Thursday, September 20, 2012

1,2 step ...

                                                                                             CLICK TO SEE MORE






                                                                                             boots: zara,
                                                                                             shorts: new yorker,
                                                                                             t-shirt: mango,
                                                                                             cap: non branded,
                                                                                             bag: benetton,
                                                                                             sunglasses: ray ban,
                                                                                             ph. Olja



Now, i need to make a confession: i`m totally in love with this look and photos! No, i`m not a narcissistic person at all, but com on , look at them! ;) Something between Isabel Marant and my high school r`n`b playlist, i managed to keep together all my favorite pieces. Boots (on a bare legs of course), ripped shorts, tee with the numbers and aviators. The addition was this cap which is a great way to cover your "dirty" hair! ;)
Hope you can recognize my true character through the photos, because they represent me better than the rest!
Can`t wait to hear your thoughts about this sporty look! :)

p.s. huge thanks to my beloved Olja!

74 comments:

  1. Ee ali kacket je vrh iako nije "prelakiran"
    Kombinacija je odlicna, easy style

    ReplyDelete
  2. Super majica i torba! Odlican outfit!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wow simpley perfect! Te cizme su san <3

    ReplyDelete
  4. Preslatkaaa si u ovom outfitu, cizme mi se posebno svidjaju i kacket!!! :)

    ReplyDelete
  5. Nema toga u čemu ti ne izgledaš odlično :) Super look!

    ReplyDelete
  6. Prelepa! Na onoj slici u sredini me jako podsecas na Adrianu Limu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhuu! ;)
      ako si ti to dobro videla, evo ja verujem ;)
      Hvala!

      Delete
  7. Mnogo lepe slike! Odusevila si me! Posebno mi se svidja ova baseball tee!

    ReplyDelete
  8. A kad ce neki post o kosi i kako je negujes :) Savrsena je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrudicu se da bude nesto o tome, ali zaista nema dovoljno materijal jer koristim obican sampon od koprive ili breze i bilo koji balzam! :)

      Delete
  9. Odakle ti onaj notes u ovom postu 'lazy wednesday'..?:) bas je lep..:)
    http://fashionandstylev.blogspot.com/2011/11/lazy-wednesday.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Notes je od gdjice Karakas, kupila ga je u Njujorku! :)

      Delete
  10. Kao da si sišla sa naslovnih strana nekog svetskog časopisa! savršeno opušteno.

    ReplyDelete
  11. Mene malo podseca i na Top gun :D Savrseno...

    ReplyDelete
  12. Such a cute look! Loving your boots and sunnies!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    ReplyDelete
  13. Ljepotica moja tanana! :* <3 Baš si mi preslatka u ovom izdanju! <3 Ljubim!

    ReplyDelete
  14. Jako sam se iznenadila kada sam videla ovaj look, ali ti stvarno savrseno stoji. Kacket, majica, cizme...svaki detalj sjajno uklopljen! Veliko BRAVO :)
    xoxo

    GIVEAWAY na mom blogu!
    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Imas mnogo razloga da obozavam i slike i kombinaciju :) Svrseno ti stoji sve,odlicno si uklopila a fotografije su zaista divne :) Volim tu kombinaciju sportskog i stikli,a ovaj kacket i cizme idu savrseno jedno sa drugim :)

    ReplyDelete
  16. sve mi je cuper, jedino mi se cizme bas ne svidaju :S

    fall new in♥blog

    ReplyDelete
  17. odličan outfit. baš si lijepaaa! i super ti stoji šilt kapica! :))
    btw. koji objektiv koristiš? slike su predobree!

    ReplyDelete
    Replies
    1. "1,2 step" i "How we do" postovi su slikani sa aparatom koji nije moj, u pitanju je zoom objektiv je 18-105mm :)

      Delete
  18. Poslednja 3 posta razbijaju koliko su dobra :D Samo napred,Vanja :*

    ReplyDelete
  19. predobro!

    eFoxcity.com giveaway na mom blogu: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2012/09/efoxcity-100-giveaway.html

    ReplyDelete
  20. Really cool look and your shoes are amazing!
    I'm looking for sth similar
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  21. Gdjice, vi ste sa Marant piste ili???
    Perfect je, ma kao i uvek!:**

    ReplyDelete
  22. E ovo mi se BAŠ sviđa :D
    Bez greške!

    ReplyDelete
  23. love this sporty look! still lovely as ever!

