Wednesday, August 22, 2012

Sequins ...

                                                                                            CLICK TO SEE MORE


                                                                                            shoes: bershka,
                                                                                            skirt: thanks to Dino direct (here),
                                                                                            shirt: thanks to Sheinside (here) wore it here,
                                                                                            blazer: koton,
                                                                                            bag: thanks to Oasap (here),
                                                                                            ring: les jumelles,
                                                                                            ph. Masa



There are moments when you wanna shine, so let your hidden love for sequins to come out and show it to the world! ;) White and silver was my choice last week!
Do you like it?


p.s. thank you for all your comments in the last post, i will give my best to reply everyone and answer to your questions, just give me some time! :)

135 comments:

  1. ovaj ide u top tri tvoja autfita, savrseno!

    ReplyDelete
  2. Ti uvek sijas!!! PREDIVNO!!! :)

    ReplyDelete
  3. Da li se ti uopste sminkas? Imas divno lice i ten! A outfit je savrsenstvo! Novi favorit! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj odgovor je da! ;) Konkretno na ovim slikama imam puder i malo maskare! :)
      Hvala puno!

      Delete
  4. Savrseno, cipelice su predivne :))

    ReplyDelete
  5. Savrseno, mnogo mi se svidja :)!!!

    ReplyDelete
  6. Po meni ovo je tvoja nalbolja kombinacija! Odlicno Vanja :)

    ReplyDelete
  7. Wow! Very pretty :)

    www.fashioncontainer.com

    ReplyDelete
  8. Upravo sam ovu sliku videla na stranici "Fashionela" i pomislila sam kako devojka liči na tebe, kad ono stvarno ti! Malo je reći da sam oduševljena, očarana... ma nemam adekvatan izraz kojim bi mogla da opišem današnji outfit. S A V R Š E N S T V O!

    ReplyDelete
  9. prelepo! kosulja, suknjica! ma sve! :))

    ReplyDelete
  10. Amazing outfit, dear! Impeccable!

    With love, Ladyfairy
    http://www.ladyfairy-scloset.blogspot.it/

    ReplyDelete
  11. Savrsenstvo do posljednjeg detalja!

    Svaka ti cast, nijedna ti blogerica nije ravna!

    <3

    ReplyDelete
  12. Divna je kombinacija! Koja je duzina suknje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostavila sam link do proizvoda, a u opisu pise tacna duzina i sirina! :) Pozdrav!

      Delete
  13. You look beautiful and I love, love, love your skirt! xo, Christina

    http://www.styleclouds.de

    ReplyDelete
  14. Prelepo, suknja je bas dobra :)

    ReplyDelete
  15. Prelepo, dugo nisam videla bolji outfit! Prosto je savrseno.

    ReplyDelete
  16. Ako dobro vidim, a čini mi se da vidim, ti nemaš mejkap! A izgledaš PRELEPO! Omiljena blogerko, stajling je fenomenalan! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam, imam, puder i maskaru i ten iz Antalije! ;) Hvala punoo!

      Delete
  17. Draga Vanja, molim te možes li mi reci da li se na sheinsideu prodaju zarine stvari ili što? ova tvoja košulja, ima li ona zarinu markicu ili ne? nije mi jasno, imaju toliko identicnih stvari kao i zara, po 50-60% jeftinijoj cijeni. Molim te mi odgovori, unaprijed hvala!B.Z.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga B.Z. nisam zaboravila na tvoje pitanje, tek sam sada ugrabila vreme za pisanje, ceka te odgovor u prethodnom postu gde si ga prvi put postavila! :) Pozdrav!

      Delete
  18. Fabulous, you're so stylish!
    I like your blazer and shoes very much.

