Saturday, February 16, 2013

Black&blue ...

                                                                                      CLICK TO SEE MORE


                                                                                             boots: zara,
                                                                                             jeans: zara (here) ,
                                                                                             shirt: new yorker,
                                                                                             scarves: pashmina (bought in Turkey),
                                                                                             coat: thanks to Sheinside (here),
                                                                                             bag: thanks to Oasap (here),
                                                                                             gloves: terranova,
                                                                                             sunglasses: ray ban,
                                                                                             ph. Maja


You know that I'm able to take photos lately only during the weekends, and this one was made couple days ago when it was still snowing!
I paired new coat with two scarves in different shades of blue with my new favorite jeans from Zara which are perfect! Pink lipstick was a cherry on top this time, and I was ready in a snap!
Do you like it?


p.s. here is a Giveaway winner, congrats!


96 comments:

  1. Ovo je odlično, sve mi se dopada!! Posebno kaput i torba <3

    ReplyDelete
  2. P.S. Još da skontam kako si ovaj šal svezala hahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene zanima? Da li ga samo obmotas oko vrata?
      Savrseno to stoji karmin <3

      Delete
    2. Hvala :)
      Nekada ih uvijam posebno, a sada sam ih uplela pre i onda ih u krug oko vrata obavila :)

      Delete
  3. Lepa! :) sviđa mi se kako 'vezuješ' te šalove :)

    ReplyDelete
  4. kaput je prekrasan :) ruz mi se jako svida.

    ReplyDelete
  5. me like it:-) torba je odlicna i salce :-) vanja do you do for living?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Godinu dana community man.za mlad brend, a poslednjih par meseci sam i na praksi u agenciji koja se bavi digitalnim medijima ... :)

      Delete
  6. Jedna od lepsih kombinacija u poslednje vreme, nadam se poslednja snezna :)

    http://funstuffcafe.com/

    ReplyDelete
  7. divno, jednostavno, u dve boje, bas mi se dopada.

    ReplyDelete
  8. Prelijepa! Kaput je savršen <3

    :*

    ReplyDelete
  9. Obozavam tvoje marame! Ove cizme su savrsene..Super slike :)

    ReplyDelete
  10. Fantasticna torba i kaput!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Koji je to ruz?prekrasan je!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Golden Rose 57, pisala sam o njemu pre dve godine jos :)
      http://fashionandstylev.blogspot.com/2011/03/hot-n-cold.html

      Delete
  12. So chic.

    Un beso, Beatriz
    www.throughmycloset.com

    ReplyDelete
  13. Kombinacija je super!!!!Prava si inspiracija,jer od nekih obicnih stvari napravis nesto sto izgleda skupo i lepo.A majvise mi se svidja sto imas svoj still i sto nisi nicija kopija.Bravo!!!!A kako negujes kosu?znamo da se ne farbas.Mislila sam na preparate koje koristis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :)
      I o tome sam vise puta pisala kroz komentare, ali nije problem da ponovim :)
      Nikakva specijalna nega nije u pitanju ...
      Obican sampon od koprive ili breze, ako nestane trenutno, koristim koji god dohvatim ... Balzam biram najcesce po mirisu, masku koristim retko ...
      To bi bilo to :)

      Delete
  14. Replies
    1. Golden Rose 57!
      http://fashionandstylev.blogspot.com/2011/03/hot-n-cold.html

      Delete
  15. Fenomenalno! Ruz mi se jako dopao i super ide uz tu plavu nijansu.

    ReplyDelete
  16. jakna i torba su divne! Super ti stoji ovaj outfit :)

    ReplyDelete
  17. Pre svega divan outfit! Obozavam crno-plave kombinacije.
    I zatim, hvalaaaa divna Vanja, prvi put sam nesto dobila u zivotu.
    Me happy :)
    Veliki poz iz Banja Luke!
    Bojana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Bojana,
      raduje me sto to cujem! :)
      Cestitam!
      Neko iz Sheinside.com ce poslati mejl, ukoliko vec nisu! :)
      Sigurna sam da ces izabrati nesto lepo! :))
      Pozz,
      V.

      Delete
  18. jako mi se sviđaju naočale,viđala sam ih dosta po gradu ali tebi mi najbolje do sad stoje od onoga što sam ja vidila,zagreb je pun ovih čizama sa zakovicama pa ih pokušavam ne kupiti jer su mi ubile cure volju za njima svake 2min.jedna pored tebe prođe u istima.ove zarine su mi divne,ali evo još se odupirem :)




    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno najbolja kupovina ove sezone, neverovatno su udobne i uklapaju se uz skoro pa sve :)
      Ne odupiri se ;)

      Delete
  19. Wow, strava! Bravo, Vanjice!

    Kisses,
    Tatjana Bg

    ReplyDelete
  20. Odlicno Vanja..
    Mislim da bi se i zuti sal super uklopio..

    Veliki pozdrav

    Tanja

    ReplyDelete
  21. Odlična kombinacija. Sviđa mi se boja šala!


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. super je sve!;) a jel se farbas/satiras,koja je boja farbe u pitanju?mnogo ti je lepa kosa :)

    ReplyDelete
  23. Sjajna kombinacija, sve mi se dopada, kaput, torba, cizme... :-)

    ReplyDelete
  24. Sviđa mi se sto uvijek izgledas svjeze i kao da ne ponavljas ni jedan komad,odlicno kombiniras!

