Tuesday, November 13, 2012

Weekend ...

                                                                                             CLICK TO SEE MORE





                                                                                                sneakers: converse,
                                                                                                sweat pants: bershka,
                                                                                                t-shirt: calliope,
                                                                                                hoodie: mango,
                                                                                                vest: new yorker,
                                                                                                bag: bershka,
                                                                                                watch: ice watch,
                                                                                                sunglasses: ray ban,
                                                                                                ph. Masa


If you ever wondered how i look during my weekends, here is a chance to see! ;) Most of the time, im wearing relaxed outfits, sweat pants and sneakers, while im spending some quality time with my family. So I decided to share one of those looks with you!
Hope you will like it!





55 comments:

  1. Jaooo, kako mi se svidja sve!!!

    ReplyDelete
  2. Great look doll!

    Kisses,
    Teodora

    I'd be happy to visit my blog:
    http://e-befashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Drago mi je da si podijelila sa nama jer je odlicno...:) Mnogo mi se svidja...

    ReplyDelete
  4. Zasto ne odgovaras na komentare?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na koji konkretno komentar mislis?
      Cini mi se da do sada nikoga nisam ostavila bez odgovora, a ako jesam nije mi bila namera, vec sam ga slucajno preskocila! Volela bih kada bih imala toliko vremena da se svakom pojedinacno zahvalim, ali je to zaista nemoguce jer radim i druge stvari pored bloga ...
      Pozdrav,
      V.

      Delete
    2. Koji aparat koristis i koji bi preporucila nekom ko hoce da pocne d ablogovanjem da kupi?:)

      Delete
  5. Jednostavno i udobno! Super outfit :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Meni se sve ovo jako svidja!

    Iako radis od kuce, ipak pravis razliku izmedju radnih dana i vikenda?
    I ja isto radim od kuce, ali meni nekako sve isto!
    U kući opušteno, a vani sredjeno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od skoro sam na nekoj praksi, tako da ne radim vise samo od kuce!:)
      Ali i pored toga, oblacenje mi se nije promenilo! :)

      Hvala na javljanju,
      Veliki pozdrav,
      V.

      Delete
  7. Sta mislis o stilu Garance Dore?
    Meni se nekako ne svidja, a vidim da je proglasavaju za modnu ikonu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim ono sto radi, tako da mi je automatski simpaticna!:) Ne smatram je modnom ikonom, vise mi je nekako "kul" osoba! :)

      Delete
  8. Perfect casual outfit! Love it! xo, Christina

    www.styleclouds.de

    ReplyDelete
  9. Mozda bude od neke pomoci...

    How to avoid puffy eyes
    http://thebeautydepartment.com/2012/11/eye-cream-secret/

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je ovo koristan savet. probacu. hvala na linku!
      kad smo na ovoj temi:
      - je l neko probao da duze vreme (u nekom kontinuiranom periodu, npr. mesec plus) spava sa maskom na ocima, i da li vam je to pomoglo protiv kesica, podocnjaka, tamnih kolutova? koju masku preporucujete?
      - mislim da kod pretankih obrva oci deluju ispijenije, tako da savet za vanju da drugi deo obrva bude malo prirodniji, pogotovo sto je prirodno svetla. ne da mislim da ima narocit problem sa ocima, nego eto cesto pomislim to za obrve pa bi mozda malo zdravije delovala da su punije. pogotovo sto su zdrave prirodne obrve sada apsolutni must :)

      Delete
    2. Hvala na linku, volim BD sajt :) Ovako i nanosim kremicu, ali nisam sigurna koliko pomaze, mozda kada prodje neki duzi period, u svakom slucaju javljam ako bude uspesno! :)

      Sto se obrva tice, da li su "must" ili ne nije mi vazno, vec da imaju oblik koji se slaze uz moje lice, bilo kako bilo, moram priznati da bih i ja volela da budu za nijansu deblje, ali ne rastu! ;) A ne mogu ih bojiti za svakodnevne prilike!:)

      Pozdrav za obe!

      Delete
  10. preslatka, kako blistas i plenis i u ovom opuštenom outfitu, divnice jedna! Kosa, torba, naocare i prsluk moram da istaknem da mi se bas dopadaju. Dobro, to za kosu je ver vec krenulo da te smara, hehe.

    ReplyDelete
  11. Prelepa si kao i uvek, ali mi ova kombinacija sportske garderobe sa tasnom sa nitnama ne ide. I prsluk nije po mom ukusu.

    ReplyDelete
  12. me likes it :)
    ušuškano mi je i cozy, fino fino! :*

    ReplyDelete
  13. Vanja, jesi li skoro kupila te patike? Savrsene su!

    ReplyDelete
  14. Ti imas najsavrseniju kosu na citavoj planeti zemlji!!

    ReplyDelete
  15. uvek prelepa!

    www.jjexclusive.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Odlicno! Savrseno.Nemam komentar! Ideaaaaaaaaaaaalno!!!!!!!!!!!!
    Lepse no svaki u kom si na stiklama..

    ReplyDelete
  17. obozavam tvoju kosu. Savrsen weekend styling!

    ReplyDelete
  18. Cutie! Izgledaš mi nekako mnogo mlađano u ovom postu :))

    ReplyDelete
  19. mislila sam da jedino ove prsluke jos nosi ivan gavrilovic, ne svidja mi se, cekam post sa novim stiklama <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja bih da vidim post sa ovim prslukom i stiklama a la chris centenera :)

      Delete
    2. moram priznati da me je ovaj komentar slatkoo nasmejao! :)
      Sto se Centenere tice, obozavam je, i pomislila sam par puta na tu njenu kombinaciju, mozda nesto napravim uskoro! :)

      Pozz

      Delete
    3. nisam ni imala drugu nameru :) kao sto sam i ocekivala novi post sa stiklama je fenomenalan :)

      sanja

      Delete
  20. Really love this look of yours sweetie! That vest is such a great piece and I love the casual yet chic way you have styled it! :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  21. So stylish! Love a lot your bag!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  22. Skroz opušteno and yet fashionable ;) Slika tebe u skoku je sjajna! :)

    ReplyDelete
  23. cool je vidjeti te u trenerci ! :)

    ReplyDelete
  24. super vikend outfit :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Great comfy & relaxed weekend outfit...

    xo, Violeta

    http://www.shoegaloutintheworld.com/

    ReplyDelete
  26. Que estilazo, Acabo de conocer tu blog y me uno para seguirte.

    Un beso, Beatriz
    hroughmycloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. volim te u starkama :)

    ReplyDelete
  28. cool! ti i u sweat pants izgledas totally chic! :)

    ReplyDelete
  29. voliiim! udobno! treca slika od pozadi mi je naj naj! :) :****

    ReplyDelete
  30. Jao bre svaki put se odusevim kad ti vidim kosu,ja bih tebe stavila za reklamu! :) Odlicna kombinacija,opusteno i udobno :) Pozz

    ReplyDelete