Wednesday, September 11, 2013

Black&floral ...

                                                                                    CLICK TO SEE MORE


                                                                                          boots: zara,
                                                                                          dress: thanks to Sheinside (here),
                                                                                          cardigan: zara,
                                                                                          bag: mona,
                                                                                          sunglasses: raen,
                                                                                          watch: michael kors,
                                                                                          ph. Maja


When I got this dress I immediately knew how to wear it! Mixing edgy and feminine is one of my favorite ways to dress up so I decided to pair this gorgeous floral beauty with leather ankle boots and oversized cardigan (which I got thanks to my colleagues for my last day at work :))!
Do you like it?



57 comments:

  1. odlično,odlično,odlično..čizme, haljina, a tek kosa - besprijekornaa!

    ReplyDelete
  2. tvoj stil je perfektan!

    ReplyDelete
  3. Da, zaista perfektno, tako jednosatvno, a tako lijepo..

    ReplyDelete
  4. My last day at work :O, hoces reci da tebe neko ne bi sa takvim kvalitetima zadrzao :)?
    Odlicno sve, ali ta tvoja kosa *_*. Kardigan mi je prelep, i preko potreban,
    je li se odlucis za veci ili ipak uzmes u svojoj velicini?
    hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. možda to znači redovniji postovi :)

      Delete
    2. Odluka je bila moja! :) Nadam se da predstoji jos nesto bolje! :)
      Hvala na lepim recima :)
      Sto se kardigana tice, ovaj model postoji u S i M velicini, ja sam uzela veci, cesce se odlucujem za nesto sire i komotnije :)

      p.s. znaci da ce biti redovniji postovi ;)

      Delete
  5. Ma <3 ...
    A u potrazi za bordo lakom, koji je?

    ReplyDelete
  6. Dobra kombinacija, lep dezen haljine, sve je lepo ali moje misljenje da ovo tebi ne stoji, predugacka je haljina za tvoju visinu i sitnu gradju, cak su i cizmice preglomazne na tvoju gradju. Nema ljutnje, kombinacija jeste lepa i zanimljiva ali tebi ne lezi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao da sam ja pisala.Dužina haljine i čizmice vizuelno skraćuju noge,tako da je ova kombinacija za devojke oko 180cm.Sve je lepo zamišljeno,ali sako isto ima ''čudnu'' dužinu uz sve ovo.Za tebe su ili preduge haljine ili iznad kolena.

      Delete
    2. Naravno da nema ljutnje :) Meni se i sa svim tim navedenim cinjenicama i dalje dopada, cini mi se da ne skracuje, narocito uzivo nema tog efekta :) Ali hvala na komentaru!

      Delete
  7. Sve mi se sviđa, super ti stoji.
    Kada si kupila čizme?

    ReplyDelete
  8. Great outfit and I love the way you styled the dress!

    Chris x

    www.chrissabella.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ajme kako si bijelaa :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. odoh da se namalam ;)
      prirodna boja tena, bez solarijuma i suncanja ove godine :)

      Delete
  10. Ne postas cesto, ali zato kad postavis novi outfit post... Stvarno je vrijedan cekanja :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. fantasticno
    http://crazyfashionbymj.blogspot.com/2013/09/lace-shorts.html

    ReplyDelete
  12. Kosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

    ReplyDelete
  13. ma bravo Vanja, retko ko bi se usudio da napravi ovakav spoj! odlicno je! samo napred!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe :) nije nikakva hrabrost, samo igranje i uzivanje! :)

      Delete
  14. predivna si!
    theprovincefashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. nice outfit... I love the sweater.x

    http://www.myclayexperience.com/

    ReplyDelete
  16. Hey,
    sweet pictures and an amazing dress! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  17. Ove Zarine cizme su strava! Pun pogodak! :D
    xx
    fasionworldbymoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Kosa ti je divna:) Mislim da su čizme previše "grube" u odnosu na ostatak kombinacije. Džemper mi se posebno sviđa:) mada ga ne bih nosila uz ovakvo haljinče.

    ReplyDelete
  19. prekrasan svaki komad zasebno, da je haljinica barem malo kraća mnogo bi bolje stajalo :)
    pravo si lijepa!

    ReplyDelete
  20. pretty dress and boots :)almikofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. loving this look! great post!

    cheers,
    http://www.abstractorganza.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. what a beautiful dress!love it
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  23. Kosa prelepa, naocale divne!
    Cini mi se da te je "progutala" haljina.
    Odavno nisam vidjela ruznije gleznjerice.

    pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Verujem da ne bi bile svaciji izbor, ali meni se zaista dopadaju u suprotnom ih ne bi rado nosila :)

      Delete
  24. Diiiiiiiiiiivno!Macka!

