Monday, November 18, 2013

New in: Isabel Marant pour H&M boots ...

                                                                                   


                                                                                                ph. me


You know how much I love boots and here is the newest addition to my shoe family! :)
Isabel Marant pour H&M flat, suede boots which are the exactly the same model from her regular collection (model Crisi) but without hidden wedge.
Do you like it?

p.s. the only downside of these lovely ladies are that they have very slippery sole, but it can be easily fixed :)

42 comments:

  1. Konacno je neko kupio normalne cizme iz doticne kolekcije, ako me razumes! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha pravi komentar!! :-D

      Delete
    2. to sam i ja pomislila :) samo da nisu one sive sa resama hahahaha. ove su lepe i skroz su u vanjinom fazonu.

      Delete
    3. Hvala devojke :) ali moram priznati da se meni i te sa resama jako dopadaju, to je stariji IM model koji je ona sada ponovila, i cini mi se da je sve stvar kombinovanja i nacina na koji ce ih neko izneti :) svakako, ukusi se razlikuju pa tako i verujem da ima vas kojima se te cizme ni malo ne dopadaju :)

      Delete
    4. slazem se. taj model sa resama je jako popularan, poput chloe studded ankle boots, mislim da su zene vise kupovale zbog toga, ne zbog samih resa. inace su mi ove simpa bile, ali nije boja za mene. kolekcija je okej, ali isuvise malo komada ima.

      Delete
    5. ne znam, ja nisam nikako mogla da odlucim da l su mi te cizme sa resama (te za koje se svi grabe) bezvezne ili su mi kul. bilo je i komentara (koji, nije da nemaju smisla) da ih niko zivi ne bi platio koliko vec kostaju niti cekao u redu za njih da su no name/no brand. ali zar to nije slucaj sa mnogim stvarima? hocu reci, neke komade obuce i odece ponkad i kupujemo (izmedju ostalog) bas zato sto je ta i ta marka (a koju recimo, povezujemo sa kvalitetom, trajnoscu ili prosto hocemo da se pravimo vazni, u cemi takodje nema niceg obavezno loseg). druga krajnost je da devojke u neke radnje izbegavaju i da udju (ja recimo, izbegavam C&A, a ne umem ni da objasnim zasto) jer unapred znaju da "ne, ne, nema tu nista za mene." videla sam te cizme sa resama na par blogova i sad kapiram da ako se znalacki kombinuju - uopste nije lose. sto se tice ovih iz posta - znala sam da ce vanja da se uhvati za ovako neke. :) i bas mi je drago. one druge vuku na fensi a ove su neki kao nomadski fazon. jedva cekam da vidim uz sta ces da ih nosis. :)

      Delete
  2. odlicne su,jedva cekam kombinacije sa njima

    ReplyDelete
  3. They are so cool, I only managed to get a jumper and the wool blazer from the collection!

    Greetings from London,

    chrissabella.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice! :) I wanted the coat but it was sold before I went :)

      Delete
  4. jel su cizme nove? deluju kao nosene:(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu, takva je obrada da namerno izgledaju kao iznosene :)

      Delete
  5. Those are really cool! Unfortunately I haven't seen them… :(

    ReplyDelete
  6. Odlican izbor :D
    http://stilafashion.blogspot.com/2013/11/instagram-post-1.html

    ReplyDelete
  7. Fenomenalne su! Mada se meni svidjaju i one sa resama!
    Pozzz

    ReplyDelete
  8. I dalje su lepše tvoje prave Isabel Marant, a i nedostižnije što im daje dodatne poene ;)

    ReplyDelete
  9. Vanja ove su se cizme prodavale u londonu kao muska kolekcija jel kod vas drugacije , pozzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao decije :) evo linka: http://www.hm.com/rs/product/18218?article=18218-A

      Delete
  10. kako ti se cini kvalitet? koji je materijal?
    na oko su stvarno prelepe i slazem se sa komentarom gore da jedva cekam da ih vidim u nekom outfit postu
    poz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kozne su, i obecavaju udobnost, samo da sredim jos i djon i bice odlicne, narocito kada stigne prolece :))

      Delete
  11. Odlicne su :) Sigurna sam da ce i kombinacije sa njima biti sjajne :)

    ReplyDelete
  12. ah balgo tebi! bas su divne! kod nas su tek bile od velicine 40 pa na dalje :-/

    ReplyDelete
  13. Koliko kostaju? gledam na sajtu i ne vidim ih :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo ih :) http://www.hm.com/rs/product/18218?article=18218-A

      Delete
  14. Ali znala sam cim sam videla IM pour H&M boots da neces uzeti sa resama! :) Ne mislim nista lose, samo sam nekako..predosetila da ces ostati drugacija, jer sustinski to i jesi.
    Nosis odecu, ne ona tebe, i ne zato sto je vidjena na nekoj poznatoj stranoj blogerki, ili zato sto vlada pomama za tim..
    Cizme sa resicama su meni zaista posebne (iako mi je licno najomiljeniji IM model Sheila) i jako su zanimljive, ali opet..razumes :)

    Ostani tako svoja!
    Pozdrav xxx

    ReplyDelete
  15. pozz!koji broj inače nosiš?pitam da si znam odabrati veličinu?inače si 39?hvala

    ReplyDelete
  16. great blog :) observed xoxox almikofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. vanja hvala na odgovoru!poslala sam ti mail vetano uz torbice-pogledaj pa se javi!pozz

    ReplyDelete
  18. pozz!vanja hvala na odgovoru-slala sam ti mail,daj baci oko pa se javi ,bilo bi mi drago!

    ReplyDelete