Thursday, November 11, 2010

Everything starts now!!!!






                                                                     Photographer: me :)
It's finally here!!!!Yaaaaay!!!I got my new camera today!!!Me and my G.would never be apart from now!! I bought Canon G12 , im so happy!!!And those are my first test shoots!!!I wanted to share one more thing with you, my gorgeous friend Olja send me those beautiful gifts from H&M, and im so thankful to her!!!Love you my girl!!!!!You are the  best!!!Mwuaaaaah
Ne znam da li se vidi promena ili ne u slikama, ali ja sam presrećna, ne mogu ni da vam opišem koliko!Svi moji najbliži znaju koliko sam kukala i želela novi aparat, i na krajuuuu, evooo ga!!! Jeeeeeee!!!Od danas se neću odvajati od njega!!!Divan je, savršen!!!!A ovo je tek početak!!!Evo sama sebi želim hiljade i hiljade dobrih slika sa njim! :)
E sad, ono što sam čuvala kao tajnu, jesu upravo poklončići koje mi je moja draga Olja poslala!Čekala sam da stigne G.pa da ih lepo uslikam!Neverovatno me je obradovala ovim nakitom, ne mogu ništa da izdvojim, sve mi se sviđaaa!!! :) Hvalaaaaa!!!!
Nadam se da će vam se dopasti moj novi nakit, i sličice, ovo je tek početak!!!Obećavam da ću biti sve bolja i bolja!!:)

27 comments:

  1. yaaaaaayyyy!!! cannot tell you how happy I am for you, doll! now you can work your magic on everything with this camera! and btw, me and my Mr. Nikon are also together all the time :D

    ReplyDelete
  2. jupi sa srecom da shkljocash!
    crna narukvica&prsten/grad su mi favoriti
    divna ti je olja drugarica :)

    ReplyDelete
  3. Thank you sweetie! :) mwuaaaaaaah
    Oljaa? najbolja!!! :) prsten grad je apsolutni hit!!!! kako cu jeco tebe da skljocnem prvom prilikom.... :) hehe, cmoook i za tebe!!!

    ReplyDelete
  4. i'm gonna go tell Guiditta you bought a new camera!!! she wants a new one too!!!
    As for you have fun!!!

    ReplyDelete
  5. oH I know that she wants it!!! hope that she will get it soon!!!
    thank you James!!!

    ReplyDelete
  6. Divna vest!!!!!! Naravno želim ti mnogo, mnogo dobrih fotki u šta ne sumnjam :)

    ReplyDelete
  7. Stvarno te lijepo obradovala! I meni se sve sviđa! :)) Ajde, drago mi je da imaš novi fotić, makar se ja ne mogu požaliti da su ti prijašnje fotografije bile loše...:)) Sad samo klikaj! :)) Pusa!!

    ReplyDelete
  8. divan je nakit, skoro kao Olja... Svratno je srce... :)
    I cestitam na aparatuuuu... jeij... :*

    ReplyDelete
  9. Imas bad dobru drugaricu :)
    sve je lepo :) poslednji je ipak njabolji :)

    ReplyDelete
  10. krasan nakit a čini mi se i kamera draga!

    ReplyDelete
  11. Hej draga, prelep nakit. Ne znam šta mi se više sviđa. Svrati na Poly malo, skroz si nas zapostavila. :(

    ReplyDelete
  12. Jaooo, zelim ti da ti i tvoj Mr. G provedete jos puno vremena zajedno i da sjajno saradjujete :):) Nakit je divan, i meni se 'prsten grad' jako jako dopada!

    ReplyDelete
  13. Hvala vaam devojke punoooo, ne mozete ni da zamislite kolikooo sam se radovalaaa!!!a sto se tice Olje, pa st da kazeeem, svi vec znaju koliko je volim!!! :) dragaaa svraticu na poly cim budem nasla vremena i nateram se da to i uradim!!!!cmooook za sve vaaas!!!!

    ReplyDelete
  14. Sve,sve,sve mi se svidja!!!
    I cestitam za aparat!Divnooo!!:)))

    ReplyDelete
  15. jeeej...stigao aparat!!! konachno!!! jeeej... sa srecom srce! puno, puno diiivnih fotosa! ;)
    Sve je diiivno, prstencic grad je prepredivaaan...mwaaaa... :)
    Olja je stvaaaarno jedno oooogromno srce!!! <3
    :*

    ReplyDelete
  16. A zato tebe koleginice nema na predavanjima :) Družiš se sa novom igračkicom :D
    Inače, i ja izdvajam grad, obožavam stacking rings :D

    ReplyDelete
  17. prekrasan nakit, bas ti je dobra drugarica, i hvala puno za tvoje komentare, pa eto sad imas jos jednu drugaricu :)

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. OMG!!! I JUST BOUGHT THE SAME "HALLOWEEN" RINGS LAST NIGHT!!! I LOVE IT!!!

    BTW I LOVE YOUR PICTURES!
    XOXOXO

    nicollesaylor.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. So pretty! I love them :) Thanks for the sweet comment on my blog
    xoxo
    Boho Market Blog

    ReplyDelete
  20. Hvala Branislava, AnjA, Škrabalice e da je zbog toga bila bih srecna, razbolela sam se :( smrc, smrc...
    Hvala Sienna, Nina..
    Thank you Nicolle, Giovanna!!! :) kisses for uuu

    ReplyDelete
  21. Kako i zasto ja nisam pisala ovde? :(
    Prstengrad sam videla uzivo i savrsen je!
    A fotoaparat da te sluzi bolje nego zdravlje :P, super su fotke bas mi se svidjaju.

    ReplyDelete
  22. ne znam kako je tebi to promaklo! :) hvalaaaa!!!!

    ReplyDelete
  23. danas sam otkrila tvoj blog :)
    krasan nakit<3

    ReplyDelete