelete
  16. jakna je ooooodlichna! bas bas je dobra! :)))))
    jel moguce da je iz TN? Bravo za takav poklon. A prsten, san!

    ReplyDelete
  17. terranova je bre sjajna, posebno u DC, samo malo da se izrovari, jakna me je bacila u neosvest! ;) sjajna je! haljina isto takodje! ;) a ti si mi vanjco ovde preslatka skroz! prstenak je divan! <3 sve lajkam...od glave do pete! :)
    :*

    ReplyDelete
  18. kako je dobra jakna, dopada mi se u kombinaciji sa salom!

    ReplyDelete
  19. nisam skoro videla lepsi prsten!

    ReplyDelete
  20. this jacket is perfect! lovely outfit dear!

    ReplyDelete
  21. divan prsten :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. opet cu da se ponovim: padam u nesvest, ovog puta ne samo zbog prstena, vec zbog celog outfita! :))

    ReplyDelete
  23. Uu, sto smo nesto opasni :) Svidja mi se kombinacija, a posebno baletanke u decembru :) da je vise ovakvih dana...

    ReplyDelete
  24. Beautiful ring and purse! This is a simple, yet very nice outfit.

    ReplyDelete
  25. joj sjajna si!pleteni šal na kožnjak-love!!!


    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. super mi je kombinacija jakne i ooogromnog sala :) i ne mogu da verujem da je jakna iz teranove O.O

    ReplyDelete
  27. Strasna jaknica,ne mogu da vjerujem da je iz Terranove!Biker chic;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  28. Tvoj prsten je genijalan, a videla sam jos par zanimljivih modela :)

    ReplyDelete
  29. Really nice look, totally what I would wear!

    XO Charlotte
    www.thefashionguitar.com

    ReplyDelete
  30. Dugo nisam isla u terranova, ali kad sam videla ovu fenomenalnu jaknu, resila sam da svratim! Bas zanimljiva kombinacija, jedino sto ja posle septembra baletanke odlazem do proleca, zimogrozljiva sam bas bas!:) Kosa ti je mnogo lepa, jesi se sisala? I kao da je posvetlela, boja je perfect! Prsten je preeedivan!

    ReplyDelete
  31. Roch-chic! Sta reći! Volim! Jaša je ko bombonica+šal+prsten> sjajno!!!:)

    ReplyDelete
  32. Draga,
    danas sam curama pokazala tvoj blog, komentar cura je bilo "dodje mi da kupim sve sto je na njoj tako super izgleda"... mislim, da je to jedan lep komentar koji sam ti morala napisat jer sam okruzena ljudima u ovom nasem sportskom zivotu koji si mogu priustiti koju god marku na svetu a ti si dokaz kako i "navcaniku nice" odjeca moze izgledat luksuzno i dobro! Super!

    ReplyDelete
  33. Prlep je prstencic :) Jako mi se dopada outfit :)

    ReplyDelete
  34. Izgledaš prekrasno! Prsten je super!
    Lijep pozdrav draga!:)

    ReplyDelete
  35. Prelijepa si na ovim fotografijama!
    Oduševljena!;)

    ReplyDelete
  36. Htela sam da kupin istu jaknu, ali nisam i sad se kajem zbog toga. Izgleda prelepo na tebi kao i ceo outfit. :)

    http://sreckasfashion.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  37. I love your outfit sweetie!!! Especially like the finer details like your ring and the studs on your jacket! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  38. ja se isto cudim kada vidim tu jaknu...trn?ako nije tajna koliko je kostala? trazim bas jednu takvu dugo, dugo....inace totalno sam odusevljena celim outfitom...taj sal mi je neodoljiv...

    ReplyDelete
  39. super mi je. malo elegantnog rock chica
    a prsten je odlican! bas :)

    ReplyDelete
  40. You look beautiful with this natural look ! very nice bag and ring !

    hugs

    ReplyDelete
  41. Prosto mi nije jasno kako pre nisam naletela na tvoj blog. Zaista sam odusevljena sa tvojim stilom i jedva cekam da vidim jos postova :) xoxo

    ReplyDelete
  42. kupila sam nekidan istu jaknu, supe rje! i divna si <3

    ReplyDelete
  43. jakna i orsten fenomenalni! ceo look je kao i uvek sjajan..al ne znam bas baletanke na bosu nogu :/

    ReplyDelete
  44. Slatka kao i uvek. Dopada mi se kombinacija samo bi mi za nijansu lepse isle one tvoje ravne, crne cizme. ;)

    ReplyDelete
  45. jakna je prekrasna, bas ju je blogerica ana nosila kad smo se vidjeli na blog kavi <3 super je sto ima i kapuljacu pa mozes staviti kad je hladno <3 narukvica je divna kao i cijeli autfit :*

    ReplyDelete
  46. Savrseno Vanja! Ova jakna je nevjerojatan ulov :)

    ReplyDelete
  47. Wow,I love this look!
    you're so pretty and sweet,you're lucky to see your family (:
    I'm following
    bisous,
    Audrey

    ReplyDelete
  48. jako mi se sviđa stil! još bi super bile neke bajkerske čizme ta to :D

    ReplyDelete
  49. i love the ring. it's gorgeous. I searched throuht their web page but I just saw headbands. do they sell rings online? Because it would be a perfect gift for myself for christmas. thanks.
    Katja

    http://coprnca.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Beautiful outfit, your blog is incredible! My name is María I live in Uruguay. I am designers purses. Greetings from Uruguay

    ReplyDelete
  51. Ta jaknica i bas taj sal - odusevljenje! :)))

    ReplyDelete
  52. Prelijepa jakna i prstenčići :)

    ReplyDelete
  53. Lepa kombinacija ali prsten mi je vrh =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Prsten je predivan! Jako je poseban!

    Pratimo se?

    http://featuringfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. AWESOME :D

    http://emmabrwn.blogspot.com/

    ReplyDelete