Friday, March 18, 2011

Pashmina giveaway.....

                                                                                               CLICK TO SEE MORE




Sorry girls, this giveaway is only for those who live in my country!:****
Pošto ste odlično reagovali na svaki post o pašminama, konačno je došao red da  one postanu poklon i to zahvaljujući divnoj Mariji ( ko nije pročitao može OVDE)!!! :)
Potrebno je da:
1. kliknete na follow ( sa desne strane na blogu);
2. ostavite komentar ispod ovog posta ( ime, prezime, email) i
3. lajkujete Fashion and style FB page ( ukoliko do sada to niste učinili, osobe koje nemaju profile ne moraju da ispune ovo pravilo).  :)
Pobednik će biti izabran preko http://www.random.org/ , a ko je osvojio ove dve prelepe pašmine, saznaćete u ponedeljak 21.marta u toku popodneva ( do kada i možete da učestvujete) ! Jedna osoba dobija obe! :)
Nadam se da će vam se dopasti boje koje sam izabrala ! :***

93 comments:

  1. Eeeeej!:) pokloooonii!:)) Jupii je!:) Divne su mi. Boje mi se baš sviđaju.:) Pred rođendan nikad više ovakvih akcija. Radujem seeee!:) :* Jovana Katić, julietjov@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. jeeej :D ja prva. sve uslove odavno ispunjavam, samo ovaj komentar fali :D
    zaboravih podatke - ana milovanović, mail ancimilovanovic - dot - yahoo - dot - com

    ReplyDelete
  3. Prelepe su! Boje su više nego savršene! Baš divno od tebe!!!! A taman mi se i rođendan bliži, baš fino, može, može :)

    evo i podaci, iako ih znaš već , ali da se nađu Dubravaka Dodig, dubravka23@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Jaoooooo ovo je divno....Zelim,zelim,zelim!!!! Do sada nisam imala srece ni na kakvim igrama ali sad ulazem veliku nadu!!! Sve uradjeno jos davno,a evo i komentara! Jelena Matic jelenamatic08@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. aaa ovo je zaista vrijedan giveaway!
    hvala puno draga vanja, još samo kada
    bih imala i malo sreće:)
    PUSA

    ReplyDelete
  6. Boje su predivne! Super pokloncici. :)

    ReplyDelete
  7. Poklonii,sreca sreca radosttttt! :D Sve su diiiivneeeee! :)) Sanja Seliškar, sanja.seliskar@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Zuta boja mi je super...izvadi mene od ovaj giveaway, nisma od Srbija :(((

    ReplyDelete
  9. Pokloni jeeeeeee :))) Evo i ja ću malo da se uključim :) Jovana Šušilović, susilovicjovana@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Divne su! Zelim ih! :))))
    Hvala na lepom gestu!
    Jasmina Dendic dendic@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Jaooo!
    Ispratila sam te svuda, još samo fali u stopu da te pratim. ;)
    Svoje misli usmeravam ka žutoj boji, možda bude uzajamno. Zelena je već hit!
    Srećno svima!

    ReplyDelete
  12. yaaay! hocu hocu hocu!!! (hope I'll win at least once in my life :D). divne su boje! lajkujem blog na facebooku i pratim preko GFC! hvalaaaaa! xo

    ReplyDelete
  13. Prelepe su Vanja :)

    Dragana Katić
    dragana.katic@ymail.com

    ReplyDelete
  14. aha ovo nisam odradila Marijana Janicijevic mamarijanama@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Prelepe su , ove boje nemam :( Bas bi mi dobro dosle....
    Svetlana Radojkovic , mail: ceca.radojkovic@gmail.com

    ReplyDelete
  16. jasno ti je da su mi neophodne
    shifra #zelenebaletanke ;)

    ReplyDelete
  17. Divne su boje! :)
    Danica Pavlovic danica.pavlovic.13@gmail.com

    ReplyDelete
  18. wohooo...!!! super!
    Daaaa li sam sve uradila jos odavno? Naravno da da! ;)
    ljubac
    Aleksandra Stancic
    anja.stancic@gmail.com

    ReplyDelete
  19. I'm in!:) Super giveaway!:)Zutu nemam, zelim!:)):*

    ReplyDelete
  20. Žuto na kub!
    design.ocho@gmail.com

    ReplyDelete
  21. hoćuuu ja te divne bojeeeeeee
    jelena milosevic jelena.milosevic1@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Zelimmmmmmm zelenu, tako su divneeeee :) I ti si divna :)

    ReplyDelete
  23. jupi jupi jeeeee!! predivne pašmine! :)))
    Evo i podataka : Dunja Mekterović dunjamcterovic@yahoo.com

    ReplyDelete
  24. kul.. (=
    Milkica Ljubojevic
    milkica2509@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Divne su boje za prolece i zelim ih!!!
    Blog ti je super, pratim redovno...
    Jelena Radovic jecaneca1@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Prelepe :)
    Jasmina Cvetkovic jasminanina90@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. Mnogo dobreee ;D ♥
    Elena Kacavenda
    elena.kacavenda@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Aj da i ja okusam srecu, kad sam vec sve uslove ispunila! ;)

    Jasna Bojarovski

    piacevole.vojaris@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Odusevljena sam pashminama, super su.
    Inace od skora pratim ovaj blog
    i drago mi je da ima ovakav blog na nasem jeziku
    a uz to i odlican.