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. lepo, lepo prelepo!! kazi mi da li ta suknja i uzivo izgleda tako lepo, htela sam da je uzmem, kosta samo 10e?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Jelena, moram priznati da nije najidealniji kvalitet suknje, ali joj oprastamo jer uprkos tome dobro izgleda, kad na to dodamo i njenu cenu, onda je pun pogodak za leto! :) Verujem da je u radnji nikad ne bih pogledala, ali je totalno drugaciji utisak kada se obuce ...
      Pozz

      Delete
  20. Kosulja i cipele su fenomenalne... :)

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jako me zanima ti kao ide to porucivanje sa neta?! Npr sa http://www.dinodirect.com Da li je zaista free shipping??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vise puta sam odgovorala, ali evo da ponovim! :) Jos uvek nisam nista licno porucivala ni sa jednog sajta, vec sam sve dobijala na poklon, kao sto sam u svakom postu naglasavala i ostavljala linkove, kako do sajtova tako i do proizvoda ... Tako da nemam iskustva sa tim! Posalji im mejl, pitaj sve sto te zanima, ja jedino mogu da potvrdim da stize do Srbije bez problema i da to bude u roku koji pise na sajtu ... :) Znam da se prilikom checkout-a bira da li zelis standardnu isporuku koja bi trebalo da bude besplatna ili onu brzu koja se dodatno placa ...
      Nadam se da sam bar malo pomogla,
      Pozz

      Delete
  22. ♥♥ You look beautiful, classic combined with sequins had a great phrase for me, jetseś a very beautiful woman and you have a great style - I admire! :)

    ReplyDelete
  23. WOW!!!!! Bez teksta od odusevljenja! Fali jos fotkica...stvarno...bez teksta...
    Mima

    ReplyDelete
  24. absolutely gorgeous. love that skirt!

    xx

    ReplyDelete
  25. ovo je jedan od tvojih najboljih postova...

    ReplyDelete
  26. Vanjo, znas da pregledam svaki tvoj post i da uvek skajpujemo ... ali ovaj sam morala da prokomentarise... ubedljivo najdivniji :) u poslednje vreme.. volim te prase, a kad dodjem u Bg moras malo cesce da furas taj minjak :))

    ReplyDelete
  27. i,m feeling your style you look gorgeous

    ReplyDelete
  28. Prosto savrseno, jedan od najbolji autfita.
    Savseno lepo lice!!!

    ReplyDelete
  29. waw waw waw!! Prekrrasna si i stayling je to die for! =)

    http://mancinasspot.blogspot.com/2012/08/mancinas-giveaway.html

    ReplyDelete
  30. Predivno, predivno, predivno!!!

    ReplyDelete
  31. izgledaš fenomenalno!!!!! predivna suknjica... ma... čitav outfit!!!! MRAK

    ReplyDelete
  32. Savrsena si! Nikada nisam propustila nijedan jedini tvoj post :)
    Ti bi trebala da izbacujes postove svakodnevno.

    Divna si Vanja!

    veliki pozdrav,
    Sandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sandra punoo na ovim recima! Maksimalno se trudim da to bude sto cesce, ali za sada je "svakodnevno" jos uvek nemoguce! Mozda u nekoj blizoj buducnosti, makar redovnih pet postova nedeljno! :)
      Veliki pozdrav!

      Delete
    2. Moze i tih 5 postova nedeljno. Divno bi bilo!

      Delete
  33. Che bel outfit, brilli di luce propria!!

    ReplyDelete
  34. Elegantna,a veoma šik kombinacija.Oduševljena sam,svaka čast za odabir! :-)A plus što si rođena u mom gradu,veliki pozdrav za tebe! :-***

    ReplyDelete
  35. fantastic skirt :)

    sammie
    from
    fashionbarbecue.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Super je suknjica... mnogo lepa kombinacija...:)
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Odličan outfit, i slažem se s gornjim komentarima u potpunosti, jedan od tvojih najboljih postova, zaista savršeno do poslijednjeg detalja! I to sam ti već napisala, ali zaista izgledaš toliko svjetski, kao da stojiš negdje usred NY-a ili Pariza...Divno! Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas svetski iako bi ja dodala samo trunku sminke, mislim da bi izgledala mnoogo glamuroznije!
      Maja
      http://www.amadeusonthecatwalk.com/

