Tuesday, February 11, 2014

Match me

                                                                                              CLICK TO SEE MORE




                                                                                              ph. me

One of my favorite sources of inspiration is definitely Pinterest! Since I joined this lovely platform I couldn't stop browsing through the gorgeous photos and pinning them.
Lately I have been obsessed with so called "staples" and I wanted to recreate my own version.
I mixed some casual pieces from my wardrobe with sporty items from Adidas which were published last week on their twitter account as my daily "fashion" advice. :)
Comfortable and chic at the same time, hope it will inspire you!


50 comments:

  1. ma obozavam te! ne znam koja mi je sladja kombinacija!

    ReplyDelete
  2. Obožavam tvoj Pinterest profil, a ti, uvijek originalna, divne su mi kombinacije! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljivo, uvek originalna a iskopirala ideju :) U svakom slučaju, fotke su super.

      Delete
    2. Sjajno, odusevis me svaki put kada i sama napravis nesto sto ti se dopada, prvo slike onog prelepog musa od cokolade a sad i ovo, bravo Vanja, uvek si svoja!

      Delete
    3. Hvala devojke! :) Uvek volim da navedem izvor inspiracije :)

      Delete
  3. Ah, taj Pinterest :) sve je super iskombinovano, a najduze mi se pogled zadrzao na krem torbici i oba para cizama...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) drago mi je da ti se dopada!

      Delete
    2. Citam sad komentare devojaka ispod, i palo mi na pamet da mozda mozes biti moj spasilac :) iz Subotice sam, i u poteri sam za ovim Adidaskama...http://www.global.adidas.com/BASKET-PROFI-UP-W-Leather/G95650_530,en_NG,pd.html
      da li mozda znas ima li ih u Uscu (bas u crnoj boji)? Ne bih da prevalim put uzalud, a malko (vise) sam poludela za njima :)
      ...hvala u svakom slucaju :)

      Delete
    3. Draga, mozda bi najbolje bilo da okrenes radnju, broj mozes naci ovde:
      http://www.usceshoppingcenter.com/sr/category/1/kupovina/16/sportska-oprema/72/adidas
      i upitas direktno za model, sigurna sam da ce ti vrlo rado reci da li ih ima u nasim radnjama ili ne! :) Veliki pozdrav!

      Delete
    4. Tako sam i uradila i evo ih vec danas kod mene, jako sam srecna :))
      Hvala i puno pozdrava za tebe!

      Delete
  4. ovo je odlično, a pinterestom vladaš odavno! :D

    ReplyDelete
  5. Ovo mi je perfektno! Rado te pratim na Instagramu :*

    ReplyDelete
  6. Cak ni predivna Vanja ne moze da placen markering uvije u dovoljno jaku foliju da se to ne provali.. divne fotke, kao i sve sto radi, nevezano za adidas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je marketing na blogovima dobar ako mi ne vredja zdrav razum (kriju da reklamiraju) i ako pozelim nesto od toga sto promovisu. Vanja, dobar marketing :D

      Delete
    2. Zao mi je sto to tako mislis, posto ovde nema nikakve folije, mada moram priznati da volim da je koristim tokom zime za topljenje cokolade na radijatoru ;) salom na stranu, iskrenost mi je na prvom mestu i sve sto radim je vrlo transparentno bez ikakvih uvijanja, i mislim da svi koji prate moj blog upravo to i cene. Oni koji su me nekada pitali za proizvode koje sam kupila/probala/testirala uvek su dobili iskren odgovor sta valja a sta ne.
      U tekstu sam navela da su ove kombinacije napravljene za njihov tviter nalog koje su posluzile kao moji saveti kako mogu da se iskoriste neki sportski komadi u svakodnevnim kombinacijama sto inace i prati moj licni stil ... A saradnju sa Adidasom sam zapocela ove godine i o njoj cu tek govorit, i vrlo sam pocastvovana sto sam bas ja njihov izbor, eto i to priznajem! :)

      Delete
    3. Draga Vanja slike su odlicne, svaka cast za saradnju sa Adidasom ti to i zasluzujes :).

      Delete
  7. Tvoje fotografije su neprevazidjene :)

    http://newayofteenagelife.blogspot.com/2014/02/samopouzdanje.html?

