Tuesday, October 8, 2013

Week(s) through Instagram 11 ...

                                                                                                CLICK TO SEE MORE








 My last couple weeks  through the instagram looked like this:
1. collage - Fresh flowers; Cupcake book from dear Nina and Basta; floral bomber jacket thanks to Sheinside; Koffein -lovely coffee shop in Belgrade; details from my new work; one of my favorite buildings in Belgrade.
2nd and 3rd photo - one of the looks in September;
4. With my beloved Jelena Karakas at Ariel  Super woman event;
5.  Breakfast at Koffein with miss Jelena, the best chocolate croissant;
6.  Wearing INES atelier dress and earrings for Gloria red carpet party at hotel Metropol in Belgrade;
7. Sunday flowers;
8. Weekend travel essentials: Phone, Duracell usb charger and headsets 
9. collage - trying Isabel Marant coat; weekend treats; details from the outfit; working weekend with Jelena; total black look in September; relaxing day at home.
If  you wanna see more photos, check out my profile on the instagram http://instagram.com/vanjaam# or on the Pinterest board Here.
How do you spend your time? :)

35 comments:

  1. Ovo iz Metropola je divno, sta si obula uz tu kombinaciju? :)

    ReplyDelete
  2. obozavam tvoj i Jelenin instagram, uzivanje je pratiti vas!

    ReplyDelete
  3. Odličan post!!! Fotografije su prelepe! :))) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ovaj kroasančić mi nije bio potreban u 2 noću :) Inače, slike su božanstvene, kao i uvek.

    ReplyDelete
  5. DOVNE SLIKE-ZAISTA ! <3




    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ReplyDelete
  6. Odakle je sivi kaput?prelep je

    ReplyDelete
  7. Vanja da li si zadovoljna kvalitetom Sheinside sivog duksa sa kristalima na ramenu i jel regular size?Htela sam da narucim taj i ovaj http://www.romwe.com/navy-grey-pullover-p-50782:d87a635966d9b5e0c1c438c51aa0edcd.html pa se bojim da ne pogresim velicinu.Visoka sam 172cm.Videla sam u komentarima da velicine ne odgovaraju uvek merama koje oni napisu pa zato pitam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E jesam, jesam, sto se kvaliteta tice isti je kao u Zari sto je bio, ali su velicine manje uglavnom za sve gornje delove na tim sajtovima. Ja sam uzela M ovaj: http://www.sheinside.com/Light-Grey-Long-Sleeve-Rhinestone-Pullover-Sweatshirt-p-107477-cat-1773.html i vidim da imaju samo S i M. Ima i ova slicica kako nekoj devojci stoji:
      http://www.sheinside.com/Light-Grey-Sweatshirt-photo-13350.html
      Sto se ovog Romwe tice, on nema ogranicenja na ramenima, vidim da su spusteni savovi, tako da ti tu sigurno nece biti mali, jedino da ne ispadne kratak u pogresnoj velicini. :)
      Nisam bas od neke pomoci na kraju :)

      Delete
    2. Naravno da jesi,puno si mi pomogla!Hvala ti puno lepa!p.s.Sesta slika obara s nogu!

      Delete
  8. molim te, mozes li da mi ostavis link ka postu o lepim notesima koje koristis, hocu da kupim drugarici, ali ne mogu da ga iskopam..hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, ne mogu ni ja da se setim koji je to post, nisam sigurna da je bio ceo kao takav, mozda se provukla slicica nekog notesa u okviru posta. Uglavnom sve slatke blokcice u poslednje vreme sam uzela u Vulkanu.
      Mozda mislis na jedan sa Jelenom gde je bio neki Keep calm notes, ali je taj uzela u Njujorku ako se ne varam.
      http://fashionandstylev.blogspot.com/2011/11/lazy-wednesday.html
      Ili si mozda videla kod Mali Iv, Jelene il na necijem instagramu, znam da su ti slatki notesi prosli kroz neku mrezu :) ne mogu se ni ja sad setiti ...