      Delete
    2. to bi bilo ok za veche, ali ovde je kako vidimo dan, a ona ima preplanuo ten i izgleda sveze, tako da mislim da je bash bolje shto je ostala prirodna, malo ko moze to da iznese :)

      Delete
    3. Ilina hvala punoo! :)
      Maya, da je bila noc, verovatno bih dodala karmin i stavila jaci sloj maskare! :) Hvala na komentaru!
      Anonymous, eto, slazemo se! ;)Hvala!

      Delete
  38. sjajno :) ovaj mi se do sada od svih tvojih outfita najvishe dopada :) smeo, stylish, sexy, modern, i stvarno lepo izgledash :) sve skupa kao celina super cool :)

    ReplyDelete
  39. wow sei stupenda!!!!! la gonna è meravigliosa!!!

    ReplyDelete
  40. Vanja, sve pohvale za ovaj izgled! Interesuje me da li imas jednu ili dve sestre i da li ti one pomazu oko izbora garderobe? Sestre su najiskrenije (brutalno)! Znam iz iskustva ;)
    Da li razmenjujete garderobu? Pozdrav. Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Nina,
      imam jednu rodjenu sestru, koja je 12 godina mladja, ali i sestru od tetke koja je samo godinu dana mladja od mene, sa kojom sam jako bliska! :) Za misljenje ih pitam kada imam neku nedoumici sta mi bolje stoji, ali najcesce postupim po svom osecaju, pa makar i promasila ;) Sto se tice razmenjivanja garderobe, to se bas retko desava, jer nismo istih godina i gradje, ali naravno da i do toga dodje ponekad ... :)
      Veliki pozdrav

      Delete
  41. ta suknja je predobra!!

    ReplyDelete
  42. I ja se pridruzujem onima koji bi zeleli da postujes svaki dan! Mozda zvuci malo bezobrazno od nas, jer nam nista nisi duzna, ali kada covek ima talenta za nesto, steta je da ga ne iskoristi! A uzimajuci u obzir da nam raznorazne silikonke zauzimaju modnu scenu i postaju uzori omladini, apelujem na tebe da preuzmes kormilo! Da li ti je blogovanje full time job ili radis i nesto drugo? Jelena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se slazem sa gore pomenutim!

      http://okimaliar.blogspot.com/

      Delete
    2. cime se bavis ako nije tajna? :)

      Delete
    3. Draga Jelena, zaista cu se truditi da ustalim neki redosled izbacivanja postova ali ce se naravno ponekad desavati da zbog dnevnih, porodicnih obaveza to ne bude prioritet jer ume da oduzme dosta vremena ... Ali kao sto rekoh u jednom od prethodnih komentara (iznad), pokusacu! :) Da vidimo to kormilo kako ce ici! ;) Ovo mi nije "full time job" , i jos uvek nemam onaj sa punim radnim vremenom,vec povremene projekte, od januara radim i community za jedan mlad brend, tako da je to sve za sada! :)
      Pozzz

      Delete
  43. lovely outfit! amazing combo with those shoes! xx

    dreamingthesea.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. odlican styling, izgledas divno :)

    xo I.

