Saturday, July 6, 2013

Chocolate mousse with raspberries ...

                                                                                   
                                                                                         CLICK TO SEE MORE



                                                                                           ph. me


There is no better day to share with you my new favorite recipe than Saturday. You are still drunk from last night, and you need something to wake you up. And the best solution is to prepare the most delicious chocolate mousse ever! ;)
This chocolate mousse with raspberries is recipe from lovely Lorraine Pascale and you can find it HERE in English. I couldn't explain better than her in a million years! Its pretty much simple just follow her steps and you will have it on your table in less than 30 minutes!
Bon Appétit! 

                                                                           ---------------------------------------------------

Nakon duže pauze, rubrika sa receptima ponovo kreće! :)
Iako sam imala jaku želju da sve korake u pripremi ispratim i fotografijom, u jednom trenutku je postalo neizvodljivo jer je oduzimalo previše vremena. Veliki broj fotografija, njihov odabir, pravljenje kolaža, učinilo je da ova rubrika padne u neki deseti plan. Ali zbog velike ljubavi prema kuvanju i želje da i taj segment podelim sa vama, kao i vaših brojnih pitanja o tome, učinilo je ponovo "živom". :) 
Čokoladni mus sa malinama je prvi na listi, kao recept koji sam sa mamom spremala svakog vikenda proteklih mesec dana. Izvor: Lorraine Pascale.
Za svega 15-20 minuta dobićete neverovatno ukusan slatkiš, za koji verujem da ćete ga često pripremati. 
Sastojci:
2dcl slatke pavlake
3 jaja
100gr. mlečne čokolade
100gr. čokolade za kuvanje
1 kašika kristal šećera
2 kašike šećera u prahu
maline 

Priprema:
U šerpu staviti slatku pavlaku i čokoladu da se rastopi na slabijoj temperaturi ( potrebno je oko 5 minuta).
Za to vreme, umutite belanca, kada dostigne srednju čvrstinu dodajte kašiku kristal šećera, mutiti dok belanca ne postanu sjajna, potom dodati kašiku šećera u prahu, mutiti, i neposredno pre kraja dodati i drugu kašiku šećera u prahu.
U rastopljenu smesu čokolade i slatke pavlake dodati jedno po jedno žumance, umutiti ručno (mutilicom, varjačom). 
Potom dodati umućena belanca, postepeno i laganim pokretima kako bi smesa ostala vazdušasta.
Sipati u činije, ostaviti da se ohladi. 
Neposredno pre služenja, na vrh dodati maline i šećer u prahu.

Prijatno! :)

p.s. pored malina, može se dodati i drugo voće po želji naravno, ako isprobate javite! :) 

44 comments:

  1. This looks yummy!!
    JOIN US AT OUR BLOG http://futurereflectionsk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kakvo dobro jutro :)

    ReplyDelete
  3. jao jeste odlican:D obozavam Lorraine. A ako volis da eksperimentises ubaci crnu cokoladu sa mentom ( sto sam ja uradila u nedostatku obicne crne) dobije neku novu dimenziju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na predlogu :) ne volim nesto mentu ali verujem da je i tako ukusno :)

      Delete
  4. Da li belanca termicki obradis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislila si na zumanca, predpostavljam. to se i ja pitam.

      Delete
    2. za sve torte fil sa zumancima uvek skuvam na pari, ali za mus ne ... kako se zumanca dodaju u smesu koja je pre toga bila na ringli, dakle i dalje je sve toplo, cini mi se da ne postoji tolika bojazan, ali sam sigurna da ih mozete skuvati na pari, i kada se ohlade nastaviti sa receptom :)

      Delete
  5. Obozavam te :) Tako lepa devojka pa jos i talentovana za kuvanje.. Slike su divne! Samo tako nastavi :) Marija :*

    ReplyDelete
  6. Divne fotke, sve si lijepo poslozila :) Hvala na receptu, moram ga isprobati :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. izgleda savršeno i čini se ukusnim, a
    ne deluje komplikovano za spremiti :))
    probaću, hvala za predlog.
    drago mi je da si oživela rubriku,
    a slike su fantastične!!!!

