Friday, November 15, 2013

The dress ...

                                                                                    








                                                                                                  shoes: mango,
                                                                                                  dress: INES atelier,
                                                                                                  earrings: INES atelier,
                                                                                                  jacket: zara,
                                                                                                  bag: primark,
                                                                                                  watch: michael kors,
                                                                                                  sunglasses: raen,
                                                                                                  ph. Masa

Back in September, I was invited to Gloria (magazine) party and this was my look for that occasion!
I picked the gorgeous dress from INES atelier ( already wore it Here) and paired it with leather jacket, classic black shoes and cross body bag. Earrings came as a cherry on top.
Photos are made then. Hope you will like it!


47 comments:

  1. Savreseno! With cherry on top :)

    ReplyDelete
  2. predivno! ne mogu da se odlucim da li mi je lepsa haljina, mindjuse, fotografije ili ti! :) odusevljena sam ovim postom!

    ReplyDelete
  3. prelijepa Vanja!
    theprovincefashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sve i da obuces dzak, izgledaces saaaaavrseno! :) Prelepa, prelepa, prelepa! :)

    ReplyDelete
  5. lovely!... I really like the print of the dress..

    http://www.myclayexperience.com/

    ReplyDelete
  6. Divno...

    http://themozzarella.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. Ti me uvijek ostavis bez teksta! Savrsena si!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ova haljina kao da je sivena za tebe! Savrseno! :)

    ReplyDelete
  9. Ti si vanja jedina koja se drzi svog stila i ne pratis slijepo trendove...svaka cast i naprosto uzivam kad sam na tvom blogu.Svaka cast.pozz iz sarajeva

    ReplyDelete
    Replies
    1. slazem se u potpunosti !

      Delete
    2. e stvarno moram da se slozim sa ovim komentarom :) to je mozda nesto sto i najvise cenim kod tebe (pored besprekornog stila naravno), a to je ta neka doslednost sebi samoj, tako znamo da si apsolutno iskrena u tome sto radis. svaka cast na tome i nemoj nikaaaad da se promenis ;)

      Delete
    3. Drage devojke, hvala vam puno na ovim lepim recima :) Iskrenost je uvek na prvom mestu, tako da se to nikada nece promeniti :) hvalaa vam jos jednom! :*

      Delete
  10. Beautiful dress!

    Greetings from London,

    chrissabella.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Love the bag <3
    Do Check my blog. Its my take on fashion n beauty around me!
    sidsfigments.blogspot.in

    ReplyDelete
  12. Odavno nisam vidjela nešto ovako lijepo i originalno kao što je ova haljina.

    ReplyDelete
  13. Vanja, sta slusas od muzike? :-) Mozda nije mesto takvom pitanju ovde, ali me zanima sta tako cool devojka poput tebe slusa :-) Obozavam modu, i od domacih blogerki pratim samo tvoj blog jer odises elegancijom, delujes tako umereno, nenametljivo, i stvarno imas stila. Puno pozdrava od dvadesetogodisnje studentkinje iz Beograda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na komentaru i lepim recima! :) Drago mi je sto cujem da ti se dopada! :)
      Sto se tvog pitanja tice, odgovor je svasta! :) Rekla bih sve osim metala :)
      Cesto sam ostavljala u postovima linkove ka pesmama koje trenutno slusam, a i dosta postova u nazivu sadrze naslov neke numere :) U svakom slucaju dala si mi dobru ideju, mozda bih mogla da ubacim u nekom od narednih postova omiljene pesme! :) Puno pozdrava!

      Delete
  14. Vanja ti si savrsena, a mindjuse su prelepe! :) Big kiss

    ReplyDelete
  15. Your dress is so pretty and classy! A mindjuse su ti SUPER! Pozdrav iz Kalifornije! :)

    www.thesunkissedcalifornian.com

    ReplyDelete
  16. http://4.bp.blogspot.com/-TtsMkuafe-M/Un0N_7tR5qI/AAAAAAAALng/b92HM7U-dKg/s1600/vanja,+fashion+and+style+blog,.jpg koji karmin? hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. NYX shocking pink boja :) mozda napravim neki novi post sa novijim proizvodima pa cu pokusati da lepo uslikam pravu nijansu :)

      Delete
  17. Sjajno sve izgleda, ali ovakve poze "u hodu" uopšte ne laskaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti na komentaru :) meni su drage i dopada mi se taj nacin slikanja :)

      Delete
  18. preslatka si, a outfit je kao i uvek, savrsen :)
    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. !!!!
    http://laurenconrad.com/blog/post/tuesday-ten-january-style-tips-winter-2012

    ReplyDelete
    Replies
    1. zahvaljujem :) znam za taj clanak, hvala jos jednom :)

      Delete
  20. Divno Vanja, bas mi se svidja :)

    ReplyDelete
  21. Kako su mi divne slike u zadnjim postovima, pa poludit ću :) Zbilja svjetski :)
    xxx

    ReplyDelete
  22. Ja tebe obozavam !zbog tebe sam juce kupila duksic iz mng le cool amour:) pozzz iz londona

    ReplyDelete
    Replies
    1. Le cool! :) ja ga obozavam, verujem da ces ga slatko iznositi :) hvala ti puno sto pratis blog :) veliki pozdrav!

      Delete
  23. Perfect Dress an outfit!! Love the bag!!!

    ReplyDelete
  24. Lijepo, otmjeno i s mjerom. Pohvale!

    ReplyDelete
  25. Vanja, moram da te pitam kako uvijas kosu, uvek izgleda besprekorno, a ja nikada ne mogu da postignem taj izgled lokni? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrlo lako u roku od tri minuta :) evo linka, sve je isto samo mi je tada kosa bila duza :) http://www.youtube.com/watch?v=MqOakE3iWSk

      Delete