    ReplyDelete
  45. This is an amazing outfit my dear!!! You look gorgeous! :)

    Take care, Daniella xox

    ReplyDelete
  46. Odlicno sve, suknja je predivna .. A tvoja kosa - nemam rijeci! :)

    ReplyDelete
  47. Odusevljena sam cipelama i suknjom, fenomenalno izgledas...just keep on goin' :)

    ReplyDelete
  48. Ja sam od skoro pocela da pratim blogove,ali moram ti reci da si razbila sa ovim stajlingom..jedan od najlepsih..stvarno sijas...:)

    ReplyDelete
  49. Savrsena!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  50. Divan post, definitivno jedan od tvojih najboljih.
    Interesuje me suknja, jesi li je narucila ili dobila? Kakvi su s isporukom? Da li salju za exYU? :)
    Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno!Ispod poslednje slike uvek napisem koji su brendovi u pitanju, a kada nesto dobijem napisem i "thanks to" i ostavim link do sajta i konkretnog proizvoda, sto je i ovoga puta slucaj! :) Na njihovom sajtu mozes pronaci sve informacije sto se slanja tice, a posto je stiglo do Srbije, ne verujem da bi bilo problema i za okolne zemlje :)
      Pozz

      Delete
  51. aiiii
    prelijepo :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Odlicna kombinacija, kao i uvek. p.s Imas prelepu kosu, sto se boje tice, a i izgleda mi zdravo i ako je dugacka. Otkrij nam tajnu za tako lepu i negovanu kosu? :) xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Joanne, hvala puno! :) U ovom postu sam napisala pa da ne ponavljam, mozes procitati u okviru komentara! :)
      http://fashionandstylev.blogspot.com/2012/08/as-long-as-you-love-me.html

      Delete
  53. Prelepa si! :D
    Suknjica i blejzer su tako divni i sve je super uklopljeno kao i uvek :)
    Kosa <33

    ReplyDelete
  54. Sooo cute! Loving that skirt and your pumps!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    ReplyDelete
  55. Sjajno u svakom smislu, divna si odlicna je kombinacija! Torba i sako su favoriti <3 !

    ReplyDelete
  56. this look is perfect and i do love sparkling paillettes
    and contrasts of black and white!
    amazing outfit ;))
    kiss, amy


    THE FASHIONAMY ♥♥♥♥♥♥ BLOG

    ReplyDelete
  57. that skirt is amazing!!!
    and have to get my hands on that bag too!

    xXx
    http://unspeakablethoughtsunspoken.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  58. Da li mozes da mi preporucis neke cizme ravne za zimu i sneg, a da budu malo elegantnije, znaci ne sportske i da ne predju 5000 dinara? Unapred hvala na odgovoru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos uvek nisam nista videla slicno tvom opisu, mislim da je rano za takav tip obuce, izbacice ih sigurno tek za mesec dana! Sve inditex radnje imaju svoje sajtove sa cenama u Srbiji, mozes povremeno gledati Bershku, Stradivarius, Pull&Bear pa mozda i naletis na nesto dobro! Probaj na Bulevaru ili u Piramidi, Immocentar outlet, Bn boss ili mozda neki fashion room ... Nema na cemu! :)

      Delete
    2. Hvala na odgovoru. Pozdrav

      Delete
  59. Really amazing look, love it!

    Now I'm following you, follow back?
    xoxo

    ReplyDelete
  60. A very well done outfit ! you look wonderful Vanja!

    ReplyDelete
  61. Vanja super si!!!obozavam tvoje odjevne kombinacije!predivna si i bez sminke.sto koristis od preparativne kozmetike...ciscenje lica,kreme,losioni...da tako imas predivnu cistu kozu?!!?mogla bi napraviti jedan post o tome.samo ovako nastavi!!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga A.
      hvala puno! :) Daleko od toga da imam savrsenu kozu, postoje sitne nepravilnosti koje se na slici ne vide, ponekad zbog svetla, ponekad zbog samog kvaliteta fotografije, ili u ovom slucaju zbog trenutne boje koze nakon mora... do sada sam zaista probala dosta preparata, odlazila i kod dermatologa, koristila razne kreme ali to nista nije promenilo ... Tako da sam odustala od toga, i sada koristim obican nivea losion za skidanje sminke i jedan od clean&clear preparata za umivanje... Kremu ne koristim tako redovno ali sam primetila da mi najvise prija ova: http://www.thebodyshop.com/skincare/moisturisers/seaweed-mattifying-day-cream.aspx Sto se posta tice, mislim da nema dovoljno materijala za isti jer koristim jako malo proizvoda! :)
      Veliki pozdrav!

