Monday, December 16, 2013

Sneakers ...

                                                                                              CLICK TO SEE MORE




                                                                                                 sneakers: converse,
                                                                                                 jeans: zara,
                                                                                                 sweatshirt: terranova,
                                                                                                 jacket: zara,
                                                                                                 scarf: h&m,
                                                                                                 beanie: c&a,
                                                                                                 bag: dkny,
                                                                                                 watch: michael kors,
                                                                                                 bracelet: morellato,
                                                                                                 ph. Masa


Hot chocolate with lots of whipped cream and chunky scarf is everything that you need during this gloomy weather. ;)
Hope you will like the look!



68 comments:

  1. casual but stylish.

    http://www.myclayexperience.com/

    ReplyDelete
  2. Mislim da bi bilo potpuno prikladno i logično da se ja javim i kažem kako je ovo savršeno! :D Hehe, ne mogu da se odlučim da li si mi više cutiepie kao dama sa uvijenom kosom ili ovako rockerka. :*

    ReplyDelete
  3. Wow! Vanja, ovo je divno, a osmeh ti je najbolji "modni"dodatak!

    http://www.ladiesstreet.rs/

    ReplyDelete
  4. uf, ovo mi je jako slatko. na prvo pogled je jednostavno ali kad se zagledas, i zanimljivo. inace, druga si osoba kad stavis malo karmina, zivne ti celo lice.
    inace, mislim da cu da ukradem ovu ideju za kombinaciju. + ljubav za sal. :) (sad cu i ja kao oni komentatori sto bombarduju na sve strane sa: cena???) mene zanima da li si ga skoro kupila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, hvala puno :)))
      sal je od prosle zime, dobila sam ga na poklon :)

      Delete
  5. Apsolutno prekrasan outfit za svaki dan! Sve mi se jako svidja a pogotovo torba i sal :)

    https://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Meni je ovo mnogo slatka kombinacija, samo za neki oktobar. Ja ovih dana ne izlazim bez dvoje helanke, debelih cizama I zimske jakne.:) Brrr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja, osim kada znam da cu ici kolima i da setnja napolju nece dugo trajati :)) Hvala :)

      Delete
  7. Je l' si sal skoro kupila? Mnogo je lep. :)

    ReplyDelete
  8. Odusevljena sam tvojim stilom, samo bih volela kada bi cesce objavljivala postove....uvek sam nestrpljiva za novi! <3

    ReplyDelete
  9. Jaoo koliko je ovo lepo, kombinacija, slike, ma sve. Ja bas uzivam na tvom blogu :).

    ReplyDelete
  10. Pa divno Vanja!

    http://funstuffcafe.com/

    ReplyDelete
  11. I love your hat! The color of the sneakers makes this look so unique

    
With A City Dream


    ReplyDelete
  12. prelepa kombinacija

    ReplyDelete
  13. Divnoooo! Prelep opušteni outfit! Torba je odlična! :) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/2013/12/christmas-decoration.html

    ReplyDelete
  14. Savrsena kombinacija za svaki dan, jako stylish!

    ReplyDelete
  15. Uvek si odlična. Svaka čast na frizuri, detaljima, to što jednu stvar kombinuješ nekoliko puta, pristupačnoj garderobi...i što ne preteruješ sa brojem slika. :)

    ReplyDelete
  16. Preslatko! Obozavam tvoj stil!

    ReplyDelete
  17. prelepice jedna! divna kombinacija! =)))

    ReplyDelete
  18. Divna si..Uvek se obradujem novom postu,sa zeljom da objavljujes cesce .. Zelim ti savrsen decembarrrrr :)

    ReplyDelete
  19. Ma ti si savrsenstvo <3 ... Hocu tvoj ormar :)!!!

    ReplyDelete
  20. Hello, ti si nesto najlepse sto sam videla :). Zanima me duks, nisam ga videla, jel moze link? I koji je karmin? Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ucinilo ti se! ;) Hvalaa :))
      Cini mi se da je to ovaj, bilo ih je u vise boja i cena je bila negde ispod hiljadu dinara:
      http://www.terranovastyle.com/shop/en/ita/woman/sweatshirts-20720--1/-sab0010455001--1

      Delete
    2. Naknadna pamet :) sad videh da sam propustila pitanje o karminu :) Prvo sam stavila Golden Rose 120 pa preko onaj cuveni pink 57 :)

      Delete
  21. super! kada si kupila ovu jaknu? na zarinom sajtu nema ovog modela, ima neke druge dve koje mi se manje dopadaju. hvala, pozdrav:)
    sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pre par meseci, ali spada u kolekciju za ovu sezonu :) Dugo sam je nakon toga vidjala u radnji, pa ih obavezno pitaj na kasi za model, mozda su je premestili ili povukli u magacin na kratko :) Pozdrav!

      Delete
  22. Slike su prelepeee..
    Red je da neko pohvali i fotografa:)))

    Samo modela hvalite:))))

    Pozdrav

    Tanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, prenecu pohvale! :) Bice joj drago :) Hvala draga Tanja!

      Delete
  23. Zanima me da li je kapa od ove godine,ne mogu je nikako naci u trgovinama. Hvala :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, jeste :) Bila je i u nekoj roze nijansi, divna, nezna :)

      Delete
  24. Super kombinacija, da ne kazem savrsena! :) Mnogo mi se svidja boja starki, da li si ih kupila skoro i gde?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mila :) Patike su od letos, sestra ih je kupila a ja "ukrala"! :) Cini mi se u Delti ali me ne drzi za rec :) Mislim da one spadaju u njihovu redovnu kolekciju i da ih ima svake sezone pa pogledaj :)

      Delete
  25. jebote koliko dobro izgledas! omasila si zemlju za zivot! france, here she comes!

    ReplyDelete
  26. Draga Vanja, ovo je prosto savrseno!
    Imam jedno pitanje za tebe: Da li imas problem sa zumiranjem Canon objektiva? Cula sam da slike mogu ispasti mutne, odnosno da ne zumira uvek ono sto mi zelimo, odnosno da mu je to najveca mana.
    Pozdrav! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :)
      Sto se tvog pitanja tice, ne mogu ti puno pomoci jer je moj objektiv fiksni a na njima ne postoji zoom. :) Onaj manji Canon G12, koristim i dalje, sa njime se moze zumirati ali kako on nije SLR aparat, sa sto vecim zumiranjem kvalitet slike se pogorsava sto je donekle i logicno. Do sada nisam cula da oni koji koriste Canon imaju takav problem, pa nemoj to da te plasi. Cini mi se da je najvaznije da znas u koje svrhe bi koristila aparat i naravno kada odredis budzet, u skladu sa tim i pronadjes onaj koji je pravi za tebe. :) Procitas malo forume, malo Youtube kritike, pregledas slike napravljene njime na Flickr.u na primer, izgnjavis malo prodavca i odlucis na kraju :)) Nemoj pozurivati to ti je moj savet :)
      Puno pozdrava,
      V.

      Delete
  27. Savrseno!
    Obozavam tvoje fotografije i blog :)

    ReplyDelete
  28. Cool outfit skroz ! :-)
    xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ReplyDelete