    Radujem se poklonima,
    svima zelim puno srece.

    Pozdrav za Vanju, autorku bloga.

    ReplyDelete
  30. Da te otpratim pa ponovo zapratim? :D Ili mozemo i mi, stara garda, da ucestvujemo? ;)

    Sve odradjeno,jos samo da izrazim odusev™ izabranim bojama.

    Jelena Glisic
    jelena@loveleyla.com

    ReplyDelete
  31. Divne su!!:))zelim ih:)))
    Jelena Radovic
    jlnradovic@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Sve smo vec uradili, samo comment da bacimo :)))

    venomamorer@gmail.com

    ReplyDelete
  33. HOCU JA HOCU JA HOCU JA !!!!! :))))))))))) TREBAJU MI ZA KOLEKCIJU!!!

    ReplyDelete
  34. slatkice-ešarpice :)))) kupila sam od Marine nekoliko divnih pashmina ali mi zelena i žuta fale u kolekciji :)))
    Pozdrav.
    Branka Ilić
    ilicbranka1@gmail.com

    ReplyDelete
  35. TAMAN BI MI UZ OVE PROLEĆNE DANE DOBRO DOŠAO ŽUTO-ZELENI POKLON! PRELEPE SU!!!

    ReplyDelete
  36. pa red bi bio da i ja nesto dobijem!a pasmine su prelepe!
    Milica Belic
    milicapsy@hotmail.com

    ReplyDelete
  37. JEJEJEJJEJ! Mnogo su lepe boje!

    haha, da li treba da pisem :D
    Ana Surdilovic
    anasurdilovic@yahoo.com

    ReplyDelete
  38. Divneee su! :)

    Marija Colakic
    marijacolakic@yahoo.com

    ReplyDelete
  39. uh ovaj post je pravi zračak sunca međ' današnjim sivim oblacima! ;)

    želimmmmm!

    Ivana Bajović
    ivana.bajovic@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Sve je kliknuto jos odavno ;)
    Boje su divne :D

    Marija Bokic bokic.marija@yahoo.com

    ReplyDelete
  41. Prelepe su...pogotovo ova zelena :D
    dijaannaa@hotmail.com
    Albijanić Dijana

    ReplyDelete
  42. divna je zuta :)
    Milica Kostic milicakostic@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Divne, prave prolecne boje! :)
    Marina Bozanic
    marina_bozanic@yahoo.com

    ReplyDelete
  44. juhu! super, ja se prijavljujem!
    arh.ana.savic@gmail.com
    ana savić :)

    ReplyDelete
  45. Oduševljena sam :) kao i svim ostalim postovima na ovom blogu,a i obožavam poklone ;)
    Emilija Lapčević
    ema.lapchevic@yahoo.com

    ReplyDelete
  46. Divna si Vanjice.
    Pokloooni... juuuupi :D
    Jos kad bih imala srece da ja dobijem ove divne pasminice :)
    Aj da probam
    nicole.ivana@gmail.com ivana hlapcic.

    ReplyDelete
  47. Divni suuuuuuuu! Sudjelujem, dakako! :))
    angelsdustandfeathers@yahoo.com

    ReplyDelete
  48. very beautiful!!!!!

    Kisses
    http://vintagefashionbrecho.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. aaa jupiiiiii! divnooo!
    zorana jovanovic, jovanovic.lola@gmail.com

    ReplyDelete
  50. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  51. Boje su predivne ;) Uhhh, bas bi mi dobro dosle :))) Tamara Marinkovic, tmtamika@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Divne su, ma predivne!!!!!
    Dragana Ogrizovic; dragana_ogr@hotmail.com

    ReplyDelete
  53. Da ostavljam ime...?hahaha...Bravo za poklone, i sta kazes obe..:))

    ReplyDelete
  54. bio je komentar jedne devojke kojoj odgovara zelena uz baletanke..evo ja ako dobijem obecaam da cu joj dati zelenu, a zadrzati ovu drugu. hihi! Milena Stankovic, fashionmagnolia@gmail.com

    ReplyDelete
  55. hej, kao i većini ovde, žuta bi mi savršeno odgovarala, baš sam nedavno shvatila da je to super boja, zapravo... a ignorisala sam je 27 godina, pih.... ;))) A ta zelena mi je prirasla za srce već odavno, super je što su u kombinaciji! :D