    ReplyDelete
  24. Jel se bavis nekim sportom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aham, obozavam da kuvam i jedem kolace! ;)
      ne treniram nista ali volim da radim cucnjeve povremeno! :)

      Delete
  25. A sto se debela vidi u Ray Ban-u??? :)))) lepi moj zgoljavkooo <3

    ReplyDelete
  26. Savrseno. Jednostavno. Sve pohvale.

    ReplyDelete
  27. meni se ne svidja. oversized dzemper, duks sa sljokicama, il tako nesto, ova majica mi ko godnji deo pizdame.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ti ne nosis svoju pidzamu kad izadjes? ;)
      salom na stranu, meni se dopada nikakva izmisljena mudrost ali volim taj Isabel Marant look!
      http://bit.ly/UnveLO

      Delete
  28. kao da si izasla iz casopisa! prelepa! :)

    ReplyDelete
  29. Potpuno dnevna, gotovo sportska kombinacija, a izgledas kao milion dolara! Super <3 !

    ReplyDelete
  30. Ja obožavam tvoju kosu!! I outfit je naravno savršen ;) <3 Lexie

    ReplyDelete
  31. Umirem za tvojim cizmama,nema ih vise u Zari :(
    Stvarno savrena zena, Tosa je pravi srecnik!

    ReplyDelete
  32. Predivan post.:) Mozes li da mi kazes koje rumenilo je u pitanju iz posta Hey boy ... na poslednjoj fotografiji, ti i Zorana?! Hvala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :)
      Naravno da mogu!
      Uvek isto koristim (samo sam puder promenila od tada) evo linka :)
      http://fashionandstylev.blogspot.com/2011/12/favorite-make-up-products.html

      Delete
  33. Veliko hvala svima na komplimentima! :)

    ReplyDelete
  34. Love your outfits! Great ideas!! For Jewelry & Accessories stop by: www.StyleLivesOn.com

    ReplyDelete
  35. Odusevljena sam, izgledas bas svetski sto bi rekli :)) Jesu li ovo fotke sa nove kamere? Fenomenalne su :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala puno! :) nije nova, drugarica me je slikala sa svojim :) drago mi je sto si primetila razliku :)

      Delete
  36. baš se mi svidja kombinacija boj!

    ReplyDelete
  37. Cao Vanja,
    divan je post!
    Jedva cekam post o kosi ;)

    p.s. imam lose iskustvo sa Zarinom obucom, pa me zanima da li su cizme udobne, jer imaju potpeticu, i mogu li se nositi svaki dan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Taci! :)
      Moje iskustvo sa Zarinom obucom je skroz drugacije, sve sto imam mi je udobno, a narocito njihove cizme, pa je takav slucaj i sa ovim bez, odlicne su, stabilna peta, provela sam ceo dan u njima i nisam ih ni osetila! :)

      Delete
    2. uh, blago tebi :)
      ništa, uputiću se, pa proba, prošetaću Zarom , hi hi hi :D drugačije ne mogu :)
      Hvala najlepše na odgovoru :)

      Delete
  38. Svaka cast Vanja :)) Pogledajte ovaj sajt, www.followimages.com ako vas zanimaju blogovi i moda, verujem da ce vam i ovaj sajt biti interesantan jer se radi o postavljanju fotografija tog tipa kao i idealna prilika za sve koji se bave blogovanjem da besplatno promovisu svoj rad pred celim svetom i dobiju statistiku za to (broj pregleda, like-ova, dislike-ova i jos mnogo toga) :) pozdrav

    ReplyDelete
  39. kako napravis tako prekrasne kovrce? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tanji figaro, veci pramenovi kose, krajeve sam ostavljala ne uvijene! :) evo linka:
      http://www.youtube.com/watch?v=D2b_ZrlBk8w&feature=related

      Delete
  40. Great set, bag and shoes are great, I kiss

    ReplyDelete
  41. Kačketić i štikla pod petu: najkul verzija jeseni!!! :)

    ReplyDelete
  42. jesi torbu skoro kupila,molim te odgovori?

    ReplyDelete
  43. Kombinacija suede cizama na petu i sportivo looka - preeee!!

    ReplyDelete
  44. najomiljeniji outfit ikada! Obožavam sve, kačket, čizme na golu nogu, šorc, duksić-bluzu...perfect!

    ReplyDelete