Friday, June 22, 2012

Pane, amore e ...

                                                                                                CLICK TO SEE MORE





                                                                                                 sandals: aldo,
                                                                                                 pants: zara,
                                                                                                 shirt: pull&bear,
                                                                                                 belt: accessorize,
                                                                                                 bag: Oasap,
                                                                                                 watch: michael kors,
                                                                                                 sunglasses: ray ban,
                                                                                                 ph. Branislava (Divine World of Fashion)
                                                                                                

Sometimes i have those silly ideas, that you will feel better in the summer if you  wear light pants and loose shirt, and guess what? I was wrong! This is not an island, there is no wind, i can`t see beautiful sea and my yacht is nowhere. So i will stick to my shorts and mini dresses, `till this hot weather treats us with some nice rain! ;)
Despite the temperature i spent lovely day with Branislava, Jelena and Jovana, by the river and we survived somehow!
Huge thanks to Branislava for  making these, more than perfect photos, we got that Italian vibe! ;)
Can`t wait to hear your opinion!

Enjoy, it`s Friday! ;)

 p.s. press and play  ....



72 comments:

  1. Predivne su fotkice, pogotovo ove kod motora.

    ReplyDelete
  2. Draga, strasna si!

    Pozdrav iz vruce Francuske ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvalaa! :) pozdrav iz nista manje vrelog Beograda! ;)

      Delete
  3. Savršeno si ukombinovala print pantalone!
    Bravo ;)

    ReplyDelete
  4. Preleeepo! Stvarno si najbolja blogerka :)

    ReplyDelete
  5. ajme vanjo ti svaki put kao da si s naslovnice voguea sišla. bellissima <3

    ReplyDelete
  6. Prva asocijacija...ljeto u Rimu...fotografije su divne, a outfit pravi ljetni! Hlače su zakon! (ne mogu odoljeti tom uzorku!)Ljubim!

    ReplyDelete
  7. The photos are beautiful and I LOVE your outfit from top to bottom! Fantastic! xo, Christina

    http://www.styleclouds.de

    ReplyDelete
  8. Perfect outfit! You have such a great style :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Love your outfit sweetie! Chic!

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  10. Slike su divne, svidja mi se sto su dosta svetle..
    Ti si uvek prelepa, pantalone su mi hit u ovoj kobinaciji! :*

    ReplyDelete
  11. divno, odusevljena sam! kada sam videla sliku najave za post prvo sam pomislila na Italiju :) i da, treba da nosis kratke sorceve i suknje jer nema cega da se stidis, onaj disclaimer u proslom postu je bio stvarno nepotreban http://desmond.imageshack.us/Himg839/scaled.php?server=839&filename=582756717.jpg&res=landing ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala puno! :) sto se disclaimer-a tice, on je bio vise saljive prirode, i upravo se odnosi na to da smo takve kakve smo, sa svim vrlinama i manama! ;)

      Delete
  12. Izgledas predivno, pantalonama sam odusevljena jos od onog starog posta kod reke. Torba mi je takodje prelepa i slike su divne :)

    ReplyDelete
  13. You look excellent in this printed trousers Vnaja !Your new bag is also a great statement pice !

    ReplyDelete
  14. predivno obozavamo ovaj outfit od glave do pete!!! izgledas fenomenalno!

    ReplyDelete
  15. Vanjooo znas da sam ja malo subjektivna po tvom pitanju, ali ovo je savrseno.. dal predivna casul kombinacija, dal ambijent, dal fotografije... PUN POGODAK U SVAKOM SLUCAJUUU !!!! :* <3

    ReplyDelete
  16. Fenomenalno,i stajling i fotografije!

    ReplyDelete
  17. boooze divne su slike, ali skroz! :)
    imala preview posta kekke :)))

    ReplyDelete
  18. genijalne su fotke. a kombinacija mi je savrsena, vec sam ti rekla koliko sam ocajna za ovakvom kosuljom. torba mi je takodje favorit i uopste ta svetlo braon-plava kombinacija, tako topla i prijatna.... obozavam!

    ReplyDelete
  19. Savrsene slike, outfit je urban i chic ;)

    ReplyDelete
  20. Baš Italian vibe :)
    Predivna kombinacija!

