Wednesday, December 21, 2011

Our perfect disease ...

                                                                                                CLICK TO SEE MORE


                                                                                               boots: alberto guardiani,
                                                                                               dress: non branded,
                                                                                               cardigan: non branded,
                                                                                               bag: zara,
                                                                                               scarf: pashmina,
                                                                                               belt: terranova,
                                                                                               gloves: terranova,
                                                                                               sunglasses: aldo,
                                                                                               ph. Masa


Little bit of sculls and studs, one chunky cardigan in gray color, touch of electric blue and you are ready for one more sunny day in December ...  the Wombats on my playlist and of course a fake guitar in my hands ... ;) What are you listening to lately?


44 comments:

  1. WOW, kako je dobra vesta ... kaput, štogod :P
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dzemper je fenomeeeenalannn!Uklopljen sa kaisem strava!:)glavice pozdravljaju:)
    divna si v:**bravo za mashku:**

    ReplyDelete
  3. Džemper je fenomenalan!!! Oduševljena sam ;))

    ReplyDelete
  4. predivno!Gde si kupila kardigan?Obozavam ovakve :)

    ReplyDelete
  5. You are so beautiful!:D You remind me a bit of Monica Belluci:))
    Love that cardigan and gloves!

    ReplyDelete
  6. dzemper je savrsen, narocito u kombinaciji sa tom plavom maramom <3

    ReplyDelete
  7. Divna kombinacija! Posebno mi se sviđa džemper i rukavicee! :)

    ReplyDelete
  8. Vanja divna kao i uvek... Rukavice ponavaljam u svakom postu da su super.. Plavi sal je upotpunio kombinaciju! Naocare su bombasticne!!! :)

    ReplyDelete
  9. Jednostavna i krasna! Svidja mi se tvoj šal!

    ReplyDelete
  10. hvala vam devojke :)
    Danice, dobila sam ga kao poklon za rodjendan, turska roba je u pitanju, pa pogledaj u buticima koji drze takve stvari ... :)

    ReplyDelete
  11. Fantastican look , odlicno uklopljeno!:) Odusevljena sam dzemperom!:)
    Jednom recju - perfect!:)

    ReplyDelete
  12. kombinacija serpaplave i sive mi je favorit ovih dana! kupila si me ovim outfitom :)

    ReplyDelete
  13. dzemper je saaavrshen! Imash i siviiii! Pa divota. Ja bih samo njih nosila. Kaputi su mi se smuchili!
    :)

    ReplyDelete
  14. Kako se kajem sto nisam kupila te naocare... Obozavam ih.

    ReplyDelete
  15. Aaaa...oversized sweater je fenomenalan! Mnogo mi se svidja! Jos ovako sve ukombinovano! Sjajno Vanjco kao i uvek! Lep si mi mnogo bre! :)
    A Mashicka je profi bre! ;) :*

    ReplyDelete
  16. In love with electric blue! Savrseno!

    Love.Ania

    ReplyDelete
  17. Jao divan je cardigan, baš mi se sviđa! Uh ne bih se vadila iz njega :)

    ReplyDelete
  18. superiska kombinacija....predivan kardigan....

    ReplyDelete
  19. Naocare!!! Vrh. Sve je super, ali naocare, ako ti ikad dosade pa pozelis da ih prodas... Javi mi! :)))

    ReplyDelete
  20. beautiful look!!

    http://lamodecuisnee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. GREAT look, love the knit!

    XO Charlotte
    www.thefashionguitar.com

    ReplyDelete
  22. Baš si lijepa u ovome :) jednostavno i damski :)

    ReplyDelete
  23. great outfit! super ti stoji sve i prelepo izgledas

    ReplyDelete
  24. vesta je zaista prekrasna!! <3

    www.worldisrunway.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Vesta je extra! Baš mi je predivna ta vuna i boja, i djeluje ultra fino i meko, taman da se fino umotaš u njega i uživaš! :) Velika pusa od mene! <3

    ReplyDelete
  26. nemoj me zezati da je kais iz teranove? aaa koliko je dobar!

    ReplyDelete
  27. that cardigan is beautiful

    ReplyDelete
  28. slatka si!

    http://soffisinglesstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bas mi je nezan i romantican ovaj outfit, i mislim da ti takvi najvise pristaju! Lepa kombinacija boja, ova pasmina je diiivna! A pesmu bas volim, a i stalno je u spici za vh1, heheh!:)

    ReplyDelete
  30. meni su strokesi non stop u usima...a ti si slatka i preslatka, boja dzempera je jako lijepa :)

    ReplyDelete
  31. Džemper je super. Lijep i topao (vidi se :)

    ReplyDelete
  32. savrsen mi je dzemperak :)
    moracu u potragu kad mi ponovo bude hladno :)

    ReplyDelete
  33. Divan je dzemper! :)

    Pogledaj moj novi post o sneznoj kugli :)

    http://fasholina.blogspot.com/2011/12/diy-snow-globe.html

    ReplyDelete