Wednesday, November 10, 2010

Delivery S/S 011 , Alexandar Nikolich








                                                                  Photographer: Leyla 

 
After the whole week of fashion shows, we have one more to attend!!! Famous designer Alexandar Nikolich presented his S/S 011 collection, on the roof of our old shopping mall! It was fine, with great fabrics and models, my favorite was one pink pants and you can see them on Leyla's blog!

Ne volim da ponavljam stvari koje je neko već rekao , tako da pravac kod  Jelene na blog kako biste saznali sve  zanimljive podatke koje je ona pronašla! :)
Materijali su bili odlični , preovlađivala je  svila u beloj , srebrnoj i pink boji. A najviše su mi se dopale pink patalone,  pojas i narukvice!!!Interesantne haljine i muške pantalone, sve u svemu jedno fino provedeno veče sa dosta vetra! :) Inače je prostor  odličan. tako da sam saglasna da se više koristi ubuduće ( krov Robne kuće Zemun) !
Moram da se zahvalim Marini i Anji, kao i njihovom drugu Saletu zbog dobijenih karata! :) Ah...naravno i divnoj Leyli koja je sve slikala i srdačno mi ustupila ove fotografije!Mene na slikama nema, bojkotujem sve aparate dok ne dobijem svoj, a onda teško onome ko krene negde sa mnom! :)
Sa nama je bila i naša druga draga blogerka Jelena, i evo obećavam vam da će biti  uskoro nekih zajedničkih slika!:)

6 comments:

  1. hahah izbegavam uspeshno ::))
    sad sam neshto besna na zivot. ali uskoro i ja kuckam alex post

    ReplyDelete
  2. podhitno outfit postovi, i bloggers meeting! :) cekamo i tvoje utiske, znas samo sta je moje sa revije,tako da to ne diraj, hahahahah! :) cmoook

    ReplyDelete
  3. wonderful collection and pics!!
    Thank you dear for your comment!
    kisses for you girl ;)

    ReplyDelete
  4. Nema na cemuuuuuu, uslozno fotkam povoljno. :D
    Svi se slazemo da je prostor super tako da ocekujem poziv na isto mesto uskoro :P

    ReplyDelete
  5. your welcome C&C :)
    Jecka hvalaaa ti punooo na ovome! :)
    Bilo je super stvarcica Marta! :)ee da sam tad imala aparat slike bi bile jos bolje!!!eh, eh...

    ReplyDelete