    ReplyDelete
  8. koji je model adidas sa poslednje fotke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je naziv: Adidas by Stella McCartney Discosura Hiker sneakers :)

      Delete
  9. ODlicno :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/02/choies-wish-list.html

    ReplyDelete
  10. I love everything you post and these outfits are so cute

    ReplyDelete
  11. Great outfits!

    www.verasawicki.com

    ReplyDelete
  12. fabulous style!

    cheers,
    idalia

    http://abstractorganza.blogspot.com/2014/02/new-york-fashion-week-2014.html (new post on New York Fashion Week)

    ReplyDelete
  13. ok seriously this is amazing!! love how you layed these outfits out honestly

    
With A City Dream


    ReplyDelete
  14. Beautiful! I want to take them all!

    ReplyDelete
  15. Draga Vanja,

    Slicice divne kao i uvek! :) Volela bih da mali cesce izbacujes postove, nedostajes, ali razumem da imas obaveze i posao i da ne moze sve da se postigne, a da bude kvalitetno! O saradnji sa Adidasom sve najbolje, oni su po mom misljenju sada vodeca sportska marka, sjajne su im stvari, mogu da se kombinuju za sve prilike samo treba znati (kao sto ti to znas) i malo ti zavidim, moram priznati! :)
    Zanima me, ako bi mogla da podelis to sa nama, gde si uzela patike Stella posto ih u Adidas radnjama kod nas nema, bas sam isla da potrazim, predivne su?!

    Puno pozdrava! :)

    P.S. U nekim od ranijih postova smo pricale o farmerkama pa sam obecala da javljam ako nadjem neke dobre.. Tommy H. ima za sada najbolje, bar za mene, a mislim da nam iste odgovaraju, tako da ako ti trebaju probaj u F&F! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Vanja, hvala ti na ovim lepim recima! :) Potrudicu se da bude sto je cesce moguce! :)
      Patike sam uzela u Adidas radnji u Uscu, pa proveri tamo da li ih jos uvek ima posto spadaju u zimsku kolekciju. :)
      Sto se dzinsa tice, moram priznati da njihove nikada nisam ni pogledala a kamoli probala, ali cu baciti pogled sigurno :) Hvala jos jednom! :)

      Delete
  16. Every combo is amazing!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  17. Draga Vanja sve je super i tek sada sam videla tvoj Pinterest i zapratila te naravno.Kombinacije su odlicne s tim da dosta imamo istih stvari :) Zanima me ako nije problem da kazes koje su naocare u pitanju na drugoj i trecoj slici!Hvala i veliki pozdrav!Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ivana, hvala! :)
      Naocare su Raen, model Breslin :)

      Delete
  18. Joj, Vanja, 'advice' nema množinu.

    ReplyDelete
  19. Draga Vanja, odnedavno pratim tvoj blog (na koji sam slučajno naletjela) i, priznajem da sam se navukla na njega :-). Jako si zanimljiva, imaš smisla i "oko" za lijepo. Postovi ti baš imaju neku dobru vibru i skroz pozitivno djeluju na mene. Inače ne komentiram po blogovima (ne samo zbog manjka vremena (puno radno vrijeme + malo dijete :-)), no eto napravih iznimku.
    Želim ti puno, puno uspjeha i da ostaneš svoja :-). XO iz Zg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Majda, hvala puno na komentaru i lepim recima! :) Kao i na vremenu koje si izdvojila da ga napises, imam dosta drugarica sa decom, sve znam kako vam je! :)
      Hvala jos jednom, veliki pozdrav! :)

      Delete
  20. Ne razumem zašto ljudima smeta marketing u postu i ako ti uspes da zaradiš neke novce (ili stvari) preko bloga?! Pa to je tvoj posao, i ti ga radis najbolje sto umeš, pa sto ne bi bilo i neke koristi od toga. Svasta! Meni je sve super,dok ne počneš da reklamiras proizvode koji su ti bezveze, a verujem da nećeš. Veliki pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jelena, hvala na komentaru! :) Potpuno si u pravu, to drugo se nikada nece dogoditi, a kritike o proizvodima ce uvek biti iskrene, jer ni sama ne bih volela da citam lazne hvalospeve o necemu na blogovima/sajtovima koje pratim. Sve ono sto se nadje na ovim stranicama je iskljucivo jer mi se nesto dopada, bilo i ostace! :)
      Hvala jos jednom!

      Delete
  21. Koje marke je torba u 4.kombinaciji? Fenomenalna je!

    ReplyDelete