    ReplyDelete
  8. nom nom nom!
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Slike su apsolutno fenomenalne! Voda mi je krenula na usta istog momenta .. :))
    Cekaju me maline u frizideru i taman si mi dala ideju kako da ih iskoristim. Cim dodjem sa posla bacam se na spremanje.
    I molim te cesce pravi ovakve postove, svaki tvoj recept do sad sam probala i odusevljena sam :) :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala draga :)) raduje me sto to cujem :) bice ih svakako! :*

      Delete
  10. Draga Vanja hvala na receptu. Da javim da sam probala da napravim,iiii jedno pitanje slatku pavlaku kuvas do tacke kljucanja ili samo dok se cokolada ne istopi? Ja sam samo istopila,i posle na kraju oko belanaca sve je super izgledalo ali kada sam za sat vremena izvadila iz frizidera totalno se pretvorilo U bljuzgu.. Onda sam sve to prokuvala i dodala jos jednu slatku pavlaku i sada i sada njam njam dodajem kalorije . Hvala puuno jos jednom..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu! :) sto se tvog pitanja tice, ne dodje do tacke kljucanja, samo se rastopi na nekoj blazoj temperaturi, mi do sada nismo imali slicnu situaciju a pravili smo vise puta, mozda zavisi i od pavlake, nisam pametna :) ali ako ti je tako bolje, koja je to kuvarica a da nije dodala bar nesto svoje ;)
      Hvala na komentaru :)) drago mi je sto si probala!

      Delete
  11. *.* wow!
    Hocemo jos rubrika sa receptima :), jer zaista ima sta da se nauci i vidi od tako talentovane devojke :).

    ReplyDelete
  12. Super post! Sigurno ću isprobati recept! ;) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. omg this looks so good. definitely will be tryig this out


    Askiaabdull.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. vanja da li ti se svidja ova kombinacija http://chicisimo.com/outfit/textures-mix/ ?konkretno mislim na suknju i cipele!puno mi znaci tvoje misljenje,unapred hvala1

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne mogu da udjem na link, ako budes videla komentar, mozes mi ostaviti opet, vrlo rado cu pogledati :)

      Delete
  15. Aaah! Looks so yummy, gotta try this one out.

    *runs to the kitchen*
    -Ru
    Glitter & Blush

    ReplyDelete
  16. Ova izgleda bas yummi!
    http://thedreamofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Morala sam odmah probati tvoj recept i to duplu meru :).

    Odusevljena!

    ReplyDelete
  18. yummy, yummy, yummy!!

    http://goldnfiber.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ja ne smem da konzumiram ziva jaja leti...nikako! Ne preporucujem deserte sa jajima koja se ne peku za koru ili kuvaju u filu!!
    ovaj desert moze da se napravi i bez jaja, a slatkom pavlakom, secerom i cokoladom..i bice podjednako dobar!

    ReplyDelete
  20. Vanja, sta mislis da napravis neki "work-outfit" post?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na primer neki od ovih starih, sigurno mogu posluziti :)
      http://fashionandstylev.blogspot.com/2013/07/floral.html
      http://fashionandstylev.blogspot.com/2013/07/floral.html
      http://fashionandstylev.blogspot.com/2013/06/turn-up-music.html
      http://fashionandstylev.blogspot.com/2013/06/pardon-my-french.html

      Delete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. http://www.aliexpress.com/store/product/2013-New-fashion-womens-sexy-sequined-stud-collar-blouse-shirt-vintage-sleeveless-blouse-elegant-casual-brand/913072_858019166.html

    :))

    nadam se da ce uskoro novi post :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel ovo zaista bluza kao tvoja ili su samo uzeli sliku?

      Delete
    2. Slican model, ali nije :) cini mi se prema etiketi da je ovo kao neka Zara :)

      Delete
  23. one of my favorite fruit is raspberry!

    ReplyDelete
  24. Yummy.. i love it!


    http://yingsaranholic.blogspot.com/

    ReplyDelete