Wednesday, April 4, 2012

Week through Instagram ...

                                                                                                CLICK TO SEE MORE












                                                                                                ph. me

Okay, i gotta admit, since last night my newest addiction is definitely Instagram! As soon as i saw that they published Instagram for android version, i installed it immediately and start playing of course ( get it here: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.android) ! If you already have it, you can follow me there, too,  @vanjaam is my user name! ;)

My last two weeks are in these photos:
- i got a gorgeous silk blouse from Romwe ( i will wear it soon),
- played with my dogs for the whole weekend,
- had coffee/ice cream/vitamin bomb breaks with my lovely girls,
- made with my dad new wardrobe and drawers ( for jewelry),
- took a photo of my camera because lots of you were asking me which one i use, 
- and got this great phone from our mobile network Mts!
Grateful and satisfied, what else to say!

So, from now on, i will post occasionally pictures from my profile, some cute details, jewelry, food ...Combined in one or separated (as i did it today), hope you will like it! :)


59 comments:

  1. Instalirala juče i shvatila da sam postala zavisnik svih novotarija u tom smislu.Sledeći je Kindle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da cu se zadrzati na ovoj, ne mogu vise da pohvatam profile :) pocela sam da zapisujem ;)

      Delete
    2. veruj, isto. juce sam se uhvatila da je vreme da pozabelezim user name-ove i sifre za face, skype, tw, blog, instagram itd... mada mi pomenuti instagram jos nije najjasniji, sta to njime mozes a da ne mozes sa onim aplikacijama koje vec imam??

      Delete
  2. Jaaao, za ovakvim kosuljama (kao sto je ta sto si je dobila) sam LUDA!!! Kazi mi da li znas gde bih mogla kod nas da kupim tako neku (sljokice na kragni i slicno..)?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cini mi se da ih nisam nigde videla kod nas! Uvek mozes dositi na neku obicnu, postoje trake sa ovim sljokicama u pozamanterijama, pokusaj tako :)

      Delete
    2. Da da, znam ja za to, ali zelim praaaavu, lepo sasivenu!:) Ali moracu da prionem na DIY, nema mi druge! :)

      Delete
  3. divne slike, ja se ne usudjujem da napravim profil jos negde, brzo postajem opsednuta :)
    i meni je drago da smo se upoznale ;)

    ReplyDelete
  4. Gorgeous pictures sweetie!!! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  5. Kako divna kosuljicaaaaaa, koliko savrsenog nakittaaaaaaaa, sjajno i sada mi se jede ovaj vocni-sladoled desert :D

    ReplyDelete
  6. obozavam instagram..super su slicice....

    ReplyDelete
  7. Ja glupa mislila da instagram ima samo iphone :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisi glupa, i jeste bilo tako , do juce

      Delete
    2. lujko :) nedavno smo dobili i mi aplikaciju ;)

      Delete
  8. Uze mi post iz mozga :D
    Oduševila sam se kad sam videla da ima i za android, sigurno ću ređati 'vake postove :))

    PS.super fotke :)

    ReplyDelete
  9. Mislim dabi stvarno bio red i za blackberry da naprave :D Drugarica ima iPhone pa kod nje uvijek ulazim radi ove aplikacije :p

    ReplyDelete
  10. Love your instagram pics, and those fabulous earrings are totally killing me! I simply hart them!

    xo xo,

    C.


    http://armoireideale.com/

    ReplyDelete
  11. Uuuu nemoj zezati da su izbacili i aplikaciju za Android! :D
    Sjajno, sjajnoooo! Mislim da krećem putem tvoje zavisnosti...A možda ukradem i ideju za post! Uvek su mi bili sjajni postovi sa instagram fotkicama!
    Elem, kosuljic je TDF! Svidjam sve!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nova zanimacija ;)
      samo napred, i meni su super ti postovi, sazeta nedelja u detaljima na sladak nacin :)

      Delete
  12. Pitala sam u jucerasnjem postu gde si kupila mindjuse, ako mozes da mi odgovoris? hvala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini ako sam te uvredila svojim pitanjem, nece se ponoviti kao sto se nece ponoviti da udjem na tvoj blog. Olajavanje svojih vernih pratioca smatram jako licemerno i umisljeno kad se vredjas na pitanje. Pritom sam rekla AKO MOZES, i unapred se zahvalila kao sto sam to i prvi put ucinila. A uopste nisam pitala sa nekom ljutnjom, prosto sam imala zelju da saznam jer su jako lepe.
      Pozdrav