      Delete
    2. damn....njihove sam gledala zbog pribora za ispijanje caja, a sa tvog se secam nekih notesa...hvala u svakom slucaju

      Delete
  9. Zanima me odakle je kosulja ispod onog Isabelinog kaputa? :) Hvala ;)

    ReplyDelete
  10. sun and flowers, assisted with coffee liquid, create a flow of energy.....creativity enters the culmination

    ReplyDelete
  11. Vanjice, isla sam da kupim hm puder nakon tvojih preporuka za njega. Ja sam svetle puti, medjutim nijansa 52 mi se cini previse roze, a 53 previse zuto. Pa me zanima kako si ti zadovoljna 52 nijansom, da li sebi budes previse bleda? Ili mozda rozikasta? Nisam probala na licu, vec na ruci, zato me zanima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A da ih zamolis da ti u neku posudicu (koju doneses od kuce) stave dve tri nijanse kako bi isprobala kod kuce? Ili na licu mesta, probaj pa obrisi cini mi se da svi imaju vlazne maramice tako da ne brines ako bude pogresna nijansa :)
      Ja sam do proleca otprilike, koristila 52 i bila mi je odlicna, a onda sam presla na 54, sto se broja 53 tice, u pravu si, mnogo vuce na zuto, zato je nisam ni razmatrala uopste :) Ako imas neki slican ten mom, onda ce ti sigurno ovi brojevi odgovorati :) 52 je dakle svetliji, nije mi isao na roze, jos kad dodem puder u prahu, rumenilo bio je super, ali sam ipak sada zadovoljnija 54-om koji je tamnija nijansa. Ako bude pretamno za zimu, sigurno cu se vratiti broju 52 :)
      Eto, nadam se da sam pomogla :)

      Delete
    2. Hvala ti puuuno, puuuno, puuuno! :))) Divna si! :) Ali, to sa posudicama nema sanse, jednom sam pokusala i mislim da bih bolje prosla da sam im trazila bubreg da mi daju... :)

      Delete
  12. Kaput sivi,gde je kupljen i koliko kosta?Moze bolje objasnjenje,jer sam iz Novog Sada...Ti si kao i uvek nezna i prelepa :) Jovana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, hej Jovana :) Kaput jos uvek nisam uzela, razmisljam :) Nalazi se u radnji http://www.latelierbelgrade.com/ , adresa je Kralja Petra 67 a cena je nesto veca, posalji mi slobodno mejl pa cu ti napisati ili mozes kontaktirati i radnju i upitati!:)
      Hvala na lepim recima! :)
      Pozdrav,
      V.

      Delete
  13. Caos, imam pitanje za Vanju , ali i ostale devojke..
    Da li ste narucivale sa sajta Sheinside, i koliko su vam ispadali dodatni troskovi, carina, itd..
    Narucila bih, jednu ili dve stvarcice..
    Vidim da imaju stvari kao u Zari, da li znate sto se tice velicina, ako nosim s, da uzimam s?

    Veliki pozdrav

    Hvala svima unapred

    Tanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Tanja, evo mog odgovora :)
      Do sada nisam nista samostalno porucivala, vec dobijala na poklon kako i navodim u postovima :) Sto se carine tice, tu izgleda da nema pravila, mislim da se ona redje placa, a mozda se dogodi neki sitniji iznos za postarinu ili pregled posiljke sto je ispod hiljadu dinara ako se ne varam.
      Uglavnom, moj savet bi bio da narucis kao sto si i planirala jednu ili dve stvarcice, i vidis kako ces proci. Preko koje kurirske sluzbe ce ti poslati i da li ces imati dodatne troskove, ali ako su mali iznosi, ne bi trebalo, mada ponavljam, sa nasom carinom i postom nikad ne znas na cemu si.
      Sto se velicina tice, ja generalno nosim veci broj za majice, kosulje dok kapute i sakoe biram uze i manje velicine. Na sajtu za svaki artikal postoje mere, pa probaj i tako da vidis koja bi ti velicina najvise odgovarala. Iz mog iskustva, kosulje su im na primer uvek manje nego sto realno ta velicina izgleda, dok su krupnije stvari, sakoi i kaputi bili kako treba.
      Eto, ako jos neko zna, moze da doda svoje iskustvo :)
      Nadam se da sam bar malo pomogla! :)
      Veliki pozdrav,
      V.

      Delete
    2. Vanja hvala puno.
      Merkam jedan sako..hihi

      Pozdrav

      Delete