      Delete
    2. Pa ti mozes napraviti post o tome kako negujes kosu, nokte, lice, kozu, itd sve zajedno :) i pokazes koju kozmetiku koristis :) Mislim da bi mnogi to voleli <3

      Delete
    3. Imacu u vidu, i trudicu se da napravim u nekom skorijem periodu! :) Do tada, evo jednog starog posta http://fashionandstylev.blogspot.com/2011/12/favorite-make-up-products.html sve proizvode i dalje koristim, osim pudera, tokom proleca sam presla na Loreal Lumi Magique i zaista sam prezadovoljna! :)

      Delete
  62. em si zgodna em imas tako lijep osmijeh. nemoj se nikad pumpat pa ni kad dodjes u starije dane. s ovakvom bone strukturom jelte...starit ces amazingly i dostojanstveno lijepo.mm

    ReplyDelete
  63. Replies
    1. Tu sam, tu sam! Evo krecem redom, stizem do jutra na sve da odgovorim, nadam se! ;)

      Delete
  64. Cute!

    http://hotcinnamon.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  65. Kad je kupljen ovaj predivni sako, i ako nije problem da kazes koja mu je cena? Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna da li je to bilo pre dve ili tri godine, ne mogu tacno da se setim! :) A bio je na nekom snizenju, cini mi se da nije kostao vise od 3,000 dinara!

      Delete
  66. divna kao i uvek <3

    http://i.tff.ve.vrsvpt8s.vesrv.com/uploads/2012/08/201208_berlino_01-650x975.jpg tvoja haljinica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam pre par dana, povremeno volim da pogledam i njene postove :) Hvala puno! :)

      Delete
  67. GORGEOUS skirt and outfit!!!

    You are a natural beauty and flawless!!!

    FOLLOW each other???

    *****CHANEL handbag giveaway on www.fashion-a-holic.com*****

    ReplyDelete
  68. Mnogo bih volela kad bi uslikala sav tvoj nakit i napravila post o tome :) <333 znam da si imala jedan takav prosle godine, ali verujem da si od tada kupila dosta novog nakita :) I zanima me kako ga organizujes, pa mozes sve to u jedan post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko si pratila instagram postove, pokazala sam delic novog plakara http://fashionandstylev.blogspot.com/2012/04/week-through-instagram.html , i iskrena da budem odavno sam zelela da uslikam fioke ali jednostavno, ne dopire lepo dnevno svetlo a nisam ljubitelj blica, tako da cu morati da osmislim kako cu to da odradim :) U svakom slucaju, imam ga u vidu! :)
      Pozz

      Delete
  69. E moja Vanjka, ovo je zvanicno moj omiljeni post! Sve mi se svidja, do poslednjeg detalja!Jednostavnost iznad svega!:**

    ReplyDelete
  70. Iz postova sa mora rekla bih da ti se decko zove Tosa.. E pa Tosa treba da bude srecan sto ima takvu devojku.. Definitivno si najlepsa i najzgodnija blogerka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo prenosim komentar! ;) Hvala puno na ovim komplimentima!
      Veliki pozdrav!

      Delete
  71. Ja ne mogu da prestanem da gledam u ovu kombinaciju.... 10+!!!
    P.S. Giveaway na mom blogu:
    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Pa, definitivno sijas. Uostalom, kao i uvek! :)

    ReplyDelete
  73. pa, mislim da mi je ovo mozda i omiljeni TVOJ outfit IKADA
    sve je presavrseno

    ReplyDelete
  74. ovo mi je jedan od tvojih omiljenih outfita! sve je savrseno!

    ReplyDelete
  75. This fashion able lady and this dress is very nice. Thanks for shearing..

    ReplyDelete