      Delete
    2. Hej Saro, iskrena da budem dugo sam mozgala kako bih shvatila ovde o cemu se radi, pogledala sam datume tviter/pejdz i jedino sto mi pada napamet jeste jedan tvit vezan za pitanja i odgovore ... Ako se o tome radi, stvarno ne znam zbog cega si povezala jedno sa drugim, jer te veceri nisam ni bila kod kuce vec u jednom trznom centru, a tvit se odnosio na situaciju koja se tamo dogodila ....
      Blog jeste vazan deo moje svakodnevice, ali ne i nesto o cemu 24h razmisljam, pa se isto tako ni svaka recenica koju izgovaram/ u ovom slucaju pisem na tviteru ne odnosi na blog...
      Daleko od toga da sam licemerna i umisljena osoba, naprotiv, itekako sam pristupcna, narocito sto nijednu osobu nisam ostavila bez odgovora bilo da me je pitala putem mejla ili kroz komentare, na tviteru ili na pejdzu, uvek sam ljubazno odgovarala i pomogla im za svaku nedoumicu ...
      Ukoliko me pratis i na tviteru mogla si da vidis da trenutno imam problem sa uvetom i da nisam ukljucila komp.dva dana, sto zbog obaveza, sto zbog bolova koji me sprecavaju da normalno funkcionisem ... tako da je to jedini razlog zbog cega nisi dobila odgovor ( kako ti, tako i sve ostale devojke koje su nesto pitale za to vreme) jer preko telefona ne mogu da pisem na blogu ...
      Zao mi je sto si stekla pogresno misljenje, i sto si odlucila da prestanes da pratis blog ... nadam se da ces pronaci neki novi koji ce ti se dopasti i da neces odustati od blogova u tom smislu ....
      Pozdrav!

      p.s. mindjuse sam dobila na poklon ....

      Delete
    3. Ja se izvinjavam ako sam prenaglila, mislila sam da se bas jedan tvit bas odnosi na pitanje.
      Pisalo je u stilu- kad me neko pita tonom kao da sam duzna da dam odgovor, automatski ostaje bez odgovora.
      Iznenadila sam me iznad odgovorom i ostajes ipak omiljena blogerka, izvini sto sam pogresila.
      Pozdrav

      Delete
    4. nema potrebe da se izvinjavas, drago mi je sto ostaje tako :) pozdrav

      Delete
  13. Kosulja predivna, na prvoj slici? Ako mozes da kazes gdje si kupila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poklon od Romwe sajta, napisala sam u postu i linkovala :)

      Delete
  14. Very nice pictures!!! :)

    http://worldapartbycarla.blogspot.com.es/

    muaaaaaaaa

    ReplyDelete
  15. :) I ja se navukla vec! Chekamo i Jelenu pa da smaramo ljude sa ovakvim postovima na svim profilima... :) Kisulji sam vec dala <3... oblachi je u dgra! :)

    ReplyDelete
  16. Super slatko :) Tvoj pas je sličan mom Papiju :)

    La Kat

    ReplyDelete
  17. jako volim instagram i slike su divne!

    ReplyDelete
  18. Košulja naravno zaslužuje <3, ali mi je isto super novi dom :) za nakit..
    Odlično izgleda, mogu misliti koliko je lakše imate sve uredno i ne nabacano
    jedno preko drugog.. Zavidim :)

    Edina

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobro smo se namucili sa tim fiokama jer smo ih sami pravili ali je vredelo :) Hvala!

      Delete
  19. super ideja za post i divneee slikice, a pogotovu je divna kosulja, kuce i telefoncic!:)

    ReplyDelete
  20. Aaaa, sjaaajno!!! obozavam te fotose! hocu jaaaa... :) urgirajte mi...hihihiii... :* :* :*

    ReplyDelete
  21. Haha, upravo instaliram Instagram, i skacem od srece jer Lightbox nije bio ni prici!
    Android power :D

    Btw, kosuljica je diiivna!

    ReplyDelete
  22. Kosulja je savrsenaaaa!Volim ovakve postove!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  23. Košulja je prekrasna! I ladice za nakit su odlične,samo ja nemam tolko nakita haha :)
    I ja sam skinila aplikaciju nekidan i ne odvajam se! Idem te odma followat!




    betweenracks.blogspot.com

    ReplyDelete