Saturday, April 26, 2014

Spring favorites

                                                                                              CLICK TO SEE MORE




                                                                                                   ph. me


In last couple weeks I ended up with three not the same at all tops from Mango.
After I bought the white one and wore it few days in a row, I immediately knew that it's perfect time to grab in gray color too. And then I realized that they made one more version of it, with more ruffles, so I needed to take her with me.
Now, I have similar not the same  tops and they became my favorites for spring. In the next post you will see why!

Please, tell me that you are doing the same thing when you are obsessed with some item or it's just me?!


26 comments:

  1. vanja pliz cesce stavljaj stvari koje si kupila ili bi htela da imas iz manga, zare, hm-a... tj brendova koji su i ovde dostupni. meni bas fale takvi postovi, ranije je u elle-u bila rubrika koju je pisala karakas o savetima za kupovinu iz ovih radni i meni je bila jedna od omiljenih. Ili utici na jelenu da vrati tu rubriku :) jedva cekam sutrasnji post, odlicni su ovi topovi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saglasna, nekako si to znala ubosti,ono pravu, npr. New Yorker gdje li si iznalazila tako nesto,onda nam das ideju?
      Veliki pozdrav ;)

      Delete
    2. to bi bila (barem) tri glasa za ovo, obožavam tvoj ukus i kad izdvojiš nešto iz mase i vidim ga u totalno novom svetlu

      Delete
    3. Da,daaa :) potpis!

      Delete
    4. I ja sam za :) Takvi postovi su super, a nadam se da ti ne oduzmu mnogo vremena :) Sonja

      Delete
    5. I ja bih bas zelela to..imas besprekoran ukus.obozavam kako kombinujes stvari.<3

      Delete
    6. Takodjeeeeee!Bas mi bude zao kad vidim da je nesto iz stare kolekcije,tj. toliko stvari mi se svidi tek kada ih vidim na tebi,a ja ih sama ne primetim.

      Delete
    7. Da se javim ja kao prvi anonymous :) drago mi je da se devojke slazu sa mnom i nadam se da ce ovoliko komentara naterati vanju da nam ispuni zelju :) pozdrav Sanja S.

      Delete
    8. Pa to bi bilo divno ,mozes da izbacis post nedeljno ili mesecno sta si sve kupila u tom periodu..plizzz

      Delete
    9. Evo zapisala sve glasove u svesci! ;) :))
      Nisam znala da vam se toliko dopadaju ovakvi postovi, potrudicu se da ih bude cesce! :)
      Jelena i ja izdvajamo za Usce blog favorite, pa imate nesto slicno i tamo, recimo:
      http://blog.usceshoppingcenter.com/ponovo-radi-bioskop/
      http://blog.usceshoppingcenter.com/uscesc-prolecna-shopping-lista/
      i verovatno moj omiljeni do sada:
      http://blog.usceshoppingcenter.com/vikend-putovanje/

      Sto se rubrike u Elle-u tice, prenela sam, a ti Sanja im svakako mozes pisati i dati predlog da se ponovo uvede nesto slicno! :)

      Hvala jos jednom devojke na komentarima! :)

      Delete
  2. Very nice!

    http://www.littlefloraldress.com/

    Pls follow back my blog

    http://www.bloglovin.com/blog/11895513

    <3
    X

    ReplyDelete
  3. Mango ove godine dobro kopira Isabel, a zašto i ne!

    Nisi sama ... kad nađem što mi se sviđa I dobro mi stoji kupujem u bjeli, sivi ili crni varianti ;)

    xx, Jelena

    ReplyDelete
  4. Predivno! Mango je zapravo napravio pristupacnu verziju Isabel Marant topica. I ja sam ih spazila i planiram uskoro da ih pazarim :)) A ima i divnih haljina i suknji, u slicnom fazonu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve na IM u Mangu je meni prekrasno...

      Vanja samo nastavi, što bi ili što si kupila!

      Inspiriraj nas i dalje <3

      xx, Jelena

      Delete
    2. Daa, ima bas dosta lepih stvari ove sezone, cini mi se da sam im postala naklonjenija a Zara je pala u drugi plan, nekoliko stvari mi se pocepalo u proteklih par meseci pa ih za sada izbegavam :)

      Delete
  5. Vanjac, primecujem da si iste majice uzela u istoj velicini, a ovu trecu za br.vecu pa me zanima da li je ona manji model ili..?
    Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dvoumila sam se bas dugo i na kraju prelomila da ta bude M, nesto su mi karneri na njoj bili lepsi :)
      Bas sam je uporedila sa ovom S, nisu iste, za nijansu je malo veca, otprilike po 1cm sa obe strane ispod pazuha :)

      Delete
  6. Love the Black one!! Kisses dear!
    http://www.elistyleblog.com/blog/2014/4/27/bw

    ReplyDelete
  7. Absolutely the same with me, even worse - I tend to splash un-modest amounts on wardrobe "updates" that are basically the same (e.g. jeans, shirts) items with small variations.

    ReplyDelete
  8. Da, da i ja to radim sa majicama, džemperima, ali najviše sa obućom... ;-)

    ReplyDelete
  9. Love these shirts. They are gorgeous! :)

    ReplyDelete