    ReplyDelete
  21. Slike su strava, outfit urban i chic, like it.

    ReplyDelete
  22. fotke su savrsene, a ti predivna kao i uvek <3

    ReplyDelete
  23. wow! totalno mirise na Italiju! savrsene fotke...prva je najbolja! kombinacija odlicna, samo neka je sljampavo da viori, leluja... i ja imam te lude ideje, skroz te razumem ;) :*

    ReplyDelete
  24. Jao divnee fotkee! Svidja mi se outfit-od glave do pete :D

    ReplyDelete
  25. Nego sta nego italian!!Divnoco!P.s.Ja sam porezivela,znas zahvaljujuci cemu..:):**

    ReplyDelete
  26. Bravo Vanja! Iznova i iznova oduševljavaš, istinska inspiracija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno Natasa! nadam se da je tako bar jednom delu devojaka/zena! :)

      Delete
  27. SAVRSENO!!! Srpska si Olivia Palermo!!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ko sam ja da se bunim kad me porede sa takvom zenom od stila! ;) hvala puno!

      Delete
  28. absolutely beautiful bag and shoes! the pants go well with them!
    kw, ladiesinnavy

    ReplyDelete
  29. gorgeous! love the outfit! i expect same bag from oasap.huges!

    ReplyDelete
  30. Ti si napravila Brani savrsene fotke, a ona tebi...bozanstveno stvarno! :))
    www.dictionaryoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. fantastične su!!!a iako ti je bilo vruće u ovoj kombinaciji ti izgledaš savršeno!

    ReplyDelete
  32. Jednostavno i chic!Love it!





    style-squared.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. savrsenooo, kao sa streetstyle stranica, obozavam kombinaciju! :))

    ReplyDelete
  34. haljina i sandale su prekrasni i jos te tigraste hlace predivno! a sliek su stvarno ko iz nekog casopisa!

    ReplyDelete
  35. bas je lepa kombinacija :)

    pokondirenatikva.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. just love your blog!! you look great in all your post!! I following from now on ok? if u want u can follow me too ...

    http://beluloveblog.blogspot.com.es/

    kisses and nice weedend!!

    ReplyDelete
  37. Opet savrseno :))
    Torba i lone mi se mnogo svidjaju!

    ReplyDelete
  38. Prelepe fotke i scenografija, svaka cast cure. A ta torba... TI umesh da izaberesh! :))) :*

    ReplyDelete
  39. Just found your blog and I'm already loving it! Became a follower :)

    Take a look at mine anf follow if you want!

    http://illwalkmyway.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. The cheetah pants are sooo cute!!


    http://sadaflovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Jako dobra kombinacija, kao i kod Brane komentar bi mogao biti isti, asocijacija je Italija!!! Fotografije su predivne, a ti izgledas odlicno!!!

    ReplyDelete
  42. divna! taj motoric se savrseno uklopio :)

    ReplyDelete
  43. Pantalone su strava,
    jako ti dobro stoji ovaj fazon! :)

    ReplyDelete
  44. Love that bag!! Great outfit!

    xoxo

    http://quierounblogdemoda.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  45. Such a cute look! Love your trousers!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    ReplyDelete
  46. Zanimljiva kombinacija svetlo plave kosulje(koliko vidim sa slika) i animal print pantalona.. Scenario..predivan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u pravu si! svetlo plava je u pitanju! :) hvala puno!

      Delete
  47. Ali i HTC se savršeno uklapa :)

    ReplyDelete
  48. kako je dobra kombinacija!!! Pantalone, kosulja, torba, ne znam sta mi se vise svidja!!! Predivna si mi, odlicno ti stoji vespica!!

    ReplyDelete
  49. svaka cast Branislavi na fotkama! ovaj blog mi je otkrice, vec je u mom blog rollu, naprosto si predivna! Super ti stoji ta kosulja a torba je divna, na prv sam misla da je neka uzasno skupa pa sam se obradovala kad sa vidila da nije ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. odlican smo spoj kada su slicice u pitanju! ;) hvala punoo!

      Delete