    ReplyDelete
  25. ne znam zashto se i dalje smatrash blogerkom kada postujesh jednom-dvaput mesechno... jelena karakash te je povezala sa pravim ljudima pa si uradila dve-tri kampanje, i to je zaista pohvalno, ali chemu zapushtanje osnove, a to je tvoj blog? razumem da si bila na poslu, i svakako je poziv i ono od chega se izdrzavamo prioritet, ali bezveze je pojavljivati se svugde kao modna blogerka i nazivati se tako zarad povremenih koristi, a blogu se posvecivati tako retko. tuzno je shto kod nas devojke sa najmanje stila postuju najcheshce, a one koje imaju neki ukus postuju jednom u milion godina, i onda su najposecenije one koje prosto cheshce postuju, a vi druge se javite samo da promovishete kampanju ili da uslikate post jednom u mesec dana. mozete slikati i neshto shto nosite na dnevnoj bazi, pa chekaj ako si modna blogerka i zaljubljenik u modu, sumnjam da se u 15 dana izmedju dva posta ruzno oblachish ili da nosish samo trenerke.. pa shta i ako je jednostavniji outft, slikaj i to, i to je ok, a posebno ako idesh na posao, na kafu sa drugaricama, sigurna sam kakav god da je da se za njega obuchesh lepo, i to bi takodje bila inspiracija i drugim devojkama - samo ponesi aparat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volela bih da si ostavila svoje ime u potpisu, pa da mogu i licnije da ti se obratim. U svakom slucaju, draga, zao mi je sto imas takvo misljenje, posto se ono dosta razlikuje od realnog stanja. Zaista ti se zahvaljujem na vremenu koje si izdvojila da napises ovaj poduzi komentar, pokusacu da te razuverim bez zelje da se pravdam, jer to svakako ne zelim, samo cu izneti par cinjenica. Sa desne strane bloga, nalazi se arhiva i tacan broj postova za svaki mesec, gledano unazad brojke su 7, 7, 12, 10 sto smatram i vise nego dovoljnim za nekoga ko je radio full time posao. Narocito kada se sagleda i ta strana da je rad cesto trajao mnogo duze od 8 sati i da sam kuci dolazila u periodu izmedju 7,8 uvece a ponekad i kasnije. Od kuce nastavljala da radim jos par privatnih stvari a svo slobodno vreme koristila za blog. Vikendom se fotografisala, spremala unapred postove i cekala radne dane i dolazak kuci s posla kako bih post objavila. Svako ko je probao da bloguje, sa sigurnoscu tvrdim da je video kako to nije ni malo laka stvar ukoliko zelis da ga vodis na pravi nacin. Na pice sa drugaricama sam zelela da odem rasterecena, i odmorim se, a ne jos i da mislim o fotografijama, niti njih time opterecujem. Osobe koje vole da prate ono sto radim, cine to i putem instagrama, gde sam skoro svakodnevno delila svoje fotografije, i upravo te obicne outfite za posao.
      Sto se Jelene i mene tice, sve sto smo do sada dobile kao projekat, bilo je nasim zaslugama, zahvaljujuci svemu sto smo pre toga radile kao i poverenju ljudi koji su nam ukazali tu cast i poverili nam svoje projekte. Kao blogerka se ne pojavljujem zarad povremene koristi, ona me ne zanima, a blogu sam itekako posvecena.
      Jos jednom ti se zahvaljujem na izdvojenom vremenu za komentar, i ponavljam da mi je zao sto tako mislis.
      Veliki pozdrav,
      Vanja

      Delete
    2. Citam i ne verujem, Vanja svaka cast na odgovoru! Nikada mi nece biti jasno zasto neki ljudi sebi daju za pravo da govore ovakve stvari! A kombinacije ti je super, nije nesto sto bih ja nosila, ali mi se na tebi i takve stvari dopadnu!
      Veliki pozdrav, Ana

      Delete
    3. pa ne kapiraju da se ovde od bloga ne živi

      Delete
  26. Fantasticno!!! Izuzetno mi se svidja!!!' :***





    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://m.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ReplyDelete
  27. Awesome, love it!! specially love the shoes :)

    ReplyDelete
  28. Meni se samo ne svidjaju cizmice, sve ostalo 5+ :)
    i da, zadnji dan na poslu?? :o waaaat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      A sto se posla tice, moja je odluka bila, verujem da dolazi jos nesto bolje :) Hvala jos jednom!

      Delete
  29. Mislim da bi puno bolje isle one isabel marant cizmice na ovaj combo. Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se cini da bi one bas one doprinele nekom cudnom izgledu figure zbog nacina na koji su secene napred i visine pete :) njih najvise volim uz uske farmerke ili kratke haljine/suknje/sorceve da nosim a i vidim na drugima :) hvala na komentaru!

      Delete
    2. nice dress!
      http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/09/tartan-style.html

      Delete
  30. nice outfit, looking pretty!

    ReplyDelete
  31. Cao Vanja,
    ako nije problem da mi napises koji je broj ove haljine? Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da nije, uzela sam M ali se ispostavilo da je bas veca :)

      Delete