    Ana Miščević
    ana@ordinacija-miscevic.com

    ReplyDelete
  56. Obozavam pashmine,boje su bas super,prave prolecne i letnje :)
    Milica Rozic
    milicarozic@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Pratim i lajkovala sam FB stranicu jos davno.. davno :D
    Svatkitza@hotmail.rs :)))
    srecno svima :)

    ReplyDelete
  58. ...mmmmmmm.. zeleno,volim te zeleno :)

    Aleksandra Mitrovic
    aleksandra.mitrovic89@gmail.com

    ReplyDelete
  59. divne obe!
    Tara Vasiljevic
    tara.who@gmail.com

    ReplyDelete
  60. zelim zelim zelim!
    joxy88@gmail.com :)

    ReplyDelete
  61. obozavammm <3 i nadam se :)

    Marija Stanimirovic
    majas87@yahoo.com

    ReplyDelete
  62. Divan blog i pashmine su prelepe.Zeliiimm :)

    Srdjana Radakovic
    srdjana.apatin@gmail.com

    ReplyDelete
  63. Jao,divno iznenadjenje!Prelepe su :)Danijela Bacevac blesica@gmail.com

    ReplyDelete
  64. ooo divne su!

    Dragana Paunović

    paunovic.dragana@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Ucestvujem u ja!!! :)

    Maja Lakusic
    mlakusic@gmail.com

    ReplyDelete
  66. super!! (:

    Ivana Ilić
    ivanailic@ymail.com

    ReplyDelete
  67. iskljucila fejs pre par dana :( mada sam bila fan svakako! :)))))
    prelepe su marame! imam samo 3 kom u svojoj pashmina kolekciji :p

    Kristina Grabez

    grkiky@yahoo.com

    ReplyDelete
  68. Fan sam na fb odavno, a sad te pratim i na google-u. Marame su divne i bas bih volela da ih dobijem :)

    Natasa Glisic tapkanapka@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Cekajte mene, cekajte mene :)

    Iva Kosovac
    pufezica@gmail.com

    ReplyDelete
  70. Divne bojice a i tvoje narukvice
    Jelena Arsenijevic cokica85@yahoo.com

    ReplyDelete
  71. Divotaaaaa su! Boje predivne za prolece :D

    Oceem ja!

    Iva Arnaut, arnaut.iva@gmail.com

    ReplyDelete
  72. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  73. hocu i ja da ucestvujem...ne zna se koja je divnija sad kad dodje prolece, vec se u njoj zamisljam :)))))
    hugzy.jovo@gmail.com
    ljub jovo

    ReplyDelete
  74. Ajde da probamo...:) Bojana Dujic, bojanadujic@yahoo.com

    ReplyDelete
  75. Jooj, bas su divne! I bas bi mi fino stajale ;) :)
    ivanagudelj@yahoo.com
    Ivana Gudelj

    ReplyDelete
  76. lepi su :*
    divno bi mi pristajali uz boju ociju u kosu :)))

    Branka Dragic
    brankadragic@yahoo.com

    ReplyDelete
  77. Ufff zelim ih :)
    Jasmina Stanojevic, yasminna90@gmail.com

    ReplyDelete
  78. giveaway je divan! :D
    Ana Gvozdenovic, ana.sunrise89@gmail.com

    ReplyDelete
  79. Ove zime sam bas zavolela Pashmine, a ovo su prelepe prolecne i vesele boje. Ajde random.org izvuci bash mene :D

    Una Dimitrijević, unita31@gmail.com

    ReplyDelete
  80. Zorica Malešević
    zoka.hadid@gmail.com

    ReplyDelete
  81. Ouououuuu pa nije humano šta nam radiš sa ovim fenomenalnim pashminama :) Prosto su neodoljive i očajnički ih želim :)
    One prosto vrište:"stižeeee proleće" :)
    Marina Abut, marina41185@hotmail.com

    ReplyDelete
  82. juhuhuhuhu... evo i ja ucestvujem!
    Ivana Todorovic petronija@yahoo.com

    ReplyDelete
  83. jaooooo divne suuuuu! ahhhh pokloni super!

    Marija Vjestiva mvjestica85@yahoo.com

    ReplyDelete
  84. predivne pašmine, pozdrav iz Poreča :)
    kmandi22@gmail.com
    kristina mandic

    ReplyDelete
  85. mmmmmmmmmmm prelepe li pashmine :)

    ReplyDelete
  86. Pašmine su prelepe :)
    Pohvala za blog, veoma je kreativan.

    Livija Gizdavić
    gizdavic_liv@yahoo.com

    Pozdrav iz Novog Sada

    ReplyDelete
  87. love the yellow, perfect for the summer. xxx
    www.this-grace.com

    ReplyDelete
  88. Divnee su, nezne boje! Zeelim! :-)) ivanahavran@gmail.com

    ReplyDelete