    ReplyDelete
  25. Koju si velicinu ovih farmerki uzela :)? Zanima me, jer sam ja uzela 36, ali su se previse rasteglile...

    ReplyDelete
  26. Savrseno! Kako potrefis velicinu kaputa kada narucujes preko neta? Kaput je ooodlican, ali se plasim da narucim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoje mere, nekada tako, nekada odokativnom metodom :)

      Delete
  27. bravo!
    najbolja od svih domacih blogerki.

    ReplyDelete
  28. svaka cast! savrseno!!

    ReplyDelete
  29. Love your boots!
    xoxo

    New post: http://valefashionworld.blogspot.it/2013/02/the-best-outfit-of-week-31.html

    ReplyDelete
  30. super super, meni se sve svida.. omiljena boja, super kombinirana <3

    ReplyDelete
  31. SO PRETTYY!!
    NEW POST!
    http://nabiasecret.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  32. Odlicno! :)

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/2013/02/giveaway-win-piece-of-jewelry-from.html

    ReplyDelete
  33. your bag is definitely making this outfit rock:)

    ReplyDelete
  34. E ovo si mi nekako totalno ti! :) Plavo, crno, prugice, bajkerske cizmice...sve super! I, kako i sama ooobozavam sve vrste pasmina, marama, esarpi...divim se tvojoj kolekciji :)

    ReplyDelete
  35. Imam jedno pitanje. Tvoj blog je o modi? Ja sam tražila neki o asteroidima :P :P :P

    ReplyDelete
  36. Prelepo ti stoji karmin, i nijansa esarpa je bozanstvena <3

    ReplyDelete
  37. awesome :)
    crno i plavo ...
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. odgovaraj vanjo na komentare :-) cime se bavis?

    ReplyDelete
  39. odusevljena sam kaputom i torbom
    www.bebagottel.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Jao ruz je fenomenalan, napisi nam koji je please... Inace, slatka si lo secer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Golden Rose 57! Pisala sam o njemu pre dve godine! :)
      http://fashionandstylev.blogspot.com/2011/03/hot-n-cold.html

      Delete
  41. I adore your outfit. That bag and jacket are to die for!

    Xx Natasha

    Garagegypsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. odlicna, naravno, kao i obicno! :)

    ReplyDelete
  43. Dobra kombinacija kao i obicno samo jedva cekam prolece i malo vedrije kombinacije jer su ove sve mnogo slicne jedna drugoj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da je kod svih devojaka/zena slicna situacija ... Nema mnogo mesta za bilo kakvu kreativnost kada je hladno napolju, a posto sam dva puta bila prehladjena po deset dana od januara, uvek ce prevagu da odnese toplo&udobno tokom zime ...
      A naravno da svi cekamo to prolece ;)

      Delete
  44. Jaaaoo , tako je fin outfit!!
    svidja mi se kako si salove kombinovala zajedno!!

    xx
    check out our blog and like our fb. page.
    http://vikingmode.blogspot.com
    http://facebook.com/vikingmode

    ReplyDelete
  45. Znas li koji je Stanijin modni blog?

    http://www.scandal.rs/usput-sprema-i-modni-blog-stanija-sa-prsta-pozdravlja-korejski-rat/

    ReplyDelete
  46. Ovde imas 2 marame?

    ReplyDelete
  47. Odliča kombinacija!
    Kaput je divan!

    ReplyDelete
  48. Kako "nemas sta da napises na twitteru vec 2 dana", predlazem da odgovoris na komentare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tviter je u dzepu! ;)
      Salom na stranu, imala sam dosta obaveza tokom vikenda pa nazalost nisam stigla ...

      Delete
  49. I love the bag!

    http://misselegant06.blogspot.com

    http://misselegant06.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Ovo je fenomenalno,svaka cast Vanja!

    ReplyDelete
  51. Acabo de descubrir tu blog y puedo decir que me ha encantado tu estilo!, aqui tienes una seguidora.

    Besos

    http://www.lifestylebyelebe.com/

    ReplyDelete
  52. Odlicna kombinacija a ti si preljepa :)

    http://delayhlas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Great outfit... I love the combination of black & blue...

    Have a great week!!!

    xo, Violeta

    http://www.shoegaloutintheworld.com/

    ReplyDelete
  54. Un look perfecto, yo tngo las botas y me encanta como las has combinado.
    Mil besos

    www.mydailyshowroom.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Pretty! Love those ankle boots!!!! Zara has some amazing items right now.

    ReplyDelete
  56. odlicno! kaput je bas cool i jos sa tojom plavom pashminom..love it!

    ReplyDelete
  57. Love the scarf! Tres chic!!

    xx
    STYLEMOCA

    ReplyDelete
  58. moram te pohvalit-jako mi se svida sto si pod broj jedan prirodna djevojka(umjerena sminka,prirodna kosa...)..toliko si jednostavna ali opet si pojava..i to treba znat! svaka cast curo! ;) pozdrav iz zagreba!

    ReplyDelete
  59. vanja predji se pa objavi post :) falis :***

    ReplyDelete
  60. Awesome look!! Love the coat and these boots again :)

    ReplyDelete